חנויות ומרכזי מסחר יודעים, שבכדי למשוך לקוחות אליהם, עליהם לספק להם חווית קנייה. סופרמרקט נושאי ראשון מסוגו, עומד להיפתח בארה"ב והוא לוקח את המשימה עד הסוף: הוא מבטיח לקונים חווית קנייה אותה לא ישכחו לעולם.

חברת הפנאי והבידור Meow Wolf האמריקאית, מתכננת לפתוח בתחילת 2021 סופרמרקט בלאס וגאס – Omega Mart, אשר יתפרש על שטח של 52,000 מ"ר. מאחר והיא עוסקת בבידור ואין לה ניסיון קמעונאי, הרי שבהודעה לעיתונות מבטיחה החברה "סיפור עלילה עשיר באלמנטים סיפוריים וטכניים, עם מבחר מוצרים בעלי יכולת מוזרה להגשים את רצונות הלקוחות מעבר למצופה."
זה לא יהיה סופרמרקט טיפוסי, אלא סופרמרקט נושאי, כזה המציע מעל מדפיו מוצרים מוזרים ומשונים, כמו פרחים עם שיניים ועיניים או בשר עוף מטוגן ומעוטר בקעקועים. אם לשפוט לפי סרטון טיזר שמפורסם באתר שלה, מדובר במוצרים אשר יספקו חוויה אמנותית. לדברי דוברת החברה "אמנים מלאס וגאס ומכל רחבי העולם משתפים איתנו פעולה בהקמה, בכדי ליצור חוויה בלתי נשכחת." מדובר בעשרות אמנים מהעולם, הכוללים מוסיקאים. מטרתם להציע לקהל הלקוחות חווית קנייה, אותה לא ישכחו לעולם.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית חדשות
+כתבות מומלצות
האדריכלים שמתכננים בתים צבעוניים ושמחים לחסרי בית
חדשות
האדריכלים שמתכננים בתים צבעוניים ושמחים לחסרי בית
השכונה בצפון הוליווד מונה 103 בתים קטנים בגודל 6.5 מ"ר, המסוגלים לאכלס עד 200
120 אלף ש"ח ויש לכם וילה עם לגונה פרטית, שאפשר לשחות בה
חדשות
120 אלף ש"ח ויש לכם וילה עם לגונה פרטית, שאפשר לשחות בה
הלגונה המלאכותית, באורך 30 מטרים וברוחב תשעה מטרים, מסוננת באופן אורגני ומוקפת בצמחייה כדי
המלחמה לא הסתיימה
חדשות
המלחמה לא הסתיימה
אנחנו משכבר ניצבים מול מלחמה מסוג אחר לגמרי מהמלחמות הקונבנציונליות והמסורתיות שהעולם הכיר עד

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.