בניינים מתפוררים הפכו למלון בוטיק Monteverdi Hotel בטוסקנה, הכולל סוויטות כפריות וחללי ספא.

 

שולשה מבנים ישנים ברחבי כפר, אשר שימשו כיחידות נופש, שופצו במשך 14 שנה בכדי להקים את מלון מונטברדי (Monteverdi) בן 29 החדרים, מסעדה, אקדמיה קולינארית וספא. כנסית כנסיית סנט אנדריאה מהמאה ה-14 והפיאצה שלה, הסמוכות למלון, שופצו אף הן לחלל מויזאלי ובמת מופעי תרבות והפכו את האזור למתחם אמנות.
הפרויקט תוכנן על ידי אמנית ומעצבת מרומא, Ilaria Miani, שנחשבת למומחית בשיקום בתי חוות וכפרים ברחבי איטליה. היא פתחה פילוסופיה משלה לעיצוב ולשיקום פולקלוריסטי, שלא יהפוך כפרים איטלקיים לקלישאות תיירותיות, כמו שזה קורה לא אחת. “האיטלקים מפחדים מכך שיש להם ארץ תיירותית מדי”, אומרת המעצבת “ואכן, ניסינו לטשטש את הקווים בין הכפר הישן לבין התוספות החדשות לנכס”.

 

 

 

 

 

 

חלק מהמבנים עברו מודרניזציה בשנות החמישים והשישים, עם מרפסות, חלונות מורחבים וקירות לבנים. Miani עם זאת בחרה להחזיר אותם בחזרה לחזיתות המקוריות. “בעבר, חלונות היו קטנים בכוונה והחדרים היו צריכים להיות מבודדים. שמרנו את האופי הזה,” אומרת Miani “לעומת זאת, המרפסות המתפוררות לא הוסיפו שום איכות עיצובית ולכן הרסנו אותן ועיצבנו את החדרים כך שתהיה לך תצפית ישירה מהחלונות מהמיטה שלך”.
החומרים מקומיים ושכיחים בכפרי טוסקנה, עץ מופיע בכל חלקי הבית, מקורות התקרה ועד דלתות החווה הישנות, לצד יצירות אמנות קרמיות, קירות עם מרקמים נושנים ונישות, יתדות ברזל ואלמנטים מטרקוטה.
כמעט כל הרהיטים יוצרו בעבודת יד על ידי אומנים ובעל מלאכה מהאזור. חלק מאובייקטים שיוצרו, הושפעו מציירי הרנסאנס האיטלקיים.
בספא בריכה מחוממת רומית תת-קרקעית וחמאם, עם מרפסת חיצונית המשקיפה על העמק.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית מדריך
+כתבות מומלצות
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
עיצוב פנים
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
                           
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
עיצוב פנים
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
                       
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
עיצוב פנים
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
העיצוב התעשייתי יכול לייצר מגוון רחב של תתי סגנונות. עושה רושם שכולם משלבים בדרך

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*