בעולם עיצוב המשרדים, אלגנטיות היא חיה בסכנת הכחדה - אין לה סיכוי לשרוד בעולם הטרף של הלופטים עתירי הצבע, הגימיקים והתקרות החשופות. אבל איזו חיה מרהיבה היא האלגנטיות! מנומסת, מאופקת ועל-זמנית. במרומי מגדל משרדים תל אביבי, עם נוף מערבי לים התיכון, חיית האלגנטיות מצאה מקום מסתור ראוי במשכנה של חברת ייעוץ גלובלית, עתירת מוניטין ויכולת.

 

המצוינות והמקצוענות של עיסקי הפירמה מהדהדים בין קירות המקום: חומרים מעולים, פרטי חיבור מוקפדים ועיצוב נקי – לא ״יוקרתי״ ולא מתחנף. שני פריטים מיוחדים נתפרו במיוחד ללקוחות האהובים שלנו: הפריט הראשון הוא קיר קינטי שבאמצעות מניפולציה פרמטרית מייצר אשליה מדליקה שעושה בלבלה נעימה בעיניים. הפריט השני הוא מערכת דינמית של דלפק קבלה העובר טרנספורמציה והופך לדלפק קפטריה ותופר בפועל שני אזורים שונים במשרד.
האתגר הגדול (מלבד כמובן העיצוב) היה לשמור על רמה גבוהה ביותר של פרטיות בסביבה כל כך שקופה. פרטיות היא צורך קיומי. לא רק בסביבה עסקית אלא כמקדם שפיות (פרטיות היא עוד מושג בסכנת הכחדה) – לצורך כך אופיינו מחיצות מיוחדות עם ביצועים אקוסטיים גבוהים במיוחד אשר מערכות של וילונות ופילמים משולבים בתוכן ועליהן.
מכל מקום, אפילו מדלת הכניסה, תל אביב נכנסת פנימה עם האור שלה ועם הים. וכמו משב רוח, תל אביב פורעת את השמרנות המעונבת של החברה הגלובלית על ידי ערב רב של חומרים טבעיים וצבעוניות בהירה. הקוסמופוליטיות מעולם לא היתה מקומית כל כך וחיית האלגנטיות תחיה לנצח.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תכנון התאורה האדריכלית

מעבר למענה טכני ותוך הקפדה ברזולוציה גבוהה של הפרמטרים הפוטומטרים של גופי התאורה, תכנון התאורה מלווה ומדגיש את הפתרונות העיצובים וחומרי הגמר שנבחרו על ידי האדריכלים. לתאורה יש חלק מרכזי במיתוג החברה בעלת המבנה.  איכות האור, רמת התאורה ופיזור האור בחלל, משפיעים ישירות על חווית המשתמש, עם דגש על תחושת ה-WELL BEING שלו בזמן העבודה ולשם כך, בכל אזור ניתן מענה קפדני לצרכים הספציפיים בכל חלל. בחלל הציבורי, באזור הקבלה ובקפטריה, שולבו גופי תאורה ביצור מיוחד בתוך המערכת האדריכלית המקשרת בין שני אזורים בעלי פונקציה שונה. “קוביות” האור הוסיפו שכבה ויזואלית ובו זמנית נתנו מענה לרמת התאורה הנדרשת.
בחלל המעבר לחדרי העבודה שולב פתרון התאורה BACKLIGHT, בתוך אלמנט אדריכלי אשר יחד יצרו חלל דינאמי וייחודי. בחדרי העבודה, מערכת התאורה תוכננה עם 2 פתרונות שונים, אשר אפשרה לכל משתמש בחירה אישית לרמת התאורה הרצויה לו. בחדרי ישיבות התאורה, בשילוב עם מערכת בקרה חכמה, הוענק מענה לכל תסריט אפשרי, מוידאו קונפרנס למצגת לסדנא ולפגישות לא פורמאליות. תאורה נכונה במשרדים, מגדירה איכות חיים המשליכה ישירות על בריאותו הפיזית והמנטאלית של המשתמש. (טקסט: מיכל קנטור).

אדריכלות: אורבך הלוי אדריכלים
צוות התכנון: אורי הלוי, אורלי טייכל, תמר שרעבי, נועם מוסקל
יעוץ תאורה: מיכל קנטור
תאורה: ריג’נט

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
פתרונות אחסון עם פרקטיקה ועיצוב
עיצוב פנים
פתרונות אחסון עם פרקטיקה ועיצוב
  בעידן של שפע, הקשר בין הדברים להם אנחנו באמת זקוקים לבין התכולה בפועל
בית רומנטי בשרון / אדריכל בועז שניר
עיצוב פנים
בית רומנטי בשרון / אדריכל בועז שניר
  ברוכים הבאים לבית שנבנה בשנות ה-80 של המאה הקודמת, נרכש על ידי זוג
מרכז כנסים בהשראת צעיף כלה בחתונתה, סין
עיצוב פנים
מרכז כנסים בהשראת צעיף כלה בחתונתה, סין
  מעטפת המעוצבת כצעיף, מספקת מרחב פרטיות ומפרידה בין פעילויות האירוע לרקע הרועש של

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*