הסטודיו לעיצוב של האחיות התאומות אירינה ואולגה סאנדוקובה במוסקבה, (S + S בקיצור), מעסיק 60 עובדים ומתגאה בפורטפוליו שלו, בעיצוב של יותר מ-30 בתי מלון ויותר מ-70 מסעדות וברים, חלקם זכו בפרסי עיצוב בינלאומיים.

 

 

“המטרה שלנו מעולם לא הייתה להרוויח כמה שיותר כסף או להחזיק בסטודיו העיצוב הגדול ביותר על הפלנטה”, הן אומרות “מההתחלה היינו נחושות להתמקד בפרויקטים שמעניינים אותנו וליצור ללקוחות את הפרויקטים הכי טובים בעולם.
אחד ההישגים החשובים ביותר שלנו בשנת 2018, היה ללמוד לומר ‘לא’ ללקוחות ואפילו לחברים – אם הפרויקט אינו מתאים לחזון שלנו. אם היינו צריכות להעניק עצה למעצבים צעירים, היינו אומרות ‘אל תבזבזו את הזמן שלכם על פרויקטים שאתם לא אוהבים, זה לא טוב לעסק שלכם וגם לא לקוחות שלכם’.
כאשר התחלנו לעצב בתי מלון, היינו קשובות מאד לסטנדרטים שמכתיב המותג. מילאנו אחרי כל הוראה והנחייה, כולל הצבת כל רהיט כמו שמורים הסטנדרטים. מאוחר יותר הבנו, כי תחילה עלינו ללמוד את סטנדרטים ואז אנחנו צריכות לשבור אותם. עכשיו, מנהלי רשתות מלונות מבקשים מאיתנו להמציא את עצמנו. הם מבינים עד כמה חשוב לשפר.
עיצובי הפנים שלנו ייחודיים ובהירים. אנו עוקבים אחרי כלל אחד פשוט: העיצוב צריך להיות רלוונטי. אנחנו אוהבות להתלוצץ שאנחנו מינימליסטיות, אבל התכונה הזו מוסתרת כל כך עמוק בנשמותינו, שעדיין לא הצלחנו לחשוף אותה… אנחנו מנסות לדבוק בעקרון שטבע מיכלאנג’לו, שאמר שסוד הפסל המושלם הוא להיפטר מכל חומר מיותר. התוספת שלנו: אירוניה עצמית חיונית למצוינות בעיצוב.
אנחנו נזהרות לא לנסות לחזות כיצד מגמות חדשות ישפיעו על הצרכים של אנשים, הצרכים וההרגלים של אנשים הרי ישתנו ולא כדאי לעקוב אחריהם באופן עיוור.
אנחנו ככלל, מאמינות שהעולם המודרני מורכב מבני אדם, לא מטריטוריות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית מהעולם
+כתבות מומלצות
הקיר העיוור הפך לקונספט העיצובי של הבית
עיצוב פנים
הקיר העיוור הפך לקונספט העיצובי של הבית
בני הזוג רכשו את הקרקע. כאמור, השטח מאוד צר והם פיקפקו ביכולת אפשרות של
בית הספר הקדם-יסודי KLE Sanskruti, Nipani / Shreyas Patil Architects
עיצוב פנים
בית הספר הקדם-יסודי KLE Sanskruti, Nipani / Shreyas Patil Architects
הכיתות מוארות באור השמש החולף, מטיל צללים למרחבי הלמידה. כל קומה מארחת שלוש כיתות,
חנות התכשיטים Fortune Farm Store מטרקוטה, באחמדאבאד / של museLAB 
עיצוב פנים
חנות התכשיטים Fortune Farm Store מטרקוטה, באחמדאבאד / של museLAB 
                           

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*