הדירה הייתה כבר בנויה ומוכנה למגורים, אך בני הזוג החליטו להתאים אותה לצרכים שלהם. יש לציין, כי בדירת מחיר למשתכן לא ניתן לבצע שינויים לפני קבלת מפתח ולכן שיפוץ שכזה הציב אתגרים תכנוניים ועיצוביים רבים. זוהי דירת דופלקס שגודלה כ- 160 מ"ר וצמודה לה מרפסת כ- 20 מ"ר, וגג כ 100 מ"ר, השיפוץ ארך 4 חודשים והסגנון אקלקטי.

בדירה תוכנו שפע של מקומות אחסון והיא אובזרה מחדש תוך היצמדות לתקציב שנקבע מראש. מעצבת הפנים, רחלי בן אבי, דאגה למלא את בקשתם של בני הזוג לבית יפה, פרקטי ונעים לאירוח, בעל סגנון נקי עם נגיעות חמימות. “אני מאמינה שבית צריך להיות לא רק יפה אלא גם פרקטי, צריך לשרת את מי שמתגורר בו ולכן בשלב התכנון אני נלחמת על תכנון מדויק עם דגש על אחסון”, מסבירה בן אבי.
בתכנון המקורי בכניסה לבית היה קיר ארוך שהסתיר את המדרגות ויצר תחושה של פרוזדור ארוך, לכן בשלב הראשוני של התכנון הורד הקיר, כך שנוצרה חשיפה למדרגות, ומתחתם תוכנן ארון אחסון. ובהמשך הקיר תוכנן ארון שיחפה על ארונות התקשורת בבית וישמש גם הוא לצורכי אחסון.

 

 

 

תכנון המטבח היה מאתגר ומורכב במיוחד, היות והוא היה קטן, התכנון היה חייב להיות מדויק. כדי להגדיל אותו וליצור מקומות אחסון ומשטח עבודה אוחד המטבח ביחד עם מרפסת השירות.
“היה חשוב לי בתכנן המטבח שיספק את צרכי הדיירים ויתן תחושה של מרחב ואווריריות. תכנון המטבח דרש מחשבה מעמיקה, מכונת הכביסה והמייבש שולבו בארונות הגבוהים של המטבח קרוב לחלון” מסבירה בן אבי.
קיר הכח בדירה הוא קיר הסלון. ארון מיוחד תוכנן לסלון עם נישה ייעודית לטלוויזיה ויחידות אחסון. הארון עוצב בקו נקי אוורירי בצבע אפור בהיר עם נגיעות חמות של עץ אגוז ועץ שחור מחורץ . היה חשוב לשלב ריהוט סלוני פרקטי ונינוח, היות ויש ילדים קטנים בבית שולבו ספה עם בד רחיץ ושתי כורסאות.

 

 

 

 

חדר השינה קטן, היה חשוב תכנון מדויק של נגרות. בתכנון המקורי היה חדר רחצה קטן וחדר ארונות קטן. המעצבת החליטה להגדיל את חדר הרחצה על חשבון חדר ארונות, ויצרה ארון בצורת “ר” בעומק 60 ס”מ לתליית בגדים, בשילוב דלתות מראה ובצד השני בעומק 40 ס”מ בשילוב מגירות חיצוניות ומגירות פנימיות ונישה לטלוויזיה. כדי להגדיל את תחושת המרחב בחדר הורים דלת חדר הרחצה בחדרם הוחלפה לדלת הזזה מזכוכית המחולקת לשקופה וחלבית עם פרופיל שחור התואם למקלחון לאשליית מרחב . הרצפה חופתה בפרקט על מנת לתרום לתחושת חמימות בחלל.
בד”כ חדרי הילדים בדירת קבלן קטנים וכך גם בפרוייקט הנוכחי. החדרים עוצבו לפי צרכי כל ילד ומכילים מיטה, ארון בשילוב ספריה, הכל בפלטת צבעים אישית ובחיפוי פרקט.
כדי למקסם את אפקט התאורה ולהסתיר סינרי גבס למיזוג אוויר שהיו במקור, הונמכה התקרה בחלל המרכזי ובפרוזדור, ולכן התקרה תוכננה עם פסי ניתוק ותאורה נסתרת למראה יפה ואלגנטי. חדרי הרחצה עוצבו מחדש עם MODY, עבורם הוחלפו האריחים, ריצוף וכלים סנטרים וכמו כן שולב ברז כיור מהקיר.

עיצוב פנים: רחלי בן אבי
צילום: טל ניסים
חיפויים, סניטריה: MODY

הדיירים: זוג עם שלושה ילדים
מיקום : יבנה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
שלום בית: הוא רצה מודרני היא רצתה כפרי / סטודיו טולה
עיצוב פנים
שלום בית: הוא רצה מודרני היא רצתה כפרי / סטודיו טולה
  בני הזוג בעלי טעם שונה לחלוטין, היא רצתה בית עם עיצוב כפרי ונגיעות
וילת נופש בבאלי / My Shrine studio
עיצוב פנים
וילת נופש בבאלי / My Shrine studio
                         
פנטהאוז ביבנה / מעצב הפנים רועי לוי
עיצוב פנים
פנטהאוז ביבנה / מעצב הפנים רועי לוי
  אי שם באחת השכונות של יבנה, ממוקמת דירת פנטהאוז מסקרנת במיוחד – דירה

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*