סצנת הנדל"ן הישראלית ממשיכה לשבור שיאים ולא בכדי החברות הגדולות בתחום אינן נותרות אדישות ופועלות להפוך את מרכזי המכירות והמבקרים לנעימים ומסבירי פנים, כאלה הקולעים במדויק ל-DNA וערכי החברה. כך גם במקרה של 'גינדי החזקות', מהחברות הגדולות והבולטות בשוק, ששדרגה את משרד המבקרים שלה באור יהודה, במראה מוקפד ועדכני, באמצעות מעצבות הפנים דניאלה וקארן ראובני, בעלות המשרד 'ראובני אדריכלי פנים', שיצרו עבורם מרחב דינמי, ייחודי ומעורר השראה. 

 

כולנו משווים ליצור בבתים שלנו מראה ייחודי ומרשים, כזה העונה על הצרכים, החשקים והמאוויים. חברת גינדי החזקות, שחיה ונושמת את תחום הנדל”ן והבניה כבר עשרות שנים, חרטה על דיגלה להטמיע את המגמה החשובה הזאת לא רק בפרויקטים עליהם הם עמלים אלה גם במשרדי המבקרים של החברה. “את מרכז המבקרים באור יהודה תכננו לראשונה לפני מספר שנים אך מכיוון שתחום הנדל”ן משתנה, מתחדש ומתפתח באופן תדיר החליטו בגינדי להצעיד את המרכז קדימה, לשוות לו מראה אלגנטי ועדכני, שיתאם את ערכי החברה, שכידוע לא עוצרת לרגע” מסבירה מעצבת הפנים קארן ראובני, שאמונה על תכנון הפרויקט.

 

 

ה- LAYOUT המקורי של המתחם עבד מצוין ולכן לא שונה ועם זאת, המעטפת הוויזואלית השתנתה בתכלית: “השינוי הוא מהותי”, מסבירה ראובני. “מחלל אקלקטי ששידר מסר קהילתי- שכונתי יצרנו מרחב חוויתי ופורץ דרך שיש בו את ה- WOW FACTOR. אחד המוטיבים המרכזיים, שהוא ללא ספק ה-FOCAL POINT של החלל הראשי, הוא קיר ווידיאו ארט שרוחבו 20 מטר וגובהו 6 מטרים. הוא השחקן הראשי בחלל והאלמנטים שבסביבתו מהווים beckup מושלם. כך למשל הדלפק הארוך והנדיב שמלווה אותו שיוצר מדקטון דמוי שיש קררה”.

 

 

“התרחקנו כמה שניתן מלהפוך את הקיר הזה למיצג פרסומי-שיווקי בנאלי. הרציונל היה לשדר דרכו את אותה חדשנות והסגנון העדכני שמאפיינים את ה-DNA של גינדי. לטובת העניין רתמנו את האמן איתן צור, במאי פרסומות ווידיאו ארטיסט מהטובים בתחום”, כך לדברי ראובני.

 

 

צור יצר מיצג וידיאו ובו קומבינציות ריאליסטיות שיוצרות תחושות ריחוף טוטלי והופכות את הזמן לפלקסיבי. השילובים הוויזואליים בשכבות שיצר יוצרות תחושה תלת ממדית וזרימה ויזואלית סוחפת.
המתחם, ששטחו הכולל הוא כ-300 מ”ר עבר אבולוציה של ממש וכולל חלל מרכזי פתוח שמקבל את פני הבאים ובו בר קבלה, אזור ישיבה ומקום לדגם של אחד מפרויקטי הדגל של החברה. בחלקו האחורי של המרכז חדרי קולנוע שממחישים לאורחים את הפרויקטים השונים והיקפם.

 

 

“החלפנו את הריצוף, את פלטת הצבעים והחומרים ושילבנו, יחד עם כרמל מבית ‘כרמל ביזנס’ שאמונה על הסטיילינג, המון אלמנטים ואקססוריז נאים שמגבים את קונספט העיצוב ומשלימים את ה-TOTAL LOOK ששיווינו ליצור. התוצאה מגרה ומעוררת חושים. השתמשנו בחומרים אורבניים כמו בטון וברזל שחור, בשילוב חומרים אציליים כמו אבן ומשטחי דקטון דמויי שיש. הרהיטים של טולמנס דוט משמשים כקריצות צבע ומעוררים את החלל”. מסבירה ראובני.
המרכז מוקף בחלונות ויטרינה גדולים ומרשימים לכן גם סביבת החוץ, שתוכננה בסבב הקודם בקפידה, עברה גם היא מתיחת פנים. מעצבת הנוף רווית גרינבויים לקחה את הקיים ונתנה לו טאצ’ עדכני שמתכתב עם הפנים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
עיצוב פנים
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
                           
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
עיצוב פנים
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
                       
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
עיצוב פנים
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
העיצוב התעשייתי יכול לייצר מגוון רחב של תתי סגנונות. עושה רושם שכולם משלבים בדרך

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*