אמנות הסריגה זוכה לעדנה בעולם וכיסיתי אותה לא מעט בדף שלי, לרבות אמנים ויצירות בולטות בז'אנר בעולם. הפעם אני רוצה להציג בפניכם ילד בן 13, שיצירותיו בסרוגות זוכות לביקוש רב באינטרנט ואת ההכנסה ממכירותיהן, הוא תורם לבתי יתומים ולמען משפחות קשות יום באתיופיה.

 

 

ג’ונה לרסון Jonah Larson החל לעסוק בתחביב יוצא דופן זה, עבור ילד בגילו, כשהיה בן 5 וקיבל במתנה שקית עם ציוד סריגה. את כלי הסריגה הראשונים שלו, נתנה לו אמו ג’ניפר, התומכת בבנה המאומץ מאתיופיה ומקדמת את יצירותיו באינטרנט. באמצעות היוטיוב הוא לימד את עצמו את הטכניקות השונות והפך ל”ילד פלא בסריגה”, שהצליח לבצע פרויקטים מורכבים ושאפתניים, שמבוגרים רבים יתקשו לבצע.
יונה חולק את כל יצירותיו, משמיכות צבעוניות ועד תמנונים באמיגורומי (אומנות סריגה של יצורים קטנים), הכל באינסטגרם שלו Joah’s Hands, שם עוקבים אחריו יותר מ-150,000 אנשים וגם באתר yarnspirations.com.
לאחרונה, הוא ניצל את הפופולאריות שלו והשיק את העמותה GoFundMe, בשיתוף עם עמותת Roots Ethiopia, שתתמוך בילדי אתיופיה ובמשפחותיהם כדי שגם הם יוכלו למצוא את העיסוק שמביא להם שמחה ולהגשים את חלומותיהם. לרסון, אשר אומץ בעצמו כתינוק מבית יתומים אתיופי, מכיר בכוח הנתינה “בניתי עכשיו ספרייה ומעבדת מדע לילדים באזור שבו נולדתי – בעזרת כל העבודות האלה שמכרתי”, הוא אומר בעיניים נוצצות.

באינסטגרם

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית אמנות
+כתבות מומלצות
האישה המצוירת ביותר בעולם
אמנות
האישה המצוירת ביותר בעולם
  סולידור הייתה לסבית גלויה ולא פחדה לשיר בשנסונים שלה על מה שהיא מרגישה.
כדאי לעלות לרגל: מדרגות הרחוב האומנותיות היפות בעולם
אמנות
כדאי לעלות לרגל: מדרגות הרחוב האומנותיות היפות בעולם
ביירות, לבנון: קבוצה קטנה של מעצבים בשם Dihzahyners, אשר שמם לקוח מאיות פונטי של
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
אמנות
בית הקפה הפיוטי Café Party שעיצבו Goodd, אדינבורו
                       

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*