צביה קזיוף, מתל-אביב, בת 53, נשואה, עם שני ילדים ונכדה שהצטרפה באחרונה למשפחה, הגיעה לתחום עיצוב הפנים אחרי שנים במהלכן עבדה במשרד ראש הממשלה.

במשרד. צלם עמית גירון

 

“למדתי יחסים בינלאומיים באוניברסיטה העברית בירושלים ובהמשך כיהנתי כראש דסק בלטיקה ובלרוסיה. התפקיד היה מרתק ומאתגר, כעובדת מדינה התנאים מצוינים, אבל הרגשתי שהתחום פחות תואם את האישיות שלי. מאוד דגדג לי לפנות לתחום יצירתי-אמנותי ובהזדמנות הראשונה פרשתי ופניתי ללימודי עיצוב פנים. כיום, 20 שנה אחרי, אני בעלת משרד שמתמחה בפרט בפרויקטי יוקרה”, היא מסבירה.

 

מעצבת פנים צביה קזיוף, צלמת יהודית הופמן מג’ר

 

היא מספרת “מכיוון שאני כבר בעלת תואר, חשוב היה לי ללמוד את העבודה תכל’ס. הלימודים ערכו כשנתיים וחצי ותוך כדי תפעלתי משפחה ושני ילדים קטנים. את פרויקט השיפוץ הראשון שלי עשיתי כבר במהלך הלימודים בשיתוף המרצה שלי לשרטוט דאז ועד היום היא מלווה אותי בפרויקטים. הייתי בת 33, בשלה ומבושלת ולא עבדתי יום אחד תחת השרביט של מישהו אחר. יחד עם זאת, כעצמאית, תחילת הדרך היתה מאתגרת: מהר מאוד נשאבתי לעבודה, הוצפתי בהמון פרויקטים, אך חששתי לפתוח משרד מחוץ לבית כשאני מגדלת שני קטנטנים ובעלי גם הוא עצמאי טרוד ועסוק. האטתי את הקצב ורק כשבני הצעיר עלה לחטיבת ביניים, שכרתי משרד ביפו והרשתי לעצמי סוף סוף לעשות את האקזיט, תרתי משמע. בימים אלה, עבר המשרד למרכז תל אביב בסמוך למתחם הבימה”.

 

צלם אלעד גונן

 

צלם עודד סמדר

 

צלם אלעד גונן

 

צלם עמית גושר

 

12 שנים חלפו מאז וכיום קזיוף מעסיקה שלוש עובדות: “אני מאמינה בלשמר את הצוות וכך אני יכולה להוסיף או לדלל שעות, בהתייחס להיקפי העבודה בכל רגע נתון. מה גם שהיום מאוד מורכב למצוא כוח אדם איכותי בענף העיצוב, מאחר ואני רואה בעובדים כשותפים לדרך ואני משקיעה בהם המון שעות לימוד בשטח ובמשרד”, כך לדבריה “אני מרגישה שלאורך השנים עברתי אבולוציה של ממש – לא זכיתי בכוכב נולד, ההצלחה לא הגיעה ברגע והיא תוצר של עבודה קשה בשלל נדבכים. לקח זמן עד שהאלפיון העליון גילה אותי ושכר את שרותי. עברתי דרך וטוב שכך. כמו כל בעלת עסק מתחילה, שרוצה להתבסס בתחום, גם אני נטיתי לבקש שכ”ט נמוך ולא צריך להיות נאיביים, כדי לייצר פרויקטים ברמה עילאית נדרשים תקציבים ובאופן טבעי אלה שעומדים להשקיע הון בביתם החדש מעדיפים, ובצדק, לשכור את שירותיו של איש מקצוע ששוחה בתחום וכדי להגיע למקום הזה אתה צריך לעבור כברת דרך ולהוכיח את עצמך. כיום אני מתמודדת עם פרויקטים שברור לי שאוכל לספק ללקוחות שלי את התוצאה הראויה. עיצוב פנים הוא תחום שיש בו המון שכבות ורבדים ואין קיצורי דרך. בתוך הנשמה שלי יש ספריית חומרים עשירה, אני מסוגלת להתמודד עם כל פרויקט ובדיעבד אני יודעת שלפני 20 שנה הייתי במקום אחר”.

 

צלם עמית גושר

 

צלם אלעד גונן

 

צלם איתי בנית

 

 

 

משרדה של קזיוף מתמחה בפרויקטי שיפוצים או בניה מאפס של בתים פרטיים (בשיתוף אדריכלים) שיפוץ דירות יוקרה, תכנון דירות יוקרה ברמת מעטפת וכן לובאים במתחמי יוקרה של חברות בניה ויזמים מובילים כדוגמת אשטרום, פלינר, גיא ודורון לוי וחברת הנקו. “בתחום שלנו יש גם לא מעט אתגרים”, היא מסבירה. “האוויר למעלה דליל, לא כולם מפרגנים, ואני יכולה להבין את זה. מעבר לכך, אחד מתפקידיו של מעצב הוא גם לגשר בין לקוחות לספקים ובינם לבין עצמם”.

 

צלם עמית גירון

 

צלם עמית גושר

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
בית הקפה Uncloud Coffee / בתכנון Unknown Surface Studio
עיצוב פנים ישראלי
בית הקפה Uncloud Coffee / בתכנון Unknown Surface Studio
  צורת הבניין מהדהדת את האורות המהפנטים של הזוהר הצפוני, כאשר המבנה מתפתל בחן
בית בהוד השרון / אדריכל רון שפיגל
עיצוב פנים ישראלי
בית בהוד השרון / אדריכל רון שפיגל
  בני הזוג, תושבי העיר, רכשו מגרש פינתי באחד מרחובותיה המבוקשים, הגובל בצידו האחד
מרחצאות בארוק ואדוות רוקוקו: בריכות ציבוריות בארמונות היסטוריים (AI)
עיצוב פנים ישראלי
מרחצאות בארוק ואדוות רוקוקו: בריכות ציבוריות בארמונות היסטוריים (AI)
                         

תגובה אחת

  • טינה מסיקה הגיב:

    ראה צביה האדריכלית ודמיין מה יכולה להפיק. יופי, קלסיקה חדשנית

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*