מה הקשר של סולן פרל ג'אם לחברת התיירות שמשרדיה יושבים במגדל היוקרתי? ואיך הוא תורם לאווירת החופש?

 

עולם עיצוב המשרדים עבר מהפכה של ממש בשנים האחרונות וכתבות רבות עסקו ביתרונות של עיצוב חללים משרדיים וברווחים שיכולים להפיק בעלי עסקים, אם ישקיעו בעיצוב המשרדים או העסק שלהם. אחד הנושאים שחוזרים על עצמם, הוא השאיפה שהעיצוב הנבחר יספר את סיפורו של בית העסק. זו גם הייתה המטרה של אנשי חברת הנסיעות ‘Talma Travel’, כשביקשו ממעצבת הפנים קארן ראובני ממשרד “ראובני מעצבי פנים”, לעצב את הקומה השנייה במשרדיהם במגדל בסר 4.
“אחרי שעיצבנו את משרדי החברה במגדל, ובעקבות התפתחות עסקית של חברת התיירות והקמת מחלקה חדשה, פנו אלינו אנשי החברה וביקשו שנעצב גם את הקומה השנייה”, מסבירה קארן ראובני.

 

 

“ראשי החברה החליטו לפתח חטיבה המתמחה בטיולי אקסטרים”, מספרת ראובני “הבעלים ארז שמול הוא חובב גלישה פעיל מאוד והחברה עובדת בתחומי האקסטרים בארץ ובחו”ל ולכן החליטו להקדיש מחלקה שלמה לתחום. החיבור עם הבעלים היה מיידי והדרישה שלו הייתה שהמשרדים ישרו אווירה של חופש. אחרי שעיצבנו את הקומה הראשונה, האתגר המרכזי היה לפתוח גרם מדרגות שיחבר בין שתי הקומות. זה דרש מאיתנו להביא אישורים הנדסאים כדי לפתוח את התקרות וליצור גרם מדרגות שיחבר ביניהן”.
“רצינו לייצר אווירה מסוימת במשרדים, כך שכל מי שיגיע למשרד ירגיש את החופש, את האווירה הכיפית וגם את החום שמאפיין את אנשי החברה. הלקוחות נתנו לנו יד חופשית בנושא העיצוב והדבר הראשון שעשיתי הוא לבקש מהבעלים שישתף אותנו באוסף גלשני הוינטג’ שבבעלותו כדי שנוכל להציב כמה מהם בחלל”, היא ממשיכה. “הבעלים היה ההשראה המדוייקת למשרד. בחרנו לעצב קיר בסגנון הוואי סטייל. לקחנו תמונה של ארז כשהוא גולש בים, חברנו למעצב הגרפי דורון מלכי שהוא חובב גלישה בעצמו והוא ייצר לנו ציור קיר ענקי מהתמונה. לחדר הישיבות בחרנו בדמותו של אדי ודר, סולן להקת פרל ג’אם שהוא גם חבר של ארז הבעלים וגולש איתו כחלק ממסעות הגלישה שלהם בעולם. בתור חובבת הלהקה היה לי קל מאוד להתחבר לרעיון הזה”, מוסיפה ראובני.
“מבחינת חומרים”, אומרת המעצבת, “עשינו שימוש אקלקטי – השתמשנו בחומרים כמו במבוק שעוזרים לנו להשיג את אווירת החופש שרצינו לייצר בחלל, השארנו תקרה חשופה והשתמשנו בגופי תאורה ייחודיים, מכיוון שרצינו לתת במה לסטודיו ולאנשים מיוחדים שמייצרים חלק מהפריטים ולא להשתמש רק במוצרי מדף. יחד עם זאת השתמשנו גם בחומרים פונקציונאליים כמו המחיצות האקוסטיות שמייצרות הפרדה בין שולחנות העבודה. מכיוון שחלק מהשימוש בחלל הוא בעמדות עבודה חמות, היה לנו חשוב לייצר פתרונות אקוסטיים בין העמדות ובקירות. את המדרגות המחברות בין הקומות צבענו בירוק, כך שכבר בעלייה לקומה מורגשת תחושת החופש”.

עיצוב פנים: ראובני אדריכלי פנים
מיקום: מגדלי בסר 4
שטח: כ-300 מ”ר
צילום: ניצן הפנר

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
פתרונות אחסון עם פרקטיקה ועיצוב
עיצוב פנים
פתרונות אחסון עם פרקטיקה ועיצוב
  בעידן של שפע, הקשר בין הדברים להם אנחנו באמת זקוקים לבין התכולה בפועל
בית רומנטי בשרון / אדריכל בועז שניר
עיצוב פנים
בית רומנטי בשרון / אדריכל בועז שניר
  ברוכים הבאים לבית שנבנה בשנות ה-80 של המאה הקודמת, נרכש על ידי זוג
מרכז כנסים בהשראת צעיף כלה בחתונתה, סין
עיצוב פנים
מרכז כנסים בהשראת צעיף כלה בחתונתה, סין
  מעטפת המעוצבת כצעיף, מספקת מרחב פרטיות ומפרידה בין פעילויות האירוע לרקע הרועש של

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*