חנויות ומרכזי מסחר יודעים, שבכדי למשוך לקוחות אליהם, עליהם לספק להם חווית קנייה. סופרמרקט נושאי ראשון מסוגו, עומד להיפתח בארה"ב והוא לוקח את המשימה עד הסוף: הוא מבטיח לקונים חווית קנייה אותה לא ישכחו לעולם.

חברת הפנאי והבידור Meow Wolf האמריקאית, מתכננת לפתוח בתחילת 2021 סופרמרקט בלאס וגאס – Omega Mart, אשר יתפרש על שטח של 52,000 מ"ר. מאחר והיא עוסקת בבידור ואין לה ניסיון קמעונאי, הרי שבהודעה לעיתונות מבטיחה החברה "סיפור עלילה עשיר באלמנטים סיפוריים וטכניים, עם מבחר מוצרים בעלי יכולת מוזרה להגשים את רצונות הלקוחות מעבר למצופה."
זה לא יהיה סופרמרקט טיפוסי, אלא סופרמרקט נושאי, כזה המציע מעל מדפיו מוצרים מוזרים ומשונים, כמו פרחים עם שיניים ועיניים או בשר עוף מטוגן ומעוטר בקעקועים. אם לשפוט לפי סרטון טיזר שמפורסם באתר שלה, מדובר במוצרים אשר יספקו חוויה אמנותית. לדברי דוברת החברה "אמנים מלאס וגאס ומכל רחבי העולם משתפים איתנו פעולה בהקמה, בכדי ליצור חוויה בלתי נשכחת." מדובר בעשרות אמנים מהעולם, הכוללים מוסיקאים. מטרתם להציע לקהל הלקוחות חווית קנייה, אותה לא ישכחו לעולם.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית חדשות
+כתבות מומלצות
סללו כביש סביב בית שלא התפנה והדייר עזב בגלל רעש המכוניות
חדשות
סללו כביש סביב בית שלא התפנה והדייר עזב בגלל רעש המכוניות
  הבית עלה לכותרות בסין באפריל (2025), כאשר נחנך כביש מהיר סביבו. בעליו דחה
מארק צוקרברג תובע את מארק צוקרברג
חדשות
מארק צוקרברג תובע את מארק צוקרברג
  מארק צוקרברג. הוא המייסד השותף של פייסבוק ואחד האנשים העשירים והמשפיעים ביותר בעולם.
עיריית אשדוד תקים רובע חדשנות חדש – מיליון מ"ר ב-10 מיליארד שקל
חדשות
עיריית אשדוד תקים רובע חדשנות חדש – מיליון מ"ר ב-10 מיליארד שקל
 מתוך כלל שטח הרובע, 930 אלף מ"ר יוקצו לתעסוקה עתירת ידע, 225 אלף מ"ר

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.