בגרסת אקספרס אורבנית ועדכנית למסעדת הבשרים הותיקה “סינטה בר” בחיפה, יצרו מעצבות סטודיו “אינסיידאאוט” מתחם אינטימי המבודל מהקניון בו מוקמה המסעדה.

 

sinta-bar-2

 

מסעדת “סינטה בר אקספרס”, שוכנת בקניון שער הצפון (מתחם “איקאה”) בקרית אתא. המסעדה מתפרשת על-פני כ-200 מ”ר המחולקים לשני אזורי ישיבה, חלל פנימי וחלל חיצוני, שניהם ממוקמים זה לצד זה בלב הקניון.

 

sinta-bar-3

 

האתגר שעמד בפני מעצבות הפנים, אביטל אבקסיס ואירית וילנסקי, היה מיקום המכתיב לא מעט מגבלות; חלל קניון סגור, מסעדות מרובות המתחרות על תשומת ליבו של הלקוח, תאורה קיימת בחלל הקניון, תשתיות נתונות וכדומה. שתי המעצבות המתמחות בעיצוב מסעדות ובתי קפה, ניגשו למשימה מאותגרות בתפישה כי דווקא כאשר קיימות מגבלות, הדמיון והיצירתיות חיוניים יותר.

 

sinta-bar-5

 

כבר עם תחילת הפרוייקט, היה ברור שלגירסת האקספרס של ה”סינטה בר” צריכה להיות נראות שונה ועדכנית יותר ממסעדת האם המיתולוגית. כמו כן ברור היה שהאווירה במקום צריכה להיות מותאמת בו זמנית לקהל מגוון: לפגישות עיסקיות, מפגשים אינטימיים, קבוצות גדולות, ולמשפחות עם ילדים.

 

sinta-bar-7

 

הקו העיצובי שואב את השראתו מדיינרים בסגנון ניו-יורקי. לכן, בתור אלמנט מרכזי בחלל הפנימי,  מוקם בר ישיבה מאלומיניום העוטף את לב ההתרחשות במסעדה – המטבח הפתוח והטאבון.

 

sinta-bar-8

 

כיפות תאורה גדולות וצהובות ומדפי ברזל משולבי תאורה, עוצבו ויוצרו במיוחד לפרויקט מוקמו בחלל הישיבה. ובנוסף מעטרים את תפריטים מוארים בסגנון שלטי קולנוע של פעם ושלטי ניאון בוהקים.

 

sinta-bar-9

 

אתגר נוסף היה הצורך בהפיכתו של מתחם הישיבה הממוקם בשטח הציבורי של הקניון, לאזור אינטימי המבודל מסביבתו. השטח נתחם במחיצות ברזל וזכוכית, שבתוכן שולבו גופי תאורה בייצור מיוחד. כהמשך לקו העיצובי בפנים המסעדה, במרכז החלל החיצוני מוקמה ספה מרווחת בעלת גוף עץ אלון וריפוד בגוונים חמים.

 

sinta-bar-10

 

עיצוב: סטודיו אינסיידאאוט – אביטל אבקסיס ואירית וילנסקי

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
הקיר העיוור הפך לקונספט העיצובי של הבית
עיצוב פנים
הקיר העיוור הפך לקונספט העיצובי של הבית
בני הזוג רכשו את הקרקע. כאמור, השטח מאוד צר והם פיקפקו ביכולת אפשרות של
בית הספר הקדם-יסודי KLE Sanskruti, Nipani / Shreyas Patil Architects
עיצוב פנים
בית הספר הקדם-יסודי KLE Sanskruti, Nipani / Shreyas Patil Architects
הכיתות מוארות באור השמש החולף, מטיל צללים למרחבי הלמידה. כל קומה מארחת שלוש כיתות,
חנות התכשיטים Fortune Farm Store מטרקוטה, באחמדאבאד / של museLAB 
עיצוב פנים
חנות התכשיטים Fortune Farm Store מטרקוטה, באחמדאבאד / של museLAB 
                           

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*