בבניין עירוני בן מאות שנים, אחד מני רבים השוכנים בין הסמטאות המתפתלות של ארל בדרום צרפת, רק כמה דקות הליכה מהאמפיתיאטרון הרומי המונומנטלי, נמצא מלון Le Cloître. המיקום ציורי ולמבנה היסטוריה מרתקת, אבל מה שהופך אותו ליעד לביקור חובה, הוא הפנים המדהימים שלו.

המלון שופץ בהרחבה בשנת 2012 על ידי מעצבת הפנים הצרפתית ומעצבת הרהיטים India Mahdavi, שעיצבה את מלון הבוטיק בן 19 חדרי השינה, בצבעוניות נועזת, בהשראת ציורי וינסנט ואן גוך, שהתגורר במקום ורוחו שורה על העיירה ארל עד היום. כתמים של תכלת, צהוב קדמיום וכתום כרום, מהווים רקע לאוסף שובב של ריהוט וינטג’, המעניקים למורשת האדריכלית הקפדנית של הבניין, נופך אמנותי. מהדאווי, ילידת אירן החיה בפאריז, מתייחסת לבניין שנבנה במאה ה -13, גם בכבוד וגם בשובבות. תקרות גבוהות, רצפות פסיפס וקטעי מבנה חשופים, מעניקים את התפאורה ההיסטורית של המלון ואילו הצבעים הנועזים על הקירות, הריפודים ובדי הווילון, מוסיפים גוון נהנתני; כך הוא השילוב בין אומנות מסורתית ועיצוב נועז, המאפיין את המזג הנלהב של ארל ואת היופי הכפרי של פרובנס.
בכניסה שולט הצבע הכחול של הקירות ואילו פינת האוכל והטרקלין הצמודים, מאופקים יותר עם קירות מסוידים, וילונות ירוקים תלויים עליהם, ספות צהובות עשירות וגאומטריה צבעונית של עבודות אמנות גדולות, בתחכום נוסטלגי.

16-22, rue du Cloître
13200 Arles
France

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

India Mahdavi

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
עיצוב פנים
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
                           
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
עיצוב פנים
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
                       
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
עיצוב פנים
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
העיצוב התעשייתי יכול לייצר מגוון רחב של תתי סגנונות. עושה רושם שכולם משלבים בדרך

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*