היתה תחושה של אינסטגרם מהיום הראשון, אחרי שמוזיאון הגלידה נפתח בניו יורק לפני שנתיים ופתח עתה סניפים גם בלוס אנג'לס ובסן פרנסיסקו. הסניף החדש ביותר נפתח השבוע במיאמי ביץ', בתוך בית מלון לשעבר, בן ארבע קומות.

חובבי אינסטגרם שימו לב, במוזיאון הגלידה מתקיימת תערוכת האמנות האינטראקטיבית בהשראת גלידה וממתקים, אידיאלית לתפאורת הסלפי שלכם.
אתם יכולים למצוא בו למשל חדר מעוצב כמו שני חצי חצאים של אגוז קוקוס, צורות בהשראת אדריכלות דקו ארט וכמובן רפרודוקציות ענק של קונוסים של גלידה.
יותר ממוזיאון, אתם יכולים גם לנסות במקום משקאות גלידה מומסים, תוצרת הבית, או לטבול בבריכה של סוכריות צבעוניות מפלסטיק.
החזון המתוק הנוסטלגי שייך למייסדת המוזיאון והמנהלת היצירתית מריאליס באן, שסיימה את פארסונס בית הספר לעיצוב, עם תואר בעיצוב אסטרטגי וניהול.
"הגלובליזציה והטכנולוגיה הפכו את העולם לקטן יותר, אך אנשים בודדים מתמיד", אומרת מריליס באן "אני רוצה לתת השראה לאנשים ברחבי העולם עם רגעים רגשיים ושינויים ומרחבים של אנשים, להתחבר מחדש לעצמם ולסובבים אותם."
מאז השקתו ב-2016, המוזיאון הפך לתופעה תרבותית ועורר תעשייה חווייתית שלמה. הוא אפילו הציג קו גלידה שנמכרה ב-Target ויצר שותפויות בעלות פרופיל גבוה עם Platinum Card של אמריקן אקספרס, קולקציית איפור עם Sephora וקו בגדי ילדים ב-Target.