פרוייקטי המגורים הגדולים עוברים בשנים האחרונות אבולוציה של ממש ופרט לתכנון ארכיטקטוני מרהיב, הם כוללים גם קונספט מדליק וייחודי שקורץ לרוכשים הפוטנציאליים. חברת קרסו נדל"ן לקחו את הפורמט כמה צעדים קדימה בפרויקט אומאמי היוקרתי, השוכן במבואות קריית אונו, בו בעלי הדירות המאושרים נהנים מחוויית מגורים יוצאת דופן - אופטימלית לאוהבי הבישול והאירוח.

 

קארן ראובני, מבעלות המשרד ראובני אדריכלי פנים, האמון על עיצוב משרד המכירות של הפרויקט, המבואות וחדרי היין במתחם, משתפת אותנו בהחלטות שהנחו את צוות המתכננים כל הדרך ליצירת חללים יוצאי דופן ששמים את הקולינריה במרכז.

 

 

ברוכים הבאים לפרויקט אומאמי היוקרתי, שכל נוסע בכביש 4 או מבקר בקריית אונו, נחשף אליו. הפרויקט המרהיב (שעל תכנונו מופקד משרד האדריכלים המוערך יסקי-מור- סיון) הוא תצוגת תכלית של תרבות המגורים החדשה שמציעה לדיירים, פרט לדירות מתוכננות בקפידה, סביבת מגורים קונספטואלית וחווייתית.

 

 

המתחם מיועד לחובבי האירוח והבישול וככזה, כל פונקציה בו תוכננה לפרטי פרטים כך שתענה על ההגדרה – החל ממשרד המכירות, דרך המבואות והחללים המשותפים ועד לדירות עצמן. “זה פרויקט שיש סביבו הרבה באז מסיבות ברורות. הוא מציע קונספט מגובש עליו אחראיים אנשי מקצוע מהטובים בתחומם – מאסטרטגים ואנשי שיווק ועד יועצים קולינריים שסייעו למתכננים לאתר פינות חמד קטנות שאידיאליות לאירוח”, כך לדברי קארן ראובני, מבעלות המשרד ראובני אדריכלי פנים שאחראי על תכנון כמה מהפונקציות החשובות בפרויקט.

 

 

“ההוויה הייחודית שמלווה את הפרויקט מתחילה כבר במשרד המכירות. תכננו מבנה יביל שבמובנים רבים מאגד בתוכו את הקונטקסט שמאפיין את המתחם כולו. מחד, הוא מודרני מאוד- בעל תקרה משופעת במרכזה סקיילייט, והחלוקה הפנימית של החללים בו מוגדרת על ידי פרופיל בלגי עדכניים בגוון כהה ומאידך, שולבו בו אלמנטים שמקנים לו נשמה ומתכתבים עם קונספט הפרויקט שדוגל בהכלה, אירוח ובישול”.

 

 

“זה מתחיל כבר בגינה שמובילה למבנה. את ההשראה לעיצובה שאבנו, יחד עם משרד אדריכלי הנוף צור וולף, מהאווירה השוררת בגינה הפרטית של השף הבריטי ג’יימי אוליבר – שופעת פירות, ירקות וצמחי תבלין איתם הוא מכין את המנות. הכל טרי, אורגני ובהישג יד- חלומו של כל בשלן. מתחת לפרגולת העץ ניטעו הדרים וצמחי תבלין נשתלו באדניות גדולות. את החזית הקדמית חיפינו בלבנים מפירוק ואת החלונות הדגשנו על ידי תריסי עץ ישנים שרכשנו בשוק הפשפשים. המראה שמתקבל הוא אותנטי ומזמין, בדיוק התחושה שנרצה ליצור כשאנחנו מארחים ברוחב לב משפחה וחברים, לארוחה בבית או בחצר”.

 

 

 

החוויה ממשיכה גם במבנה עצמו שתוכנן על ידי המשרד כמרחב אקלקטי, מלא אופי ונשמה: “התכנון הפנימי קולע לאזור בו הפרויקט ממקום. יש בו מאפיינים אורבניים ומודרניים ועדיין, הוא משדר תחושה מזמינה וביתית אותה יצרנו בעזרת פרקט אלון תלת שכבתי, פינת ישיבה סלונית, פינת אוכל ומטבח מקצועי באוריינטציה מעט יותר כפרית, שמצוי במרכז החלל. את חזיתות המטבח בחרנו לצבוע בגוון זית והמשטח הוא שילוב בין אבן קיסר לבוצ’ר בלוק. בנוסף, שילבנו בחזית הגבוהה שני תנורים (ברוחב של 60 ו-90 ס”מ), מקרר גדול וכיריים להבות גז- אלמנטים שנמצא לרוב במטבחים של שפים וחובבי בישול. אומנם מדובר במשרד אבל אלה שנכנסים לחלל נשאבים מהר מאוד לאווירה הנעימה והביתית שהוא משדר”.

 

 

 

ההוויה נשמרת גם במבואות הכניסה למגדלים ובחדרי היין שתכנן הצוות: “הבניינים בפרויקט מרשימים מאוד: מודרניים ואובאליים ובמבואות הכניסה רצינו להכניס נשמה”. מסבירה ראובני. “נשארנו נאמנים לקונספט ויצרנו קירות כוח מחופים בריקים מרצפה ועד לתקרה הגבוהה (אותם רכשנו ב’בריק ועץ’) שמכניסים חמימות למרחב המהוקצע והמודרני. פינות הישיבה במבואות, שנרכשו ב’סיאם’ הן סלוניות, מרופדות קטיפה נעימה, וככאלה גם הן מקנות מראה נגיש ומזמין. מעליהן הותקנו גופי נברשות מודרניות עם נורות פחם בגוונים משתנים- אדפטציה מודרנית לגרילנדות שמאפיינות מאוד את התאורה בסוכות ומרפסות באיטליה בהן המקומיים מארחים קרובים וחברים לארוחות מסורתיות דשנות. עבור הרצפה בחרנו אריחי גרניט ארוכים ודקים שהותקנו בפריסה אלכסונית, שתי וערב והמראה שמתקבל הוא מעין הומאז’ לסלי פיקניק מקש. על קיר הכוח בכל לובי מותקנת אות גדולה, עשויה אלומיניום בגוון פליז, שנחתכה בחיתוך לייזר ומסמלת את מספר המגדל הספציפי שהוא כאמור חלק מפרויקט אומאמי, הכולל כמה בנייני מגורים”.

 

 

 

 

בחדרי היינות בכל מגדל ממתינים לדיירים תאי יין פרטיים, עשויים ברזל שמשובצים ברהיט מרשים מעץ אלון. מעל שולחן החליצה הכפרי הותקנו נורות לול בגוון ירוק בקבוק והתחושה המתקבלת היא רטרו-כפרית.

היכן: פרויקט אומאמי בקריית אונו
עיצוב פנים: ראובני אדריכלי פנים
יזם: קרסו נדל”ן

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
בית הקפה Uncloud Coffee / בתכנון Unknown Surface Studio
עיצוב פנים
בית הקפה Uncloud Coffee / בתכנון Unknown Surface Studio
  צורת הבניין מהדהדת את האורות המהפנטים של הזוהר הצפוני, כאשר המבנה מתפתל בחן
בית בהוד השרון / אדריכל רון שפיגל
עיצוב פנים
בית בהוד השרון / אדריכל רון שפיגל
  בני הזוג, תושבי העיר, רכשו מגרש פינתי באחד מרחובותיה המבוקשים, הגובל בצידו האחד
מרחצאות בארוק ואדוות רוקוקו: בריכות ציבוריות בארמונות היסטוריים (AI)
עיצוב פנים
מרחצאות בארוק ואדוות רוקוקו: בריכות ציבוריות בארמונות היסטוריים (AI)
                         

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*