חלונות חדשים מתמקדים ביעילות אנרגטית ותפעול קל - אבל הם גם הזדמנות פז לשדרג את סגנון הבית שלך. החידוש האחרון בתחום הוא מערכות קליל לחלונות תחת השם - באוהאוס. בית ספר הבאוהאוס המיתולוגי, חינך לעקרונות עיצוב שאדריכלים ומעצבים יישמו בקפדנות ועקרונות אלה גם מיושמים במערכות קליל באהאוס:

 

“הצורה נובעת מפונקציה” זו מנטרה של מעצבים, מהמורשת של הבאוהאוס: הבתים כיום ניחנים בפתחים גדולים, כדי להכניס אור טבעי ובריא ואת הטבע שבחוץ, לפנים הבית. כדי לספק את הדרישה למגמה ההולכת וגוברת, הרי הפרופילים בסדרה הם בעלי מסה ועומק גדולים יותר, על-מנת שיהיו בעלי יכולת עמידות גבוהה בלחצים ותנאי סביבה ולשמש למפתחים גדולים.
סגנון חלונות באוהאוס מבית קליל נטול קישוטים, קימורים וצורניות “מסוגננת” ומאופיין במשטחים מישוריים, קווים ישרים, רדיוסים צרים ומפגשים ניצבים.

 

 

הפרופילים מותאמים לסגנונות אדריכלות שונים, אם זו בנייה בהרחבה בקיבוץ או בכפר ובפרויקטים בלב מטרופולין ת”א. סגנון באוהאוס מבית קליל מאפשר גמישות עיצובית מירבית, המתאימה לחדרי עבודה וחדרי שינה ויכולה לשדרג משמעותית את מראה החדר וגם מאפשרת בידוד אקוסטי מושלם, בדיוק בחדרים שזקוקים לשקט מרבי.

 

 

טבעי שנפתחים לנוף

בתי המגורים כיום, המשולבים לרוב בסביבה ירוקה ומוקפים בגינה מושקעת, שואפים לטשטש את גבולות הפנים והחוץ ולאפשר לדרי הבית, ליהנות ולהתחבר לנוף. תכונותיה של סדרת הבאוהאוס של קליל מתאימים עצמה בדיוק למטרה זו.
פתיחותם של החלונות הממוסגרים בסדרה, מעניקה פתרון גם לחללים קטנים להרגיש כמו גדולים ולהגדיל את תחושת המרחב, הנובעת מהחיבור לנוף שמסביב.
אחד המאפיינים הבלעדיים לסדרה זו, הוא שהחלונות נפתחים בהזזה, כאשר הכנפיים חולפות באופן מלא אחת מעל השנייה. מאפיין זה מספק נוחות בתחזוקת החלון, עונה לצורך פונקציונלי ויחד עם זאת מעניק חוויה אסתטית.

 

 

כדי ליצור את חוויה השלימה של פתיחות ושקיפות לנוף ולהיות מוקפים במרחב מרווח ואוורירי, מומלץ להשתמש בדגם 1600 בסדרת הבאוהאוס, במשולב עם דגם 7600 בסדרה, המיועד לעיצוב חלונות ודלתות הזזה גדולים יותר ובאוהאוס 5600 לפתחי דלתות וחלונות במנגנון פתיחה על ציר.

לצפייה בסדרת באהאוס של קליל

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
עיצוב פנים
בית קפה דו מימדי צבעוני ראשון
                           
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
עיצוב פנים
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
                       
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
עיצוב פנים
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
העיצוב התעשייתי יכול לייצר מגוון רחב של תתי סגנונות. עושה רושם שכולם משלבים בדרך

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*