מעצבת הפנים מלי פינץ יוצרת חוויה לקהל בחללים אותם היא מעצבת: "הייעוד שלי, מעבר ליצירת מרחב שעובד פונקציונאלי, נוח ואסתטי, הוא ביצירת חללים המעניקים חוויה כוללת מרגשת, מעוררת השראה וחדשנית אצל המשתמש. חלל טוב בעיניי הוא מרגש, חדשני ומקורי כזה המשפיע על הנמצא בו, רגשית, אינטלקטואלית ומנטלית".

מלי פינץ: עיצוב חדשני, מרגש ומקורי

 

מרכז עמותת יוניסטרים בקריית שמונה

עמותת יוניסטרים מכשירה ליזמות עסקית וחברתית מדי שנה, אלפי בני ובנות נוער מכל רחבי הארץ ומכל המגזרים – יהודים וערבים, דתיים וחילונים, דרוזים ובדואים, בכדי להעניק להם נקודת זינוק שווה להצלחה בחיים. בני ובנות הנוער מקבלים כלים מעולמות היזמות והחדשנות, המאפשרים להם לחלום בגדול, להעלות את ביטחונם העצמי ולהגשים שאיפות.
כיום, ישנם 22 מרכזי יזמות של יוניסטרים בכל רחבי הארץ. משרדי מרכז העמותה יוניסטרים בקרית שמונה, בתוך מבנה מיוחד לשימור בבית החאן. המבנה היה רעוע ובתקציב קטן עשתה המעצבת מהפך גדול. “המטרה הייתה ליצור מרחב עם הלך רוח יזמית וחדשנית, אך לשמר את הקיים מבחינה אדריכלית ולכבד אותו”, היא אומרת “איחדתי שני חללים על מנת לייצר מרחב פתוח, כמו במשרדי הייטק, אבל עם נישות ואזורים מוגדרים לפעילות השונה: עבודת מחשב, סיעור מוחות, ופגישות סלון. כל זאת עם שאיפה שהנוער ירגיש במרחב בטוח עוטף ומעודד יצירה וחדשנות”.
מרכז היזמות בקרית שמונה והגליל המזרחי בשיתוף קבוצת תנובה והפדרציה היהודית של ונקובר, נחנך רשמית לפני מספר חודשים. במרכז פעילים עשרות בנות ובני נוער תושבי קריית שמונה והסביבה המקימים יחד חברות סטארטאפ במסגרתן הם מפתחים מיזמים חדשניים במטרה לחולל שינוי בעולם.

מ.מקלדה קרפטס בע”מ, שטיחי כרמל דרום חיפה. חיים חכמיגרי
פייסבוק
תאורה: ספוטלייט

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

משרדי מועצת עמק הירדן

תכנון ועיצוב הקומה שבה יושב ראש מועצת עמק הירדן, עידן גרינבאום, כדי לרענן ולחדש את המרחב כך שיהיה מזמין ונעים לקבלת הציבור ולהנגיש את הכנרת שמהווה את מרכז החיים האזורי עד כמה שאפשר ויחד עם כל זה לשמור על חומרים טבעיים ועל שפה עיצובית אלגנטית ומכבדת ובו בזמן ביתית. אמנם לרענן את הקיים, אבל לשמור על המסורת והחיבור לאדמה ולטבע. ליצור במרחב רוח רעננה שתתאים לתפיסת העולם של ההנהלה הנוכחית לצד כבוד לעבר.
הריצוף נבחר עם טקסטורה הממשיכה את חלוקי הנחל של חוף צמח, הניבט בחלונות לובי ההמתנה ואף המחיצה המפרידה בין דלפק הקבלה לאיזור הישיבה עוצבה עם דוגמת אותם אבנים.
הגוונים של הפרויקט משתלבים ונותנים במה לכחול של ימת הכנרת וכך גם גוון התאורה הרך, ושאר הבחירות בתכנון ובעיצוב. תושבי המועצה קיבלו מקום מכבד ומכובד שנותן להם מענה ומשקף להם את רמת האיכות חיים בעמק.

ARTHOME רהיטים ונגרות בהתאמה אישית
פייסבוק   אינסטגרם

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
עצמאות 76: אלו הם המאפיינים הבולטים בבית הישראלי העכשווי
עיצוב פנים ישראלי
עצמאות 76: אלו הם המאפיינים הבולטים בבית הישראלי העכשווי
  בבתים שלנו בהם אנו משוועים בראש ובראשונה לייצר מעטפת מכילה ומזמינה לבני המשפחה
האחוזה המפוארת Samode Haveli, הודו
עיצוב פנים ישראלי
האחוזה המפוארת Samode Haveli, הודו
מקור המילה “haveli” בערבית והיא מתייחסת לאחוזה בעלת משמעות היסטורית וארכיטקטונית בהודו. זוהי יצירה
משפחה מיד מרדכי חוזרת לביתה החדש שננטש / מורן דויטש רוזנברג
עיצוב פנים ישראלי
משפחה מיד מרדכי חוזרת לביתה החדש שננטש / מורן דויטש רוזנברג
  דבר המתכננת: הבית בן שתי הקומות, בשטח של כ-160 מ”ר. בקומת הקרקע מיקמתי

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*