חברת מובמנט עוסקת בקידום אורח חיים בריא, תזונה נכונה וכושר לעסקים וארגונים, בשילוב חדשנות ופתרונות טכנולוגיים. משרדיה החדשים נמצאים באזור מבני מסחר ותעשיה בלוד, בשטח של 700 מ"ר, בקומה הרביעית של בניין משרדים בן חמש קומות שעמד שנים מוזנח בשלב השלד. בבניין ממוקמים גם משרדי אורבך הלוי אדריכלים, אשר תכננו את משרדי מטה החברה החדשים.

 

כיום מונה “מובמנט” כ-100 עובדים, מעולמות התוכן של קידום בריאות ואורח חיים בריא, פרא רפואי, ספורט ואורח חיים בריא, יועצי בריאות, דיאטניות, מדריכי כושר, יועצי ארגונומיה, מטפלים, מאמני איכות חיים, אחיות, רופאים ועוד. אל החלל החדש נכנסו לפני כחצי שנה כשהתכנון נעשה לאחר הקורונה וכמעט שלא הושפע ממנה אלא רק ברצון להוות אלטרנטיבה אטרקטיבית וביתית לעובדים שיגיעו למשרדים. פריטי הנגרות וחיפויי הקירות המיוחדים, הגרפיקה והמערכות החשופות בחלל מדגישות את התנועה והדינאמיות, ונותנות פרשנות חדשה ורעננה לחלל שהוא בית לפעילות . כך גם השימוש החוזר בחומרים והשילוב ביניהם – טראצו אמיתי ברצפה, בטון בתקרות חשופות, עץ ליבנה בהיר בפריטי הנגרות ובפרקט, מתכת שחורה וצמחיה – חומרים בעלי מראה על-זמני לערכים על-זמניים.

 

 

 

חלל כניסה פתוח ומרווח מקדם את הבאים, עמדת קבלה שמאחוריה קיר נגרות הרומז לנכנס על האוירה של הלא שגרתית במשרד אליו הוא הגיע. קיר הנגרות כולל מורכב ממדפי עץ גיאומטריות המציגות קטל-בלס בצבע ניאון שמוסיפים זריקת צבע לחלל הנייטרלי. בחלל ההמתנה ספה גדולה ומיוחדת שגווניה נבחרו באופן מוקפד, כשמולה קיר מחופה כולו בעץ, המורכב מגיאומטריה בחתך משולש שמתכווץ ומתרחב לאורך כל הקיר, כך שכבר בכניסה מרגישים את הדינמיות והזרימה שביקשו האדריכלים לייצר בחלל. בלב המשרד נמצאים חללי הישיבות המשותפים הציבוריים, ואילו חללי העבודה, המתחלקים לחדרים פרטיים ועמדות עבודה באופן ספייס , נמצאים בשולי הקומה, קרוב לחלונות כדי שהעובדים יוכלו להנות מאור שמש טבעי.
באופן ספייס מופרדות העמדות אחת מין השנייה באמצעות מחיצות עץ, מנותקות מהתקרה ומשמשות כגב לשולחנות העבודה. גם במחיצות אלו ביקשו האדריכלים להדגיש את מוטיב התנועה ועל כן המחיצות בעלות חירוצים גאומטריים משתנים, נפתחים ומתכווצים לאורך המסדרון, ונותנים פרטיות לעובדים. בהמשך לדאגה לבריאות ונוחות העובד, כל עמדות העבודה, במשרדים הפרטיים ובאופן ספייס, בגודל זהה והן כוללות שולחן חשמלי עולה ויורד המותאם לגובה העובד, ומאפשר גם עבודה בעמידה.

 

 

בלב במשרד, ישנו חדר המאובזר בשלושה הליכוני מיוחדים הפונים אחד אל השני ומיועדים לקיום ישיבה ועבודה תוך כדי הליכה. בחדר מוקמה תצוגה של אביזרי הכושר שמציעה החברה, והחדר כולו נשקף לעוברים והשבים במסדרון.
בקצה המשרד ממוקם חלל רב-תכליתי, הוא כולל אודיטוריום פתוח למפגשי חברה ואירועים, ומכיל פופים צבעוניים וניידים. אותו מרחב משמש לפונקציות רבות- הדרכות, חגיגות ואירוח של חברות בת ואורחים מבחוץ. כל האודיטוריום גם הוא מעץ, ומתחבר באופן המשכי לחיפויי הקירות ולחזיתות המטבח. באותו חלל רב תכליתי נמצאת הקפיטריה ובר. מאחור, נמצא מטבח נירוסטה מקצועי.
כיוון שהמיקום בלוד מצמצם את האפשרויות לקניית אוכל מבחוץ, ביקשו במובמנט כחלק מהתכנון להכניס מטבח מקצועי ושף, שיספק לכולם ארוחת צהרים חמה ובריאה. זהו לב המשרד, ומשמש את העובדים לאורך כל היום.

 

 

לרווחת העובדים והמשך ישיר לערכי החברה, תוכנן חדר כושר מאובזר המשמש גם כסטודיו לצילום של אימונים ופרוייקטים נוספים.
המרפסת הגדולה משקיפה על נוף שדות שמתחלף בנוף המגדלים של גוש דן. המרפסת מחולקת לפינות שונות והצמחייה הטרופית שעוטפת אותה משרה אוירה של חופשה ונינחות. המרפסת משמשת כמקום מפלט נפלא מהמסך ומקום לארוחת צהריים.
התאורה המשולבת במשרד גם היא מחולקת במקצבים ובצורות גיאומטריות ומענקים את ההרגשה של הזרימה והדינמיות. “לנו האדריכלים” אומר נועם מוסקל מ”אורבך הלוי” אדריכלים “ארגז כלים ייחודי ליצירת תנועה בחלל, דרך החיפויים, סידור התאורה במקצבים, הזוויות המיוחדות והצורות הגיאומטריות. בנוסף, יצירת מקום עבודה שהוא נעים, מתאים ומחבק לעובד אחרי הקורונה, דרך שימוש בהמון עץ המעניק חמימות, עמדות עבודות מותאמות וארגונומיות, ומרחבים פתוחים ומרפסת לשבירת שגרה”.

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
פתרונות אחסון עם פרקטיקה ועיצוב
עיצוב פנים
פתרונות אחסון עם פרקטיקה ועיצוב
  בעידן של שפע, הקשר בין הדברים להם אנחנו באמת זקוקים לבין התכולה בפועל
בית רומנטי בשרון / אדריכל בועז שניר
עיצוב פנים
בית רומנטי בשרון / אדריכל בועז שניר
  ברוכים הבאים לבית שנבנה בשנות ה-80 של המאה הקודמת, נרכש על ידי זוג
מרכז כנסים בהשראת צעיף כלה בחתונתה, סין
עיצוב פנים
מרכז כנסים בהשראת צעיף כלה בחתונתה, סין
  מעטפת המעוצבת כצעיף, מספקת מרחב פרטיות ומפרידה בין פעילויות האירוע לרקע הרועש של

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*