הקמפיין היצירתי, מעניק לבלט הקלאסי טוויסט שובב, מלא בצבע, וסצנות מפתיעות, הכוללות את הבלרינה של דגה ועידן הרנסנס, עם רוקרים בסגנון פאנק והיפ הופ, חללית וחייזרים ירוקים מהמדע הבדיוני.

מסעות הפרסום של הבלט של הונג קונג, תמיד הפתיעו במקוריותם המפתיעה: לציון יום השנה ה-45 לבלט Hong Kong Ballet, יצר הסטודיו לפרסום Design Army, קמפיין חדש, צבעוני ומהנה בשם Tutu Academy, המערב את שפת הריקוד האוניברסלית ומסורתית, לצד תרבות הונג קונגית אותנטית.
בסרט בבימויו של Dean Alexander, מככבת להקת המחול הנודעת בת ה-50 פלוס ומציגה את כישוריה ויכולותיה המדהימות, על רקע אולמות האוניברסיטאות של הונג קונג, הרחבה המדהימה של Tai Kwun ומאגר High Island Reservoir המלכותי. לבושים בתלבושות צבעוניות מנקרות עיניים, עם תסרוקות בהשראת דגי קוי, הרקדנים לוקחים אותנו למסע משמח, המתריס בכוח המשיכה.
סיפור עלילת הסרט מתרחשת באקדמיה לבלט, שם התלמידים מתבטאים באמצעות הריקודים יוצאי הדופן ולאחר מכן, זה מקבל תפנית עוד יותר בלתי צפויה, כאשר עב"ם נוחת וחוצנים מצטרפים לכיתה ומתערבבים בידידותיות ובשמחה עם בני האנוש ואפילו רוקדים ביחד לצלילי "ואלס הדנובה הכחולה" של יוהאן שטראוס.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית אמנות
+כתבות מומלצות
טיול במסדרון השלג באלפים של יפן: The Tateyama Kurobe Alpine Route
תרבות
טיול במסדרון השלג באלפים של יפן: The Tateyama Kurobe Alpine Route
  מסלול תיירות זה חוצה מחוזות ונופים ביפן, נפתח מדי אפריל (מומלץ להגיע החל
אשת השנה: מייסדת סטארט-אפ מקניה, הממחזר פלסטיק ללבנים חזקות יותר מבטון
תרבות
אשת השנה: מייסדת סטארט-אפ מקניה, הממחזר פלסטיק ללבנים חזקות יותר מבטון
  היא פיתחה את המצאתה תחילה בקיום ניסויים קטנים בחצר האחורית של בית אמה,
ילד בן 10 קורא לשנות את האימוג'י של "פרצוף חנון"
תרבות
ילד בן 10 קורא לשנות את האימוג'י של "פרצוף חנון"
העתירה של הילד פורסמה באינטרנט והוא נעזר במורה שלו, ליסה ביילי, כדי לפרסמה. "הכנתי

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.