מלון הבוטיק Monsieur Didot חוגג את המורשת הניאו-קלאסית של אתונה, אבל בעדינות מעודכנת

 

ממוקם בין השכונה האתונאית השיקית קולונאקי, לרובע אקסרכיה, מסייה דידו הוא מלון בוטיק חדש במרכז עיר הבירה היוונית, שנתפס כביתו של “מוסייה המפורסם”: אל תאמצו את המוח להיזכר מי האיש, זה רק שם של אריסטוקרט פיקטיבי ומטופח, שביתו הניאו-קלאסי מכניס את האורחים לעולם של אלגנטיות מפוארת ועדינות עכשווית.
הבניין הניאו-קלאסי בן המאה שוחזר בקפדנות על ידי סטודיו BaBatchas לעיצוב באתונה. תקרות גבוהות, דלתות נסתרות ומעברים סודיים, מייצרים תפאורה רומנטית המעוררת לחיים היסטוריה עשירה, תוך תחושת גילוי.
מלבד התייחסות להיסטוריה האריסטוקרטית של הבניין כמגורים פרטיים, שמו של המלון מעניק כבוד גם למשפחת דידוט, מוציאים לאור צרפתיים מהמאה ה -18. למעשה, רחוב דידוטו בו ממוקם המלון נקרא על שם אמברויס פירמין דידו, שהיה בין היזמים הראשונים שהקים בית דפוס במדינה היוונית העצמאית במאה ה -19, ודמותו מונצחת בלוגו המלון. קורותיה של המשפחה הופיעו במגוון פרסומים מהמאה ה -19 ונשארו פופולריים מאז ומתמיד ביוון.
עיצוב הפנים של המלון שוחזר למצבו המקורי בזכות כישוריהם של צוות בעלי מלאכה מסורתיים. האלגנטיות הצנועה של הבניין מתאימה לתחכום המאופק של מנורות קרמיקה בעבודת יד וריהוט מיוצר בהתאמה, בהשראת המודרניזם של אמצע המאה ומינימליזם עכשווי, תוך שימוש בחומרים טבעיים כמו עץ, שיש וטיח, המבטאים אותנטיות. זאת, יחד עם שפע של ספרים, ציורים, הדפסים ואוסף אקלקטי של חפצי נוי, נותנים רושם שהרגע נכנסת למעונו הפרטי של אינטלקטואל חובב מסעות. במובן זה, הפרסונה של מסייה דידו נוכחת בכל חדר בבניין, ומקבלת את פני האורחים בביתו.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
פתרונות אחסון עם פרקטיקה ועיצוב
עיצוב פנים
פתרונות אחסון עם פרקטיקה ועיצוב
  בעידן של שפע, הקשר בין הדברים להם אנחנו באמת זקוקים לבין התכולה בפועל
בית רומנטי בשרון / אדריכל בועז שניר
עיצוב פנים
בית רומנטי בשרון / אדריכל בועז שניר
  ברוכים הבאים לבית שנבנה בשנות ה-80 של המאה הקודמת, נרכש על ידי זוג
מרכז כנסים בהשראת צעיף כלה בחתונתה, סין
עיצוב פנים
מרכז כנסים בהשראת צעיף כלה בחתונתה, סין
  מעטפת המעוצבת כצעיף, מספקת מרחב פרטיות ומפרידה בין פעילויות האירוע לרקע הרועש של

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*