מה מחפשות חברות ההייטק בחולון? את אותם הדברים שהן מחפשות בתל אביב, רק יותר בגדול: שטחי משרדים גדולים יותר, בניינים מפוארים ומתקדמים יותר, סביבה ירוקה ועיצוב מותאם אישית לפי כל הדרישות והפנטזיות (מי אמר בר מיצים ולא קיבל?).

 

כשחברות ההייטק מתפתחות ומתרחבות ועולה הצורך לעבור למשרדים גדולים יותר, הן עושות את שני הדברים שהן יודעות לעשות הכי טוב: לחשוב מחוץ לקופסה (של תל אביב) ולעשות אקזיט (לחולון). כך הן מתגברות על המשימה הכמעט בלתי אפשרית היום, של חברות גדולות וצומחות – למצוא שטחי משרדים גדולים, לצד התאמת סביבות העבודה לדרישות הייחודיות של החברה.
אמות השקעות שיזמה והקימה את “מגדל אטריום” ואת פרויקט “ToHa”, משלימה בימים אלה את פרויקט קמפוס אמות. הבניין נבנה בהסמכה הגבוהה בעולם לבנייה ירוקה – LEED PLATINUM. זהו תקן בינלאומי המיועד להוביל אחריות סביבתית המשפיעה על בריאות העובדים וערנותם, לצד חסכון משמעותי בצריכת אנרגיה.

 

 

קמפוס אמות הוא מגדל משרדים הכולל 26 קומות מרווחות ושטחי משרדים להשכרה בהיקף של 2,660-3,600 מ”ר בכל קומה. הוא ממוקם בסמוך לגן יפיפה וירוק הכולל אזורי ישיבה מוצלים המאפשרים לקבל השראה במהלך היום בסיעור מוחות על הדשא או ביציאה להפסקה באחת מפינות הישיבה שמסביב. בצהרים (או בכל זמן אחר במהלך יום העבודה) אפשר לרדת אל שדרת המסעדות וליהנות ממגוון המסעדות ובתי הקפה שבמקום.
הבניין כולל לובי כניסה מרשים, מרפסות גג מרהיבות, חדר כושר פרטי ומאובזר, במיטב מכשירי הספורט (עם מלתחות בסטנדרט מלונאי) ומרפסת ענקית לשיעורי יוגה באוויר הפתוח מול נוף מרהיב. במתחם ניתן ליהנות מחניון ענק וממגוון מתחמים מפנקים שיוצרים יחד סביבת עבודה אופטימלית ואיכות חיים משופרת.

 

 

את המשרדים ניתן לעצב בהתאמה אישית (Taylor made), על פי ערכי החברה והמותג, הדרישות הפונקציונליות שלה ועד לפנטזיות הכי מוגזמות של המנהלים (מבר מגניב ועד לחדרי גיימינג, כיד הדמיון הפרועה).

 

 

קמפוס אמות ממוקם באזור התעשייה של חולון, בקרבת כביש 4, במרחק נסיעה קצר מכל מקום בגוש דן, בקרבת קווי תחבורה ציבורית רבים ובעתיד גם בקרבת הרכבת הקלה.
שטחי המשרדים מוצעים להשכרה ע”י חברת אמות, מהמובילות בישראל בתחום הנדל”ן המניב. השילוב של מחירי ההשכרה הנוחים ומגוון האפשרויות שמציע קמפוס אמות, מספק לחברות השוכרות הזדמנות נהדרת ליהנות מסביבת עבודה מתקדמת, בסטנדרטים בינלאומיים, היוצרים קמפוס מעורר השראה שנועד להיות כר פורה לרעיונות, חדשנות וטכנולוגיה ישראלית גבוהה ופורצת דרך.

לפרטים על האפשרויות העומדות בפניכם בקמפוס אמות התקשרו 2668*
או כתבו לנו ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם – צרו קשר

פייסבוק 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
עצמאות 76: אלו הם המאפיינים הבולטים בבית הישראלי העכשווי
עיצוב פנים
עצמאות 76: אלו הם המאפיינים הבולטים בבית הישראלי העכשווי
  בבתים שלנו בהם אנו משוועים בראש ובראשונה לייצר מעטפת מכילה ומזמינה לבני המשפחה
האחוזה המפוארת Samode Haveli, הודו
עיצוב פנים
האחוזה המפוארת Samode Haveli, הודו
מקור המילה “haveli” בערבית והיא מתייחסת לאחוזה בעלת משמעות היסטורית וארכיטקטונית בהודו. זוהי יצירה
משפחה מיד מרדכי חוזרת לביתה החדש שננטש / מורן דויטש רוזנברג
עיצוב פנים
משפחה מיד מרדכי חוזרת לביתה החדש שננטש / מורן דויטש רוזנברג
  דבר המתכננת: הבית בן שתי הקומות, בשטח של כ-160 מ”ר. בקומת הקרקע מיקמתי

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*