דירת הגן שלפנינו היא חלק מבניין ישן, בן 50 שנה, בשכונה צפונית בתל אביב. לפני 20 שנה החליטו בני הזוג לשפץ את הדירה ולהוסיף לה מרתף. לטובת המרתף נוספו עמודים תומכים לדירה, שהוחבאו בדרך לא דרך. בני הזוג החליטו שהגיע הזמן לשפץ ולהתאים מחדש את הדירה לצרכיה החדשים של המשפחה. למשימה נבחרה מעצבת הפנים מיטל צימבר. לדבריה "למעשה כשהגעתי לנכס לא ראיתי את העמודים מאחר והם הוסתרו על ידי הנמכות גבס".

 

בני הזוג, היא בעלת בוטיק אופנה, והוא בעסקי הנדל”ן, להם 2 ילדים, שאחד עזב את הבית. בקשתם הייתה להגדיל את המטבח, מאחר והוא היה משמעותית קטן ולא מתאים לאירוח, להכניס לבית ניחוח חדש, וחידוש התשתיות והמערכות אינסטלציה.
בקומת הכניסה ממוקמת סוויטת הורים, סלון ומטבח. במרתף סוויטת המתבגר וחלל משותף הכולל חדר כושר וסנוקר.

 

 

בעת הכניסה לבית מתגלה הסלון והמטבח, כאשר פינת האוכל מפרידה בין שניהם. בפינת האוכל בצידה האחד ספסל ובשני כסאות כדי לרכך את החלל, ומעל השולחן מתנוססים גופי תאורה בעלי נוכחות מרשימה. הבית בכללותו חופה בפרקט פישבון שמכניס הרבה שיק וחמימות.
את הקורות בחרה צימבר לחשוף על ידי צבע מיוחד, הן שולבו בעיצוב ועל הדרך פתחו את החלל. הסלון בגוון אפרפר, רגוע, מאחר והצבעוניות באה לידי ביטוי באקססוריס שנלקטו במסעותיהם של בני הזוג בעולם. עוד בחלל הציבורי בולטות 3 ספריות אווריריות בעלות צורניות וצבעוניות מיוחדת.

 

 

 

תכשיט נוסף מפתיע בסלון, מגיע בצורת קמין תלוי תקרה, תפקידו לחמם את יושבי הסלון בימי החורף ובהחלט להוסיף פאן רומנטי לשוהים לצידו.
המטבח פינתי צמוד לסלון, עבורו נבחר גוון ירקרק בהיר, עם משטח עבודה ושפע אחסון. מחיצת עץ מפרידה בין המטבח לירידה למרתף. שירותי האורחים כהים, ויוצרים דרמה ואלגנטיות בזכות ברז שמרחף לו מהתקרה ותאורת צד.

 

 

 

סוויטת ההורים עוצבה כאופן ספייס הכולל גם אחסון ורחצה. חלל הארונות ממוקם בפינה ובמרכזו אי שתוכנן לטובת אחסון שפע האקססוריס של הלקוחה, כיאה למי שעוסקת וחיה את ענף האופנה. הסוויטה עם וילונות בגווני אפור ולבן, גב מיטה גבוה ומרשים וגופי תאורה משני צידי המיטה, שונים האחד מהשני, מדברים באותה שפה. חדר הרחצה כאמור, הוא חלק מהסוויטה של ההורים, כולל אמבטיית פרי סטנדינג ומקלחון פינתי מפנק. שילוב של אריחים שונים, בגווני שחור לבן בסגנון נורדי אופנתי, תורם למראה השיקי. האסלה ממוקמת בצנעה בחלל הרחצה ומוסתרת על ידי וילון.

 

 

 

 

 

 

המרתף הוא חלל התרבות של בני המשפחה והאימפריה של המתבגר. שם ממוקם שולחן סנוקר מפנק, מכשירי כושר וספרייה ענקית שמאכלסת את המזכרות של בני המשפחה. עבור הקיר כוח נבחר גוון צהוב עוצמתי. עוד במקום ספת LOVE SEAT עם כריות צהובות שמתכתבות עם הקיר. בסוויטת המתבגר חדר רחצה בגווני שחור, אפור וכחול, מקלחון משולב ספסל וחדר שינה מפנק עם שולחן עבודה.

 

 

 

 

 

הגינה למעשה מוגבהת על ידי דק רחב ועליו פינות ישיבה מפנקות באווירה תל אביבית נינוחה. קיר הגינה נצבע בגוון ירקרק מה שמוסיף לתחושת השהייה בחוץ.
לסיכום מסבירה צימבר “העובדה שהפרוייקט התבצע בחורף פעלה לטובתינו, מאחר והתגלתה רטיבות מאחורי תקרות הגבס שהסתירו את עמודי התמיכה, שמקורה ממרפסת השכנים. הכל טופל, אבל חומר למחשבה”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים - בתים
+כתבות מומלצות
עצמאות 76: אלו הם המאפיינים הבולטים בבית הישראלי העכשווי
עיצוב פנים ישראלי
עצמאות 76: אלו הם המאפיינים הבולטים בבית הישראלי העכשווי
  בבתים שלנו בהם אנו משוועים בראש ובראשונה לייצר מעטפת מכילה ומזמינה לבני המשפחה
משפחה מיד מרדכי חוזרת לביתה החדש שננטש / מורן דויטש רוזנברג
עיצוב פנים ישראלי
משפחה מיד מרדכי חוזרת לביתה החדש שננטש / מורן דויטש רוזנברג
  דבר המתכננת: הבית בן שתי הקומות, בשטח של כ-160 מ”ר. בקומת הקרקע מיקמתי
גם דירת מגורים, גם סטודיו לצילום וגם בוטיק אופנה / ליעד יוסף
עיצוב פנים ישראלי
גם דירת מגורים, גם סטודיו לצילום וגם בוטיק אופנה / ליעד יוסף
  מה שנכון לניו-יורק, לונדון וברלין נכון גם לבת-ים: באזור התעשייה הדינמי והומה האדם,

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*