עבור החנות הקבועה הראשונה שלה, הממוקמת בקובנט גארדן בלונדון, רכשה חברת גלידה לונדונית חלל ועיצבה אותו כך שיגלם את הזהות הגחמנית של המותג שלה. התוצאה היא, מקום כמו בחלום, בהשראת איקונוגרפיה של תחנות רכבת בעידן האר דקו, בו המבקרים יוצאים למסע נהנתני של טעמים וטקסטורות.

 

 

 

 

על עיצוב הפנים אחראים FormRoom, כחלק אינטגראלי של חוויית המותג. הוא מתאים עצמו לעידן האינסטגרם: לוח צבעים מונוכרומטי של גוונים תכולים לבנים ודהויים, משולב במשבצות גאומטריות שחורות בהשראת דפוסי אר- דקו, יוצר את הרושם שנכנסתם לאיור גרפי או תמונה דיגיטלית באינסטגרם ולא למרחב פיזי. תחושה זו מודגשת עם מנות הגלידה שאתם מקבלים, מונחת על ענן לבן של צמר גפן מסוכר ("שערות סבתא", אצלנו), המתאר את ענן העשן שפולט הקטר.

 

 

 

 

 

המעצבים מסבירים "הדרך המהירה ביותר ליצור זהות מותג חזקה, היא כמובן לקחת את מה שהצרכנים כבר מכירים ואוהבים ולהתאים אותו לרוח החדשה של המותג, כך שיספק נקודת מבט חדשה".
חזותה של תחנת הרכבת מתחילת המאה הקודמת, באה לביטוי גם בריצוף הפסיפסי, שלטים עם הגרפיקה של תחנות הרכבת בעבר, שימוש בזכוכית אטומה המחקה את צורות חלונות הרכבת ומשחקי מילים, כמו הכיתוב "Mind the Melt" המוטבע ברצפה, המאזכר את ההוראה "Mind the Gap", מהרכבת התחתית האנגלית.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12 Tavistock St, Covent Garden
London
United Kingdom
Photo by Paul Lewis © FormRoom
https://tinyurl.com/y3h924vn

לכל הכתבות בקטגוריית מדריך
+כתבות מומלצות
רב הנסתר על הגלוי: הבית כמרחב רגשי, חושי ופילוסופי
עיצוב פנים
רב הנסתר על הגלוי: הבית כמרחב רגשי, חושי ופילוסופי
  לרגל צאת ספרם "רב הנסתר על הגלוי" (הוצאת מטר), הם פותחים לקהל הצצה
"בתי יוקרה משתנים כיום מסמל סטטוס, למרחב של רוגע"
עיצוב פנים
"בתי יוקרה משתנים כיום מסמל סטטוס, למרחב של רוגע"
  לדבריו, למלחמה הייתה השפעה ישירה על תפיסת המרחב הביתי. “הבית הפך למבצר רגשי,
גיאומטריות של צבע ואור, במשרד בטוקיו
עיצוב פנים
גיאומטריות של צבע ואור, במשרד בטוקיו
העיצוב של סטודיו Moriyuki Ochiai Architects מגיב לאור טבעי לאורך היום ובמהלך עונות השנה, ומאפשר

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.