בית בסגנון ארט דקו תוכנן למשפחה, זוג הורים וארבעת בנותיהם. הבית ממוקם במרכז הארץ והצבעוניות הבולטת בגווני שחור-לבן, בשילוב פלטת צבעים רכה ועדינה, הוסיף לפרויקט תחושה משפחתית ואווריריות נפלאה, זאת בשילוב חומרים טבעיים בכיכובם של העץ, הקש, הברזל והאבן – מוטיבים, חומרים וגוונים שחוזרים על עצמם בחללי החוץ והפנים של הבית.

 

 

הבית מתפרש על פני שלוש קומות, בשטח של 180 מ”ר וחצר שגובלת עם שתי פאות הבית. “במקור הבית היה חשוך”, מסבירה מעצבת הפנים קרן ניב טולדנו “התקרות היו נמוכות, עם תחושה של חוסר אווריריות וזרימה. כך שההתמודדות לא הייתה רק עיצובית, אלא גם פונקציונלית. השארתי את המעטפת החיצונית של הבית ותכננתי מחדש את הפנים, כל המערכות שונו וכך גם תכנון הפנים והחלוקה. בקומת הכניסה ממוקמים החללים המשותפים בהם סלון, מטבח, פינת אוכל, ממד, ושירותי אורחים, בקומה העליונה חדרי השינה להורים, חדר לתאומות, חדר לנערה בת ה 8 וכמובן חדר רחצה ובקומת הגלריה, החלטתי למקם את חדרה של הבת הבכורה בת ה 12 ולהפוך אותו למיני סוויטה מפנקת. לחומרים ובעיקר לסקלת הצבעים יש תפקיד חשוב בסגנון של הבית. בזכות השחור לבן הדגשתי אלמנטים שיוצרים אשליה של גובה עם אמירה מאוד חזקה. עשיתי שימוש בחומרים טבעיים בהם עץ אלון טבעי, בריקים, פרקט עץ, ברזל שחור ונגיעות פליז באלמנטים שונים, זאת לצד טקסטיל רך ונעים. כל החומרים וכמובן הגוונים, ובראשם שחור, לבן ואקווה, חוזרים על עצמם בחללי הבית השונים”.

 

 

 

 

אחד מחדרי השינה מיועד לתאומות, עבורן חולק החדר עם מחיצת וילון שמיועד לחלק את החלל לחדר משחקים וחדר שינה, כך שניתן בהינף יד לשנות את עיצובו. גם כאן, בחדרי השינה והרחצה של הבנות וההורים, חוזר מוטיב השחור לבן. סוויטת ההורים רחבת ידיים וכוללת מגוון פונקציות- בין היתר חדר ארונות, חדר רחצה וגם חדר כביסה קומפקטי. קומת הגלריה, כאמור מהווה את חדר השינה של הבכורה בת ה 12, זוהי עליית גג שהפכה לסוויטה מתוקה ונעימה.

 

 

 

 

 

 

רצועת הגינה הייתה מוגבלת בגודלה. החלטתי להרחיב את שטח הריצוף , הפרגולה “נמתחה” לאורך כל הגינה, וכדי לתחום אותה נוסף דשא וצמחייה. גם בחלל החוץ ממשיכים המוטיבים שכיכבו בפנים הבית ובהם החומרים והצבעים – קש, עץ, שחור ולבן.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
הקיר העיוור הפך לקונספט העיצובי של הבית
עיצוב פנים
הקיר העיוור הפך לקונספט העיצובי של הבית
בני הזוג רכשו את הקרקע. כאמור, השטח מאוד צר והם פיקפקו ביכולת אפשרות של
בית הספר הקדם-יסודי KLE Sanskruti, Nipani / Shreyas Patil Architects
עיצוב פנים
בית הספר הקדם-יסודי KLE Sanskruti, Nipani / Shreyas Patil Architects
הכיתות מוארות באור השמש החולף, מטיל צללים למרחבי הלמידה. כל קומה מארחת שלוש כיתות,
חנות התכשיטים Fortune Farm Store מטרקוטה, באחמדאבאד / של museLAB 
עיצוב פנים
חנות התכשיטים Fortune Farm Store מטרקוטה, באחמדאבאד / של museLAB 
                           

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*