משרדי חברת 'איתי גיל הנדסה', העוסקת ביזמות וביצוע בתי היוקרה בישראל, עיצבו על ידי המעצבת קרן ניב טולדנו כסביבת עבודה מוקפדת, מוארת ואוורירית, באוריינטציה ביתית. הצצה לאחד המשרדים היפים במרכז העסקים הדינמי של תל-אביב.

מרכז העסקים בתל-אביב מספק הצצה לדרך הארוכה שעברו חללי המשרדים בעשור בשנים האחרונות – הם מושקעים, מאובזרים ומתוכננים מאי פעם ומציעים לעובדים בהם חווית עבודה יוצאת מגדר הרגיל. דוגמה לכך הם משרדי חברת ‘איתי גיל הנדסה’- חברה האמונה על ביצוע פרויקטים של יוקרה ממיטב אדריכלי ומעצבי ישראל, חלקם אף זכו לחשיפה תקשורתית ברחבי העולם.

 

 

החברה הלכה וגדלה עם ההצלחה, מספר העובדים עלה וכך גם היקף הלקוחות. נוצר צורך לשפץ את המשרדים ולייצר מרחב עבודה פרקטי חדשני ויעיל שיעמוד בסטנדרט הביצוע הגבוה, בגימורים ובאסתטיקה שניכרים מאוד בפרויקטים עליהם הם אמונים. מכיוון שרבים מהעובדים נמצאים בחללי העבודה שעות ארוכות, לבעלי החברה חשוב היה ליצור עבורם סביבת עבודה אופטימלית, נעימה ומפנקת שתגרום להם להרגיש Home Away From Home.

 

 

“במסגרת השיפוץ חידשנו את כל המערכות והתאמנו אותן ל-LAYOUT החדש. בתוך כך טופלה האקוסטיקה, שודרגו מערכות האודיו וידאו, החולפו המזגנים וכדומה”, מסבירה ניב טולדנו. “החלל הוא צר, מלבני וארוך ואחד מערכיו המוספים הבולטים שהוא מוקף ויטרינות שמכניסות שפע של אור טבעי. על מנת להגדיר ולתחום את הפונקציות בצורה המיטבית תכננתי מערך ויטרינות חלביות ממוסגרות באלומיניום שחור שמשמשות לחציצה בין החדרים, שומרות על מעבר אופטימלי של האור שעובר מבעדן גם פנימה למרחב הפנימי אך בד בבד מאפשר פרטיות. את הריהוט המשרדי והסלוני תפרתי CUSTOME MADE. רבים מהפריטים עשויים אלומיניום שחור שהולם את הקונספט העדכני. את המסה החדה והגאומטרית שוברת רצפת פרקט הוראסי המקורית שחודשה ומוסיפה חום ורכות, אליה מצטרפים טקסטיל ואקססוריז שתורמים לתחושה מעט שיבטית בהם מחצלות, כורסאות במבוק ספה בצבע קוניאק ובדי פישתן. בכל החדרים שולבה צמחיה ירוקה שמוסיפה ממד טבעי ורענן”.

 

 

במשרדים החדשים ניכרת חשיבה מעמיקה על התאמת המכלול לאופי העבודה ולתרחישים היום-יומיים. כך למשל יצרה ניב טולדנו בסמוך לכניסה ולאזור הקבלה פינה סלונית ביתית ומזמינה שמקבלת את פני הבאים ובהמשך community table שמשמש את הצוותים הדינמיים לסיעור מוחות. המסדרות שיצרה המעצבת חוצה את המסה ומגדיר היטב את החללים, לאורכו חדרי עבודה ובסופו חדר ישיבות שנהנה משקט מופתי.

תכנון ועיצוב: קרן ניב טולדנו
צילום: איתי בנית

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
פתרונות אחסון עם פרקטיקה ועיצוב
עיצוב פנים
פתרונות אחסון עם פרקטיקה ועיצוב
  בעידן של שפע, הקשר בין הדברים להם אנחנו באמת זקוקים לבין התכולה בפועל
בית רומנטי בשרון / אדריכל בועז שניר
עיצוב פנים
בית רומנטי בשרון / אדריכל בועז שניר
  ברוכים הבאים לבית שנבנה בשנות ה-80 של המאה הקודמת, נרכש על ידי זוג
מרכז כנסים בהשראת צעיף כלה בחתונתה, סין
עיצוב פנים
מרכז כנסים בהשראת צעיף כלה בחתונתה, סין
  מעטפת המעוצבת כצעיף, מספקת מרחב פרטיות ומפרידה בין פעילויות האירוע לרקע הרועש של

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*