משרד עורכי דין בתחום הנזיקין, ממוקם בקומה גבוהה, קרוב לרצועת החוף היפה של העיר נתניה. החלל שנועד למשרד מרגש: שטח של כ-140 מ”ר, משופע בחלונות גדולים, עם נוף אורבני לעיר ומבט לכיוון הים. המתכנננים בחרו בשימוש מקסימלי במחיצות זכוכית, שיאפשרו חלוקה של החלל לפונקציות הנדרשות מבלי לחסום את המבטים החוצה.

 

7P6C3893-HDR-1b

האתגר היה להכניס לחלל את הפונקציות הרבות הנדרשות: חדר ישיבות, חדרה של בעלת המשרד, שבעה חדרי עורכי דין, חדר מתמחים, ארכיב, מטבחון, שרותים ועמדת ניהול וקבלה מרווחת. משימה לא פשוטה ביחס לגודל החלל הנתון.
כדי ליצור חלל מעניין ולהימנע ממסדרונות ארוכים, בחרו המתכננים לתכנן את המקום כמבנה מעגלי של גרעין וקליפה. הגרעין שנוצר הכיל חלק חיצוני ופנימי. חלקו החיצוני הציג לבאים דלפק קבלה ועמדת מזכירות וכן קיר מסך, המשמש גם כאחסון לקלסרים. חלקו הפנימי הכיל את הארכיב המשרדי, מכונות הצילום ותיקיות. את הגרעין הזה מקיפה הקליפה שמכילה את חדר הישיבות, חדרה של בעלת המשרד, חדרי עורכי הדין, מטבחון, שרותים וחדר המתמחים.

 

7P6C3890-HDR
המבנה הזה מאפשר מעברים משני צידי הגרעין הפנימי והחיצוני לפונקציות השונות. הפנימי כמובן משרת את צוות המשרד בלבד. כאשר המבנה התכנוני העקרוני גובש, התקדמו לשלב הבא: גיבוש קונספט עיצובי – לייצר בחלל חוויה של ניגודיות: ניקיון עיצובי לעומת עושר של חומרים, חומרים קרים לעומת חמים וטבעיים, שחור ולבן, מונוכרמטי וצבעוני, מודרני וקלאסי. גובשה פלטה של צבעים וחומרים שיהוו את ה-DNA של המשרד: רצפת שיש שחורה ומבריקה עם גידים לבנים, רצפת פרקט בגוון חם ואותנטי, קירות לבנים, נגיעות של זהב ומדי פעם שילוב של גוונים של תכלת וחרדל, בעיקר בריהוט.

 

7P6C3867-HDR-V1d
מעבר לתכנית הנכונה ולהרמוניה בין החומרים, היה חשוב לייצר חוויה תלת מימדית מעניינת בחלל. על הקיר המשותף שבין חדר הישיבות לחדרה של בעלת המשרד, יצרו ספריה דו צדדית. גב הספריה בחדר הישיבות הוא קיר מראה שנותן תחושת המשכיות לתוך החלל הסמוך.

 

7P6C3835-HDR-1
מחדרי המתמחים יצרו פתח הצצה לכיוון הדלפק וחלל הקבלה. הפתח נותן תחושת המשכיות וקשר מעגלי בין הפונקציות במרחב. מחיצות הזכוכית וריבוי החלונות יוצרים מערכת של השתקפויות שמכפילה את החלל והופכת אותו לדינמי ועשיר יותר.

 

7P6C3834
התאורה שנבחרה משלימה את הקלילות שבחלל. תאורה נוכחת-לא נוכחת שמצליחה בעדינות ובאלגנטיות להאיר במקומות הנכונים וגם להוסיף יופי בחן ובעדינות, כמו לענוד תכשיט יפה.

 

7P6C3707
להשלמת התמונה נבחרו פריטי אומנות ואוספים, חלקם מלווים את בעלת המשרד שנים רבות. פסלים ויצירות אומנות, פריטים יפים, שטיחים וילונות ואבזור שממלאים את המשרד מבלי להכביד ומשלימים אותו לכדי מקום אישי, מיוחד ומרתק.

 

7P6C4031

 

7P6C4022-HDR_v2

 

7P6C3997-HDR_v2

 

7P6C3994-HDR_v2

 

7P6C3963-HDR-V1d

 

7P6C3930-HDR

 

7P6C4045-HDR_1

 

משרד עו”ד ענת-כהן קאופמן – ACK
עיצוב: הלל אדריכלות
צילום: לירן שמש

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
עיצוב פנים
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
                           
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
עיצוב פנים
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
                       
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
עיצוב פנים
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
העיצוב התעשייתי יכול לייצר מגוון רחב של תתי סגנונות. עושה רושם שכולם משלבים בדרך

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*