קו רכבת עובר בשכונות המגורים ובאזור המסחרי בהאנוי, וייטנאם. פעמיים ביום עוברות הרכבות במרכז העיר, במרחק של סנטימטרים ספורים ממפתן דלתות הבתים.

איך חיים עם זה? התושבים כאן מכירים היטב את לוח הזמנים של הרכבת. בערך בשעה 16:00 וב-7 בערב כל יום, התושבים נבלעים בבתיהם ואז, בחצר הקדמית בה ילדים שיחקו ונשים קילפו ירקות, חולפת רכבת רועשת.
אבל לא באמת חיים עם זה. מספר התושבים שנדרסים ונהרגים בתאונות רכבת, מהווה כ-2 אחוז מכלל מקרי המוות בווייטנאם, אלא שנדרשים יותר מ- 2.2 מיליארד דולר בכדי לשפר את תשתית הרכבות בווייטנאם.
מרבית תאונות הרכבות מתרחשות במעברי חציה וצמתים, במיוחד במעברים שבנויים באופן לא חוקי. נכון להיום יש וייטנאם כמעט 3,200 קילומטרים של מסילות עם כ-6,000 מעברי חציה. עם זאת, רק 1,000 נבנו כחוק ואילו השאר נבנו באופן לא חוקי, כקיצורי דרך פירטיים, על ידי משקי בית שגרים לאורך מסילות ברזל.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית חדשות
+כתבות מומלצות
הביתן הספרדי בונה נוף של אוקיינוס ושמש, בתערוכת אקספו 2025 באוסקה
חדשות
הביתן הספרדי בונה נוף של אוקיינוס ושמש, בתערוכת אקספו 2025 באוסקה
  Expo 2025 Osaka, אשר נפרס על אי מלאכותי במפרץ אוסקה, תופס שטח של
דוגמנית צעירה עם תסמונת דאון, מתריסה נגד סטריאוטיפים
חדשות
דוגמנית צעירה עם תסמונת דאון, מתריסה נגד סטריאוטיפים
  היא גם מעלה את המודעות לחשיבות הייצוג של אנשים עם מוגבלויות ומעבירה מסר
מוזיאון לאמנות פלסטינית עכשווית, יפתח באדינבורו
חדשות
מוזיאון לאמנות פלסטינית עכשווית, יפתח באדינבורו
  פייסל סאלח, מנהל המוזיאון, שגם הקים את מוזיאון פלסטין בארה"ב, אמר כי הקמת

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.