האדריכל המנוח Bruno Sacchi היה אחד האדריכלים האיטלקיים האגדיים, שבנה פרויקטים נהדרים רבים בשיתוף פעולה עם Giovanni Michelucci, שהוא גם אחד האדריכלים הידועים ביותר בתרבות האיטלקית. הוא תכנן את Marino Marini Museum בכנסיית San Pancrazio בפירנצה, את Palazzo del Tau in Pistoia - במקור מנזר, ששוחזר על ידיו. הוא התמחה בפרויקטים של שימור, תוך מחויבות וכבוד שרחש לשורשיו האיטלקיים. הוא חיפש בית מגורים למשפחתו וזה הוביל אותם למגדל מימי הביניים בפירנצה.

בת הזוג Jane Sacchi הוקסמה מהמגדל מהמאה השתים עשרה, שנבנה במקור כמגדל שמירה על הגבעות המרהיבות של פירנצה. “המגדל והחצרות היו במצב של ריקבון מוחלט ושימשו למטרות חקלאיות, לאכלוס בקר ותרנגולות. נשבינו בקסם וקנינו את הנכס בשנת 1976”, היא מספרת “הנכס נבנה במקור כמגדל שמירה, 10 ק”מ מפירנצה, בדרך הצליינים לרומא, באותו זמן שהנרי השלישי בנה מחדש את מנזר וסטמינסטר. זה היה במקור מגדל של כנראה חמש-שש קומות, עם חצר מבוצרת עם קורות וחריצי ירי. קומת הקרקע של המגדל, כיום חדר האוכל שלנו, מעוטרת בציורי קיר נדירים המתוארכים לפני שנת 1345, כאשר המוות השחור הכריע את אירופה. ציורי הקיר באולם הנשפים, כיום חדר השינה הראשי שלנו, נושאים את סמל משפחת פרוזי, בנקאים של הנרי השלישי ובהמשך להנרי השמיני”.
הפרויקט היה חדשני והקדים את זמנו בפתרונותיו לבעיות הטכניות לבנייה. זה לקח שלוש שנים להפוך אותו לבית מגורים יוצא דופן, שבמהלכן ברונו הסתובב לעתים קרובות עם פטיש ואזמל ללטש טיח מהקירות כדי לחשוף את ציורי הקיר. הוא יצר חללי פנים עכשוויים שהצליחו לעמוד יפה ואף לשפר את התפאורה העתיקה. הוא השתמש בטרוורטין לבן לצד צפחה שחורה לרצפות והתעקש להשתמש בחומרים בסיסיים בכל רחבי הבית, כמו עץ ​​ופלדה “אמת חזותית, שום דבר לא מזויף,” הוא היה אומר “אתה לא יכול להחזיר מגדל מימי הביניים למצבו המקורי – תקבל רק אבן. אז תהיה כנה עם מה שאתה מוסיף.”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
עיצוב פנים
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
                           
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
עיצוב פנים
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
                       
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
עיצוב פנים
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
העיצוב התעשייתי יכול לייצר מגוון רחב של תתי סגנונות. עושה רושם שכולם משלבים בדרך

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*