הסטודיו לעיצוב פנים של ירון טל, הוקם בשנת 1997 ופועל כיום בלב הפועם של תל אביב. באמצעות צוות צעיר ודינמי של מעצבי פנים, מציע הסטודיו מגוון פיתרונות עיצוב ייחודיים וחוויתיים בתחום המסחרי: מסעדות, בתי מלון, חנויות, משרדים וחללי תצוגה בארץ ובעולם. טל, בוגר "בצלאל במגמה לעיצוב גרפי, שימש כארט-דירקטור במשרד פרסום הגדולים והוא עושה שימוש בידע הרב שלו בתחום הפרסום והגרפיקה בעבודותיו, תוך שימוש בסמלים ושפה גרפית המשולבת בפרמטרים תרבותיים שמתאימים לרוח הזמן.

משרדי מטה רולדין החדשים

רשת הקונדיטוריות רולדין, מציעה עולם צבעוני מפתה של דברי מאפה, במגוון רחב שפונה לכל חך, אך שומר על איכות ויצירתיות.
משרדי מטה הרשת, ממוקמים בקדימה. העיקרון שהנחה את הסטודיו של המעצב ירון טל בעיצובם, היה שימוש בקווים אסימטריים, תוך הימנעות ככל הניתן מזוויות ישרות. הכל בהשראת צורניות חומרי הגלם מעולם הקונדיטוריה.
לפלטת הצבעים של המשרדים, נבחרו גווני פסטל רכים, השאולים גם הם מעולם האפייה.
הגאומטריה, הצבעים והרהיטים בניחוח וינטג’, מקנים למקום חזות בסגנון האר דקו היוקרתי והנהנתני, אפילו התיאטרלי, המקפל בתוכו את הערכים של הקונדיטוריות של הרשת ודברי המאפה שלה.

 

הגאומטריה, הצבעים והרהיטים בניחוח וינטג’, מקנים למקום חזות בסגנון האר דקו היוקרתי והנהנתני, המקפל בתוכו את הערכים של הקונדיטוריות של הרשת

 

אריחים מבית שרוני קרמיקה, במגוון מנוגד אך יודעים לדבר באותה שפה עיצובית

 

 

פתרונות תאורה יצירתיים מבית דורי קמחי

 

 

 

 

פתרונות וחומרי גמר

פתרונות התאורה בפרויקט: דורי קמחי תאורה

פעם בכמה זמן נופלת בחלקה של חברה בעלת יכולות, ההזדמנות לקחת חלק בפרויקט שמאפשר לה לעוף רחוק עם הדמיון. פרויקט עיצוב המשרדים החדשים של מטה רולדין היה בדיוק כזה – חגיגה של יצירתיות ומשחקים באור. תכנון התאורה של משרדי החברה כלל פסי הארה וספוטים שקועים, ששוטפים את החלל באור פונקציונלי בגוון נייטרלי, כשחלקם מתפתלים על התקרה כאילו עוקבים אחר קווי המתאר של החדרים, ולצידם גופי תאורה שצורתם קורצת לעשייה של האנשים עבורם תוכננו המשרדים – האנשים שעומדים מאחורי הקונדיטוריה המשובחת והמובילה. זו הסיבה שנבחרו גופי תאורה מעוגלים שחלקם בצבעים הלקוחים מעולם הממתקים וחלקם ממתכת מוברשת שממשיכה את עבודת המסגרות המפוארת שנעשתה ברחבי המשרדים, פרויקט שהוא חוויה מעוררת חושים.

תאורה: דורי קמחי תאורה
אולם תצוגה ומפעל: ההגנה 4, ראשון לציון. טלפון: 03-6823857‬

 

 

 

 

קרמיקה
לשילוב חומרי גמר ריצופים, חיפויים וסנטריה של המקום, פנה המעצב ירון טל לחברה הנחשבת כבחירה הטבעית של אנשי המקצוע – שרוני קרמיקה, היודעת לאפשר למעצבים להגשים את החזון הקונספט העיצובי שלהם.
הריצופים מצטיינים במגוון ייחודי של אריחים, בשילובי חומרים ובמפגשים מנוגדים במכוון, כיד דימיונו של המעצב וגם כאן, הצליחה שרוני קרמיקה למצוא אריחים במגוון מנוגד אך יודעים לדבר באותה שפה עיצובית וזאת בזכות המגוון הגדול של אריחים שהיא מחזיקה לרשות לקוחותיה.
הכלים הסניטריים מעוצבים בשפה העיצובית שהעניק המעצב למקום ואף הם מעוצבים בגאומטריה מעוגלת ומקרינים איכות ויוקרה, לצד איכות הגיינית.

 

הכלים הסניטריים מבית שרוני קרמיקה, מעוצבים בגאומטריה מעוגלת ומקרינים איכות ויוקרה, לצד איכות הגיינית.

 

שרוני קרמיקה מייבאת ומספקת בלעדית מגוון פתרונות לאדריכלות ולעיצוב פנים, קולקציות עשירות בדגמים ייחודיים ומעוררי השראה שנבחרו בקפידה, של קרמיקה, גרניט, פורצלן וכלים סניטריים מביתם של מותגים בינלאומיים. המוצרים באיכות הגבוהה ביותר, בהתאמה למסגרת התקציבית של כל פרויקט. מגוון החומרים והמוצרים שמספקת שרוני קרמיקה, מיוצרים בטכנולוגיות חדשניות, המבטיחות חסינות בפני שחיקה, עומדים בסטנדרטים קפדניים ביותר של בקרת איכות ועונים לתקני בטיחות מחמירים.
שרוני קרמיקה מעמידה לרשות לקוחותיה מחסן מרכזי הממוקם במרכז הארץ, בו ניתן להתרשם ממגוון הפריטים ובזמינות מלאה ובנוסף, אולם תצוגה הממוקם בנמל תל אביב, בו מוענק ללקוחות שירות וליווי מקצועי בתהליך העיצוב בהתאם לטעמם האישי.

חומרי גמר ריצופים, חיפויים וסניטריה: שרוני קרמיקה
אולם תצוגה: רחוב התערוכה 3, נמל תל אביב. טלפון 03-5466704

 

 

 

 

לקוח: רולדין
מעצב ירון טל
מעצבת אחראית: עדי גפני
ניהול פרויקט: זוהר עדן
קבלן: “חזן בניה”- דורון, רביד ועודד
יועץ תאורה: אלי בן ארויה
חומרי גמר ריצופים, חיפויים וסניטריה: שרוני קרמיקה
אולם תצוגה: רחוב התערוכה 3, נמל תל אביב. טלפון 03-5466704
נגרות, מסגרות ושיש: ניסים זעפרני
תאורה: דורי קמחי תאורה
אולם תצוגה ומפעל: ההגנה 4, ראשון לציון. טלפון: 03-6823857‬
תקרות אקוסטיות: יהודה יבוא וייצוא
פרקטים: קונספט
ריהוט: PITARO, פיק אפ
מחיצות משרדים: Carmel group
סטיילינג: עדי שגיא
צלם: יואב גורין

 


מלון INK

 

 

מלון עסקים אורבני וצעיר במרכז תל אביב, הוקם על קרקע שבעבר אכלסה ספריית יידיש ייחודית במינה, מקום עלייה לגדולי הסופרים בשנות החמישים. מכאן נלקחה ההשראה שליוותה את האדריכל יואב מסר ואת מעצב הפנים ירון טל, לאורך כל תהליך העיצוב של המלון.

 

בלובי של המלון ניתן לראות ספריית קסטות דיו מכל העולם, שאספו המעצבים מאספני דיו, כל אחת עם סיפור משלה.

 

עולם הספרים והדפוס המרתק, הוטמע בכל שכבות עיצוב המלון, כך גם הדיו, שהולך ונעלם מהעולם. כיום כולנו כמעט ואיננו כותבים, אלא בעיקר מקלידים והשימוש בדיו ובמכונות הכתיבה של פעם הולך ונעלם.
בלובי של המלון ניתן לראות ספריית קסטות דיו מכל העולם, שאספו המעצבים מאספני דיו, כל אחת עם סיפור משלה.

 

 

בחיבור בין חלל הלובי למסעדה עומד פסל ייחודי, עשוי ממקשים ענקיים של מכונת כתיבה, שיורדים מהתקרה עד לקומה התחתונה ואל תוך בר המסעדה. “רצינו ליצור עיצוב משותף בחלל הכפול בין הלובי בקומת הקרקע למסעדה בקומה מתחתיו, אך יחד עם זאת להעניק לכל חלל את הייחודיות שלו, עם האווירה, האקוסטיקה והסאונד שמתאימים לכל אחד”, אומר המעצב ירון טל.

 

 

קירות המסעדה מחופים אריחי בטון עם תבליט מחותמות טקסטיל הודיות עתיקות מעץ, המזכירות את השפה ההודית העתיקה “סנסקריט”.
גם בחדרי המלון שזור עולם הדפוס בכמה רבדים. קירות החדרים מחופים בטפט עם טקסט המדמה כתב עיתון.
השידות לצד המיטה מדברות באותה שפה, אחת עם מפה חרוטה של תל אביב והשנייה עם כתובת גרפיטי המזוהה עם העיר.

 

 

מספרי הכניסה לחדרים עשויים מקסטות שעליהן הודבק מספר החדר, כך שהאורח מקבל עיצוב העוטף אותו מכל כיוון ונותן תחושת חיבור אמיתית לעולם הדיו והדפוס.
בכל העשייה הזו שולבו אמנים ישראלים, כמו למשל עבודותיו של דויד טרטקובר (חתן פרס ישראל בעיצוב גרפי). “נפגשנו וגיליתי שיש לו ספרי סקיצות שאייר בעודו יושב לקפה בשדרות רוטשילד ומתוך הצצה לספריה האישית הזאת בחרנו כמה סקיצות שמוצגות במסדרונות המלון”, מספר ירון טל. על קירות הלובי תלויות עבודות דיו של פיליפ בולקייה –מעצב גרפי מהמובילים בישראל. “אפרופו, שני המעצבים הגרפיים הללו, היו המורים הראשונים שלי בבצלאל”, מספר טל. לובי המלון רוהט על ידי אריק בן שמחון.

 

 

 

 

 

 

המסעדה באינק: מתחת למלון INK, נמצאת מסעדת סאן יאנג- SUN YANG. האתגר היה ליצור חלל מסעדה נחשק אפלולי וסקסי, כאילו מתחת לפני האדמה, אשר יהפוך עורו ויתפקד גם כחלל ארוחות בוקר נעים ורגוע לאורחי המלון, ללא שאריות מליל אמש.

 

חלל מסעדה נחשק אפלולי וסקסי, כאילו מתחת לפני האדמה, אשר יהפוך עורו ויתפקד גם כחלל ארוחות בוקר נעים ורגוע לאורחי המלון

 

 

מעצבות אחראיות: שרון בלייכר, מרצדס בן-אורן
אדריכל המלון: יואב מסר
קבלן מבצע: רולידר
ניהול פרויקט: ערן שרגא. אחראי: תמיר בן חיים
ריהוט: פנטהאוז עיצוב הבית
נגרות: נקסטדור nextdoor
צילום: יואב גורין

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
בית של לקוחה שעוסקת באופנה / מיטל צימבר
עיצוב פנים
בית של לקוחה שעוסקת באופנה / מיטל צימבר
  בני הזוג, היא בעלת בוטיק אופנה, והוא בעסקי הנדל”ן, להם 2 ילדים, שאחד
בית הקפה Uncloud Coffee / בתכנון Unknown Surface Studio
עיצוב פנים
בית הקפה Uncloud Coffee / בתכנון Unknown Surface Studio
  צורת הבניין מהדהדת את האורות המהפנטים של הזוהר הצפוני, כאשר המבנה מתפתל בחן
בית בהוד השרון / אדריכל רון שפיגל
עיצוב פנים
בית בהוד השרון / אדריכל רון שפיגל
  בני הזוג, תושבי העיר, רכשו מגרש פינתי באחד מרחובותיה המבוקשים, הגובל בצידו האחד

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*