בכפר הבנוי ומעוצב בסגנון המסורתי באי סקינוס, יוון, שיפוץ בית מגורים מקומי טיפוסי מדגיש את אופיו הייחודי, ההתערבות האדריכלית מכוונת לשימור צורתו המקורית ומרחב הפנים ללא כל שינוי בזהותו.

אזור המגורים המשותף מזוהה בקשת גדולה במרכז החלל, שני חדרים דומים עומדים בצורה סימטרית ביחס לשטח המגורים וכמה חללים נוספים נוספים ממוקמים בחלקים הצדדיים של הבית. התקרה שטוחה, כמסורת, בגלל מחסור במים, והקירות עבים עשויים אבן מקומית. חלל תקרה גבוה ועליו קורות עץ מחוספסות, מופרדות בקשת, מכיל את חדרי המגורים והאוכל. שתי הדלתות הסימטריות של החזית מנחות את הדיירים לחדר השינה הראשי ולארון הבגדים שלו ולחדר הרחצה. שני החדרים הקטנים יותר האלה משקיפים אל החצר הקדמית ומחוברים זה לזה באמצעות פתח מקושת ומחורר.

 

 

בצד שמאל של האזור המשותף, מעבר תקרה צר אך גבוה פונה למטבח ודרך אזור זה, לחדר האורחים ולחדר הרחצה שלו. שני חללים אלה ממוקמים לצדי המבנה הראשי. חדר האירוח ברמה גבוהה יותר משאר חלקי הבית, עם חצר מוגנת, סגורה בקירות עבים. לחצר הראשית בצד הצפון-מערבית יש גישה פנימית בלבד דרך אזור המטבח ומסודרת ברמות שונות. כאן מוביל שביל אבן לגנים (גן לימון, גן עצי אורן, עשבי תיבול וכו’) ולכניסה השנייה של הבית שנפתח לכפר.
מטרת העיצוב הייתה לייצר אורח חיים טבעי באי, עם תחושת היושן וסגנון מסורתי, סביבת המגורים מתכוונת להעניק תחושה של אורח חיים פשוט, אותנטי וצנוע, המחברת לטבעו הפרוע של האי.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
עיצוב פנים
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
                           
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
עיצוב פנים
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
                       
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
עיצוב פנים
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
העיצוב התעשייתי יכול לייצר מגוון רחב של תתי סגנונות. עושה רושם שכולם משלבים בדרך

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*