חנויות ומרכזי מסחר יודעים, שבכדי למשוך לקוחות אליהם, עליהם לספק להם חווית קנייה. סופרמרקט נושאי ראשון מסוגו, עומד להיפתח בארה"ב והוא לוקח את המשימה עד הסוף: הוא מבטיח לקונים חווית קנייה אותה לא ישכחו לעולם.

חברת הפנאי והבידור Meow Wolf האמריקאית, מתכננת לפתוח בתחילת 2021 סופרמרקט בלאס וגאס – Omega Mart, אשר יתפרש על שטח של 52,000 מ"ר. מאחר והיא עוסקת בבידור ואין לה ניסיון קמעונאי, הרי שבהודעה לעיתונות מבטיחה החברה "סיפור עלילה עשיר באלמנטים סיפוריים וטכניים, עם מבחר מוצרים בעלי יכולת מוזרה להגשים את רצונות הלקוחות מעבר למצופה."
זה לא יהיה סופרמרקט טיפוסי, אלא סופרמרקט נושאי, כזה המציע מעל מדפיו מוצרים מוזרים ומשונים, כמו פרחים עם שיניים ועיניים או בשר עוף מטוגן ומעוטר בקעקועים. אם לשפוט לפי סרטון טיזר שמפורסם באתר שלה, מדובר במוצרים אשר יספקו חוויה אמנותית. לדברי דוברת החברה "אמנים מלאס וגאס ומכל רחבי העולם משתפים איתנו פעולה בהקמה, בכדי ליצור חוויה בלתי נשכחת." מדובר בעשרות אמנים מהעולם, הכוללים מוסיקאים. מטרתם להציע לקהל הלקוחות חווית קנייה, אותה לא ישכחו לעולם.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית חדשות
+כתבות מומלצות
המוזיאון המצרי הגדול הושלם לבסוף בגיזה, לאחר 20 שנה
חדשות
המוזיאון המצרי הגדול הושלם לבסוף בגיזה, לאחר 20 שנה
  שטח הרצפה הכולל שלו הוא 81,000 מ"ר, ולדברי האדריכלים הנגהאן פנג, הוא "המוזיאון
למחאה נגד ישראל, יש כבר טעם: אבטיח
חדשות
למחאה נגד ישראל, יש כבר טעם: אבטיח
  מותג הגלידה הושתק על ידה מספר פעמים כאשר ניסה לקרוא להפסקת אש בעזה,
הפרויקט האחרון של BV Doshi נפתח בקמפוס ויטרה היוקרתי בגרמניה
חדשות
הפרויקט האחרון של BV Doshi נפתח בקמפוס ויטרה היוקרתי בגרמניה
  רעיון המסע עומד בלב ריטריט דושי, ממוקם בפינה המזרחית של הקמפוס, מוקף בביתן

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.