אם ננסה להיזכר רגע, איך דימינו את חדרי השינה שלנו ואת חלומותינו, כשהיינו ילדים, נצטרך להודות שהם מה זה משעממים.

אז מה יקרה, אם ילדים יתבקשו לעצב חדרי שינה משלהם, עם הרבה התלהבות, ללא בושה, ללא גבולות?

בסטודיו NeoMam החליטו לבדוק זאת וביקשו מילדים מרחבי העולם, לצייר את חדרי השינה של חלומותיהם – ואז הם מימשו ובנו את החדרים הללו במציאות.

הרעיון היה, להביא רוח חדשה ומקור השראה רענן, לעיצוב הבית ומה נכון יותר מאשר דרך עיניו של ילד. מאחר וכאשר אנו מגיעים לבגרות, יש לנו מושג ברור ומובנה של איך ואיזה חדר שינה צריך להיות לנו, גם אם הוא לא מגיע מ-IKEA. הפרויקט הזה עושה צחוק מספר החוקים של עיצוב חדרי השינה – וברור שכולנו יכולים ללמוד דבר או שניים מהיצירתיות והתמימות של הילדים.

צוות המחקר סקר 7 ילדים ששרבטו את “חדר השינה שבחלומם” וביקש מההורים שלהם לנהל תחקיר קצר איתם בכדי לקבל תובנה על אורחות חייהם והאינטרסים שלהם. הפרויקט עבר אז לעיצוב בעזרת מעצב פנים.

הדמיון הבלתי מוגבל של הילדים, הופך אותם למעצבי פנים מושלמים. אז אם אתם תוהים אם זה רעיון טוב לתת לילד שלך לעצב חדר משלהם, תמצאו כאן את כל ההוכחות שזה בעצם רעיון נהדר. אז, תנו להם כמה עפרונות, פיסת נייר והניחו להם לצייר את חדר השינה שהם חולמים עליו.

 

חדר ראשון: פקיסטן – אינאיה (בת 5)

 

אוהבת טבע ופעילויות מחוץ לבית, כפי שאפשר לראות מן הציור שלה, היא הוסיפה פרחים לסדין המיטה, דשא סביב המיטה שלה, ואת הנדנדה קרוב למיטה.

אינאיה אהבה את חדרה סגלגל. המיטה, הכריות והמראה הכללי, הם כולם בצורת אליפסה, אשר נותנת לחדרה תחושה מסבירת פנים. היא גם אוהבת פאזלים ועיצבה את הקירות מחלקי פאזל.

כשהיא ראתה שהעיצוב שלה מתעורר לחיים, היא חשבה שזה אמיתי ורצתה לדעת מתי היא יכולה ללכת ולשבת בחדר.

 

 

חדר שני: ספרד – מרטין (בן 6)

 

 

הדבר הראשון שאפשר לשים לב בחדר החלומות של מרטין, הוא 5 הקומות שלו, הוא נועד להיראות כמו גורד שחקים, כך שהוא יכול להזמין הרבה חברים ולהביט מעליהם. אבל איך הוא יורד, אתם שואלים? ובכן זה בעזרת סולם הספירלה, כמובן.

מרטין היה מאוד ברור ומפורט בתכניותיו. הוא רצה המון בלוקים של לגו, כפי שהוא אוהב בכדי לבנות דברים איתם. תוכלו גם להבחין באקווריום דגים על השולחן, מסך קולנוע ענק מכונת ממתקים (זה הדבר הצהוב הגדול עם 2 צינורות).

כשראה את זה, מרטין לא היה מסוגל להאמין שזה החדר שלו בהתחלה ותהה אם הוא וחבריו יכולים לבקר בו. הוא גם היה גאה מאוד ששמו התנוסס על מיטת הדרגש העליונה.

 

 

חדר שלישי: ארגנטינה – גאלה (בת 6)

 

המוטיב המרכזי בעיצוב חדר החלומות של גאלה, הוא העץ הגדול. לדברי גאלה, בתוך העץ חי תוכי, שהוא חופשי לעוף ולצאת מהחלון בכל עת. יש שתי נדנדות התלויות על ענף של העץ, האחד הוא לגאלה והשני הוא עבור אחיה הקטן איזידרו.

אלמנטים מרכזיים אחרים בעיצוב שלה, הם המראה הגדולה עם אורות, כוננית מלאה ספרים ופרחים אמתיים.

“וואו! מה? אני אוהבת את זה! “הייתה תגובתה של גאלה כשראתה את חדרה מתעורר לחיים. היא הייתה מעשית ומקווה לחסוך מספיק כסף בכדי לקבל את החדר יום אחד על באמת.

 

 

חדר רביעי: יוון – אליאס (בן 7)

 

הצבע הירוק מייצג משהו ידידותי ושלווה עבור אליאס. אליאס אוהב סנאים ואגוזים, כך שהחדר שלו מתוכנן כך שהוא יכול להכיל סנאים אמתיים, המוזמנים לבוא ולחיות איתו.

אליאס ציין כי חדר היער שלו צריך להיות “קצת תיאטרלי”; ירוק ועם עץ אלון ענקי ובריכה קטנה עם הרבה דגים חמודים. אליאס גם אוהב את הנוחות הטכנולוגיה המודרנית; על גבי שולחן הכתיבה היפה שלו, ניצב מחשב חדש ונוצץ.

אליאס היה נרגש מאוד מהתחושה הטבעית של החדר כשראה אותו. הוא באמת אהב את הבריכה, העץ והמיטה ואמר שישמח לחיות שם באמת.

 

 

חדר חמישי: אוקראינה – ויולה (9)

 

ויולה אוהבת צבע סגול, היא אומרת שהוא “צבע של קסם”. כפי שאפשר לראות מהציור שלה, היא גם אוהבת את השמים ואת המפלים.

עיצוב חדר החלומות של ויולה הוא פשוט ואלגנטי להפליא. היא רצתה ליצור חדר שיתעורר לחיים, מקום שבו היא יכולה להסתובב ולהיות פעילה עם כל הדברים שבפנים. היא עיצבה קשת גדולה על הקיר ועננים תלויים, שיתנו לה להרגיש כמו לישון בשמים. תארו לעצמכם ללכת לישון כאן כל לילה, החלומות שלכם יהיו פנטסטיים.

כשראתה את חדרה מתעורר לחיים, אמרה שהיא מרגישה “אושר, צבעים בהירים, קיץ חם ושמש כיפית”.

 

 

חדר שישי: אנגליה – הארי (בן 10)

 

החלום הגדול של הארי, הוא להיות קצין משטרה או נהג מכונית מירוץ כשהוא יגדל. עיצוב החדר שלו הוא הקרקע הנכונה והמושלמת לכך, כפי שאתם יכולים לראות, זה מצויר כבר עם תשומת הלב המדויקת ביותר לכל הפרטים.

יש לו מסלול מרוץ המקיף את החדר. הוא תכנן ספה ירוקה שקועה עם מושבים מחוממים ומיטה המתחברת לפלטפורמה אחרת דרך גשר עץ. מתחתיה חדר המשחקים.

הארי אהב את חדרו כשראה אותו ואמר שזה בדיוק מה שצייר. אף הוא ציין שישמח לקבל את חדר השינה הזה על באמת.

 

 

חדר שביעי: פיליפינים – בריאנה (בת 10)

 

בריאנה רוצה להיות מעצבת פנים כשהיא תגדל ויש לה תשוקה לעיצוב חדרים לקישוט. ברור שיש לה כישרון לכך והיא כבר נמצאת בדרך להגשים את חלומה עם העיצוב הזה שלה.

בריאנה אוהבת לישון. כך שהמיטה שלה גדולה מספיק לשלושה, היא רחבה בכדי להתאים ליותר אנשים. מתחת למיטה תמצאו את המשרד שלה, שבו היא יכולה למלא אחר משימות בית הספר שלה, לשחק משחקים ולצפות באלילי המוסיקה שלה.

בריאנה אמרה שהחדר נראה יפה והיא אהבה במיוחד את הבלגן.

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
עיצוב פנים
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
                           
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
עיצוב פנים
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
                       
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
עיצוב פנים
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
העיצוב התעשייתי יכול לייצר מגוון רחב של תתי סגנונות. עושה רושם שכולם משלבים בדרך

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*