עם טכנולוגיה מתקדמת ומגוון אפשרויות עיצוב, לצד השתלבות בפרויקטים יוקרתיים עם האדריכלים והמעצבים המובילים בתעשייה, זה כבר ברור: ויטראה צועדת כיום בראש החזית הטכנולוגית של עולם החשמל החכם.

אדריכלות: כפיר גלאטיה אזולאי | צילום: יואב פלד

 

מעבר לבשורה העיצובית שהביאה – מתגי מגע אלגנטיים עשויים זכוכית – מקפידים בחברה הישראלית לא פחות גם על מעטפת האמינות, האחריות והשירות. מערך הפיתוח והייצור נמצא בארץ, לכל פרויקט מתלווה מנהל פרויקט לצד צוות טכנאים מיומן ומקצועי, ואת כל התהליך חותמת תקופת אחריות בת 5 שנים מלאות.

 

אדריכלות: כפיר גלאטיה אזולאי | צילום: יואב פלד

 

ויטראה מציעה מגוון רחב של פתרונות חשמל חכם המתאימים לפרויקטים שונים: החל מדירות קבלן ובתים פרטיים, דרך חללים מסחריים ועד למוזיאונים ובתי מלון. בכולם המטרה זהה: להתחבר ולשלוט על חללי הפנים השונים באלגנטיות ויחד עם זאת גם בפשטות ונוחות. אחד היתרונות הבולטים של החברה הוא מערך הפיתוח והייצור הממוקם בישראל, הערוך לכל דרישה או בקשה הנובעת מצרכי הפרויקט, והמאפשר אספקה מיידית בכל היקף, ללא תלות במלאי של יצרן חיצוני. ויטראה מובילה בתחומה גם בשוק העולמי, ומחזיקה משרדים ומפיצים בארה”ב, דרום אמריקה, אירופה, הודו ואיחוד האמירויות. בשל כך, הסטנדרט שמציבה החברה גבוה: כל המוצרים מיוצרים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר ועומדים בסטנדרטים הישראלים, האמריקאים והאירופאים המחמירים ביותר.

פתרונות הבית החכם של ויטראה כוללים מערכת בית חכם אלחוטית, מערכת קווית, מערכת ייעודית לבתי מלון ולבנייה רוויה, מפסקי טאצ’ מזכוכית, ומסגרות מעוצבות לשקעי החשמל ליצירת הרמוניה מושלמת. את כל המערכות ניתן לתפעל גם מרחוק באמצעות אפליקציה שפיתחה החברה ולשלוט בכל רגע נתון ומכל מקום על כל מערכות הבית: תאורה, תריסים ווילונות, מערכות מיזוג אוויר, חימום תת רצפתי, דוד חשמל או תנורים. בנוסף, כל המערכות מאפשרות אינטגרציה עם מערכות צד שלישי כגון אזעקה, אודיו ווידאו, ומאפשרות הפעלה גם באמצעות פקודות קוליות של מערכות כמו Siri או Alexa.

 

עיצוב פנים: מורן גוזלי | צילום: רוסלן פאול

 

עיצוב פנים: יונתן שניידר | צילום: עוזי פורת

 

מבחינה עיצובית, מציגה ויטראה שלל מתגי זכוכית אלגנטיים מסוגים שונים ומגוונים, לכולם אחריות בת חמש שנים: תרמוסטטים למיזוג אוויר/חימום תת רצפתי, מפסקי הדלקות לאזורים שונים, מתג פעמון לדלת, מתג לדוד חשמל, מסגרת לשקעים, ועוד. בכולם ניכרת ההקפדה על מבחר רחב של אפשרויות עיצוב, על מנת ליצור התאמה מושלמת לכל פרויקט. ניתן לבחור את הצבע, את הגימור (מט/מבריק), להוסיף כיתוב אישי ואייקונים, לבחור מתג עם מסגרת מתכת, או בלי. את המתגים ניתן להתקין באופן אנכי או אופקי. ניתן לבחור בהתקנה בקו אפס עם הקיר (באמצעות מתאמים מיוחדים), או לחילופין לבחור במראה צף (באמצעות התקנה סטנדרטית בקופסאות 3 ו-4 מקום).

השינוי הגדול ביותר שויטראה יודעת לייצר הוא חווית מגורים יוצאת דופן, של בית שעובד בשבילנו באופן אוטומטי 24/7. דמיינו את זה: אתם נכנסים לרכב ולוחצים באפליקציה על תרחיש “כניסה”. עד שאתם מגיעים הבית מואר, מאוורר וממוזג בדיוק בטמפרטורה שאתם אוהבים. ואפילו המוזיקה כבר יכולה להתנגן ברקע! תוכלו ליצור תרחישים שונים לכל מטרה: תרחישי כניסה ויציאה, תרחיש “חופשה”, “רומנטי”, תרחיש “שבת” ועוד.

 

אדריכלות: כפיר גלאטיה אזולאי | צילום: מושי גיטליס

 

אדריכלות: עופר סגס | צילום: עודד סמדר

בעידן בו אנחנו מנהלים כמעט כל אספקט בחיינו דרך הנייד, זה רק מתבקש שנוכל לשלוט גם על הבית שלנו, בלחיצה פשוטה ונוחה, ומכל מקום. עם מערכות הבית החכם של ויטראה, אין לנו ספק שנראה יותר ויותר בתים שהם לא רק מעוצבים, אלא גם חכמים ומתקדמים ומאפשרים חווית מגורים שעולה על כל דמיון.

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
עיצוב פנים
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
                           
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
עיצוב פנים
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
                       
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
עיצוב פנים
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
העיצוב התעשייתי יכול לייצר מגוון רחב של תתי סגנונות. עושה רושם שכולם משלבים בדרך