המשרדים החדשים של חברת GREENROAD מצליחים לספר את סיפור המותג בצורה מוצלחת, עם הרבה סטייל

צילום: עמית גושר. תאורה: לוצ’ה תאורה

 

עיצוב פנים למשרדים אמור לספר את הסיפור של העסק. כשאנשי חברת GREENROAD המתמחה בניתור תחבורתי וניהול ציי רכב גדולים עברו למשרדים החדשים, הממוקמים בבניין משרדים חדיש במרכז הארץ, הם בחרו במעצבת הפנים ליאורה שטרנפלד, אליה חברה המעצבת דורית וינברן, שיעצבו את משרדיהם בצורה שתדבר את ערכי החברה.
“כל התכנון של המשרדים החדשים נגזר משם החברה ומהות העבודה”, מסבירה המעצבת ליאורה שטרנפלד. “הסתכלנו על העיצוב כמשהו שמסמל את המילה ‘ROAD’ שזה משהו מאוד דינמי וכל התכנון יוצא מהמקום הזה”.

 

 

כבר בכניסה למשרדים אפשר להיווכח באלמנט שבהחלט משדר את הקו המנחה של המעצבות – שולחן הכניסה מעוצב בצורת בומרנג. “בומרנג זה משהו שהולך וחוזר. כל נושא ניתור נסיעות מתייחס לזה שמישהו יוצא ממקום מסוים וחוזר אליו, בדיוק כמו הבומרנג”, מסבירה את הבחירה שטרנפלד. “כל העיצוב של המשרדים הוא מאוד דינמי – מחזיר וחוזר. מאחורי הבומרנג יש קיר שהולך לאורך המשרד, החל מהכניסה, נכנס אל חדר הישיבות הגדול וממשיך הלאה. היה לנו חשוב שהחללים השונים ידברו באותה שפה של יתר החללים ועשינו את זה תוך שאנחנו משלבות מוטיבים מעולמות התנועה. במשרד הזה מתקיימת דינמיקה בין החללים והחומרים השונים”.
“אפילו הרצפות בחללים השונים עוצבו במטרה לסמל סוגים שנים של דרכים”, היא ממשיכה “יש דרך אחת סלולה באפור, דרך אחרת באבנים בגוון ירוק ובאזורי העבודה בחרנו בצבע הירוק שמסמל את המותג. הכל מתוך מחשבה על ‘דרכים’ – דרכים ישרות, עקלקלות ודשא. למעשה התייחסנו בחללים לכל סוגי הדרכים שיש, אפילו ניתן מקום ל’אין כניסה'”.
אחת הדרכים להבליט את נושא התנועתיות היא באמצעות שימוש בתאורה. “בחרנו בתאורה מבית ‘לוצ’ה תאורה’ שמדברת את הרעיון העיצובי בצורה מושלמת. בעזרת המומחים של ‘לוצ’ה תאורה’ התאמנו את התאורה לכל אזור במשרד. מעל שולחנות העבודה, למשל, בחרנו בתאורה מעוגלת שמייצרת השתקפות מעל השולחנות שיחד הם יוצרים מעין כיכרות, שבכל אחת מהן יושבת פונקציה אחרת של המשרד. השתמשנו בתאורה עיצובית שמייצרת אמירה ומשלימה את האווירה שאנחנו רוצים לשדר. בחרנו במגוון אלמנטים, למשל בכניסה יש מנורות שתלויות מהתקרה בשחור ובלבן, שנראה שכל אחת מגיעה מכיוון אחר. באזורי ישיבה משותפים, שהם אזורים חופשיים יותר בחרנו בגופי תאורה צבעוניים, כמו במטבח, מכיוון שרצינו לשדר משהו שהוא יותר פאן. גם התאורה הטכנית, למשל פאנלים שהותקנו בתקרה, מתכתבת עם אלמנטים במשרד”.
“במשרד יש מוטיבים רבים של דרכים, כמו למשל בחירה בשולחנות מעוגלים המדמים נסיעה במשרד”, ממשיכה המעצבת. “לא רצינו לבחור באלמנטים רגילים, אפילו לא בשולחנות. רצינו לייצר דינמיקה ותזוזה, לייצר מעברים בין החללים השונים. בחרנו בשולחנות ישרים לאזור העבודה של עובדי האדמיניסטרציה ואת השולחנות העגולים לחללים של עובדים המתעסקים בענייני פיתוח או קריאייטיב, למשל. כל המשרד תוכנן בשקיפות שמאפשרת ליהנות מהנוף שנשקף מהחלון. דאגנו שיהיו במשרד המון פינות שבעצם לא נגמרות, כי הן נמשכות בדרכים”.

עיצוב פנים: ליאורה שטרנפלד ודורית וינברן
גודל: כ-800 מ”ר
מיקום: מרכז הארץ
צילום: עמית גושר
תאורה : לוצ’ה תאורה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
פתרונות אחסון עם פרקטיקה ועיצוב
עיצוב פנים
פתרונות אחסון עם פרקטיקה ועיצוב
  בעידן של שפע, הקשר בין הדברים להם אנחנו באמת זקוקים לבין התכולה בפועל
בית רומנטי בשרון / אדריכל בועז שניר
עיצוב פנים
בית רומנטי בשרון / אדריכל בועז שניר
  ברוכים הבאים לבית שנבנה בשנות ה-80 של המאה הקודמת, נרכש על ידי זוג
מרכז כנסים בהשראת צעיף כלה בחתונתה, סין
עיצוב פנים
מרכז כנסים בהשראת צעיף כלה בחתונתה, סין
  מעטפת המעוצבת כצעיף, מספקת מרחב פרטיות ומפרידה בין פעילויות האירוע לרקע הרועש של

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*