בתרבויות רבות, חתונות הן מחזה שנכתב על ידי מסורת המתוארכת במאות שנים. בעולם המערבי, לעומת זאת, חתונות הן במה לכלה לבושה בתחרה לבנה והחתן בשחור, עם המון פרחים לבנים וקישוטים.

 

כך או כך, חתונות הן עסק יקר. הנתונים מראים כי בשנה החולפת, חתונה ממוצעת בארה”ב עלתה 32,000 $ – 44,000 $ ובארה”ב בלבד, ענף החתונות נאמד ב-72 מיליארד דולר ואילו שוק החתונות העולמי מוערך בכ-300 מיליארד דולר. בישראל, ענף האירועים מגלגל 13 מיליארד שקל ושליש ממנו אלה חתונות. אין תמיהה בכך, כשאנו מתבשרים בכל פעם על חתונת הפנטזיה המושלמת של זוג כלשהו.

 

 

עם זאת, מרענן לראות את החתונה שבני הזוג Von & Ryan Bishop ממלבורן, אוסטרליה, בחרו לערוך, בשונה מרוב החתונות. הכלה שהינה מעצבת גרפית והחתן שהוא בעלים של אולפני צילום, החליטו לקיים סוג של מסיבה רועשת וצבעונית. הם שכנעו גלריה לאמנות להשכיר להם את הגלריה, בטיעון שחתונה תתפוס את המקום ללילה אחד בלבד והיא תיראה אכן כמו תערוכה. הרעיון שלהם היה ליצור התנגשות בין צבעוניות עזה וניאונית, כנגד צבע שחור.

 

 

השולחן נערך עבור 74 מוזמנים וקושט בחפצים שנאספו בחנויות יד שנייה ושוקי פשפשים. לא היו מקומות מסומנים והאורחים המופתעים התבקשו לבחור במקום ישיבה לפי טעמם, בחלק הצבעוני או השחור. האורחים לא ידעו אפילו איפה תערך החתונה, עד ליום האירוע. עם הכניסה לחלל הוגשו להם קוקטייל צבעוני וקוקטייל כהה והמסיבה החלה.

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
עיצוב פנים
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
                           
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
עיצוב פנים
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
                       
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
עיצוב פנים
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
העיצוב התעשייתי יכול לייצר מגוון רחב של תתי סגנונות. עושה רושם שכולם משלבים בדרך

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*