בית הנופש המרוקאי החושני שעיצב המעצב הבלגי Christophe Decarpentrie בשיתוף Abel Naessens, מדגיש את יופייה של האדריכלות הערבית. הבית הברוקי בעיירה הקטנה Taroudant, שומר אפילו על האווירה המסורתית של היופי הצחיח של מה שהיה דיר כבשים במאה ה-17.

 

שני האדריכלים ומעצבי הפנים מבריסל, עובדים יחד כבר עשרות שנים. הם נפגשו לראשונה באקדמיה לאמנויות יפות של אנטוורפן. כריסטוף החל את דרכו כמעצב תלבושות וסצנוגרף וגם כבעלים של חנות עתיקות. שניהם טיילו ברחבי העולם והתנסו בדרכים מגוונות לבטא את היצירתיות שלהם ובחרו בסופו של דבר להתמקד בעיצוב פנים, בסגנון שמשלב אמנות עם זהות אמיתית של המקום שהם מתכננים.
השניים החלו לעבוד ולהתגורר בעיירה הקטנה Taroudant בשנת 2001, לאחר שהתאהבו בהילה העתיקה של העיירה. דיר הכבשים הרעוע, אותו רכשו השניים, הוא בן שש מאות מ”ר ועבודת הבנייה האיכותית נעשתה בעבודת יד, על ידי אומנים בעלי הבנה עמוקה בטכניקות מסורתיות. ההתערבות האדריכלית המחודשת עסקה בעיקר בחיזוק המבנה, בעוד שהחללים הפנימיים חולקו לאזורי מגורים גדולים וארבעה חדרי שינה ועוד ארבעה חדרים קטנים מאוד. כל החפצים המרהטים ומקשטים את הבית, הגיעו מיצרנים מקומיים, כולם בעבודת יד ושומרים על התחושה המסורתית שהצמד ביקש.
צילום: Simon P Watson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית אדריכלות
+כתבות מומלצות
חזית קרועה, בבניין יוקרה בדנבר
אדריכלות
חזית קרועה, בבניין יוקרה בדנבר
המאפיין הבולט ביותר של הבניין, הוא הלב בן ארבע הקומות שלו, מפוסל כדי להדהד
בית הספר הקדם-יסודי KLE Sanskruti, Nipani / Shreyas Patil Architects
אדריכלות
בית הספר הקדם-יסודי KLE Sanskruti, Nipani / Shreyas Patil Architects
הכיתות מוארות באור השמש החולף, מטיל צללים למרחבי הלמידה. כל קומה מארחת שלוש כיתות,
בית המגורים האייקוני Mulder House, בלימה, פרו
אדריכלות
בית המגורים האייקוני Mulder House, בלימה, פרו
                   

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*