חנויות ומרכזי מסחר יודעים, שבכדי למשוך לקוחות אליהם, עליהם לספק להם חווית קנייה. סופרמרקט נושאי ראשון מסוגו, עומד להיפתח בארה"ב והוא לוקח את המשימה עד הסוף: הוא מבטיח לקונים חווית קנייה אותה לא ישכחו לעולם.

חברת הפנאי והבידור Meow Wolf האמריקאית, מתכננת לפתוח בתחילת 2021 סופרמרקט בלאס וגאס – Omega Mart, אשר יתפרש על שטח של 52,000 מ"ר. מאחר והיא עוסקת בבידור ואין לה ניסיון קמעונאי, הרי שבהודעה לעיתונות מבטיחה החברה "סיפור עלילה עשיר באלמנטים סיפוריים וטכניים, עם מבחר מוצרים בעלי יכולת מוזרה להגשים את רצונות הלקוחות מעבר למצופה."
זה לא יהיה סופרמרקט טיפוסי, אלא סופרמרקט נושאי, כזה המציע מעל מדפיו מוצרים מוזרים ומשונים, כמו פרחים עם שיניים ועיניים או בשר עוף מטוגן ומעוטר בקעקועים. אם לשפוט לפי סרטון טיזר שמפורסם באתר שלה, מדובר במוצרים אשר יספקו חוויה אמנותית. לדברי דוברת החברה "אמנים מלאס וגאס ומכל רחבי העולם משתפים איתנו פעולה בהקמה, בכדי ליצור חוויה בלתי נשכחת." מדובר בעשרות אמנים מהעולם, הכוללים מוסיקאים. מטרתם להציע לקהל הלקוחות חווית קנייה, אותה לא ישכחו לעולם.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית חדשות
+כתבות מומלצות
אשת השנה: מייסדת סטארט-אפ מקניה, הממחזר פלסטיק ללבנים חזקות יותר מבטון
חדשות
אשת השנה: מייסדת סטארט-אפ מקניה, הממחזר פלסטיק ללבנים חזקות יותר מבטון
  היא פיתחה את המצאתה תחילה בקיום ניסויים קטנים בחצר האחורית של בית אמה,
ילד בן 10 קורא לשנות את האימוג'י של "פרצוף חנון"
חדשות
ילד בן 10 קורא לשנות את האימוג'י של "פרצוף חנון"
העתירה של הילד פורסמה באינטרנט והוא נעזר במורה שלו, ליסה ביילי, כדי לפרסמה. "הכנתי
שיאי גינס יוצאי דופן אחרונים של נשים נחושות
חדשות
שיאי גינס יוצאי דופן אחרונים של נשים נחושות
אמא מניו-זילנד שברה שיא גינס בהליכה יחפה על אבני לגו אמא לשניים מניו-זילנד, Gabrielle

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.