חנויות ומרכזי מסחר יודעים, שבכדי למשוך לקוחות אליהם, עליהם לספק להם חווית קנייה. סופרמרקט נושאי ראשון מסוגו, עומד להיפתח בארה"ב והוא לוקח את המשימה עד הסוף: הוא מבטיח לקונים חווית קנייה אותה לא ישכחו לעולם.

חברת הפנאי והבידור Meow Wolf האמריקאית, מתכננת לפתוח בתחילת 2021 סופרמרקט בלאס וגאס – Omega Mart, אשר יתפרש על שטח של 52,000 מ"ר. מאחר והיא עוסקת בבידור ואין לה ניסיון קמעונאי, הרי שבהודעה לעיתונות מבטיחה החברה "סיפור עלילה עשיר באלמנטים סיפוריים וטכניים, עם מבחר מוצרים בעלי יכולת מוזרה להגשים את רצונות הלקוחות מעבר למצופה."
זה לא יהיה סופרמרקט טיפוסי, אלא סופרמרקט נושאי, כזה המציע מעל מדפיו מוצרים מוזרים ומשונים, כמו פרחים עם שיניים ועיניים או בשר עוף מטוגן ומעוטר בקעקועים. אם לשפוט לפי סרטון טיזר שמפורסם באתר שלה, מדובר במוצרים אשר יספקו חוויה אמנותית. לדברי דוברת החברה "אמנים מלאס וגאס ומכל רחבי העולם משתפים איתנו פעולה בהקמה, בכדי ליצור חוויה בלתי נשכחת." מדובר בעשרות אמנים מהעולם, הכוללים מוסיקאים. מטרתם להציע לקהל הלקוחות חווית קנייה, אותה לא ישכחו לעולם.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית חדשות
+כתבות מומלצות
לואי ויטון חושף את הדולצ'ה ויטה של הרביירות האיטלקיות
חדשות
לואי ויטון חושף את הדולצ'ה ויטה של הרביירות האיטלקיות
  הזוהר הנצחי של חופי איטליה, בעשורים משנות ה-60 ועד שנות ה-80, מתעורר לחיים
איך היה ניראה האינסטגרם של היטלר ושל אנה פרנק?
חדשות
איך היה ניראה האינסטגרם של היטלר ושל אנה פרנק?
  רווח כותב באינסטגרם שלו: ביום השואה הזה החלטנו לעשות משהו שונה. החלטנו להראות,
הביתן ההולנדי באקספו 25 באוסקה
חדשות
הביתן ההולנדי באקספו 25 באוסקה
  הביתן מעוצב כמבנה עגול, הכולל שמש אנתרופוגנית ("מעשה ידי אדם") במרכזו. עיצוב זה

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.