בשנים האחרונות מדובר רבות על המרחב הציבורי בערים וחשיבותו לרווחתם של התושבים ולתפקודה הנכון של עיר. אני מאמינה שהפנים של החללים המשרתים ציבור, יכולים להשפיע על התנהלות ומצב רוחם של המשתמשים לא פחות. מעבר לכך, אני מייחסת חשיבות גדולה למחויבות שלי כמעצבת, בתכנון חללים אשר יתפקדו לאורך שנים רבות. תפיסה זו בא לדעתי בביטוי בשני פרויקטים שעיצבתי באשדוד / אדריכלית היידי ארד

לשכת ראש העיר אשדוד
2014- 2017
בשנת 2014 הוזמנתי על ידי עיריית אשדוד לתכנן את לשכת ראש העיר. זהו פרויקט שתכננתי בזמנו עבור ראש העיר הקודם, אך הפרויקט בוטל. דרישת העירייה הייתה, בתכנון לשכה אשר תתאים למגוון הפעילויות אשר לשכת ראש העיר אחראית להן. ההנחיה הייתה שהעיצוב יהווה רצף לאולם ויזואלי לאולם המועצה הממוקם באותה קומה ואשר משרדי תכנן בשנת 1998.
התכנון בסופו של דבר הקיף את כל הקומה בגלל הרצון ליצור אחידות לכל המשרדים. תפיסת התכנון של הלשכה יצר אזור המתנה נוח ומעברים נוחים ומרווחים בין המשרדים.
הרעיון המוביל מעבר לתכנון היה בשילוב של אמנות במרחב, אמנות אשר תספר משהו על העיר, אם זה ביוצרים תושבי אשדוד (כמו המודל של אבשלום) או אשדוד כנושא (כמו עבודתו של רועי קופר בכניסה).
יצירות האמנות הנן יצירות מאוסף מוזיאון אשדוד אשר הושאלו זמנית לעירייה. במסדרון המוביל ללשכת ראש העיר שולבו הדפסות על פרספקס של אמנים אשר צילמו את אשדוד בלילה.
החלל המרשים ביותר בלשכה הוא לדעתי חדר הישיבות, אשר יוצר תחושה של התכנסות חמה, מכובדת ומכבדת.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיפוץ המלתחות ואזור הבריכה בקאנטרי הקהילתי בית לברון
הסתיים בשנת 2018
בית לברון הינו מרכז מוכר ואהוב על ידי תושבי אשדוד. הוא הוקם לפני כ-30 שנה. עם השנים אזור הברכה והמלתחות סבלו מהזנחה גדולה ומאי התאמה לדרישות העדכניות של נגישות, בטיחות ומשרד הבריאות.
התכנון יצר חלוקה מחדש בין המלתחות ואזור הספא והמשיך את הצבעוניות גם למתחם העליון של אזור הברכה. הדגש בבחירת החומרים היה ביצירת חללים בעלי חזות אלגנטית, נוחה לשימוש ותחזוקה.
הקירות והרצפה מחופים בגרניט פורצלן דקת דופן בדוגמת שיש וצפחה. הקומפוזיציה הצבעונית בין האלמנטים משלבת בין לבן שחור וגווני עץ שבאים לידי ביטוי בלוקרים, הספסלים והתקרה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

צילום לשכת ראש העיר, אולם המועצה ובית לברון- שי אפשטיין

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
עיצוב פנים
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
                           
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
עיצוב פנים
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
                       
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
עיצוב פנים
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
העיצוב התעשייתי יכול לייצר מגוון רחב של תתי סגנונות. עושה רושם שכולם משלבים בדרך

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*