פרסומת השנה הטובה ביותר: “Gravity Cat” של משרד הפרסום היפני Hakuhodo, עבור פלייסטיישן של סוני, יפן.

 

https://youtu.be/0lQMXyNUmDs
סוכנות הפרסום Hakuhodo מטוקיו יחד עם חברת ההפקה Tohokushinsha Film Corporation, יצרו סרטון בן ארבע דקות, המציג שתי אחיות המנסות לתפוס חתלתול, בדירה ההפוכה שלהן. סרטון הפרסום בא לקדם את משחק הווידאו “כוח המשיכה” (המכונה Gravity Daze 2 ביפן).
הסרטו המציג את העבודה מאחורי הקלעים, מראה עד כמה היה קשה התפקיד הזה עבור השחקניות, אשר לא רק התמודדו עם כל מיני אתגרים פיזיים – אבל היו צריכות לעשות זאת יחד עם חתול אמיתי.
והנה כל הטריקים מאחורי הקלעים – כך צילמו את הסרטון

 

https://youtu.be/WtwrnAvNBL4

 

CREDITS
Client: Sony Interactive Entertainment
Agencies:
Hakuhodo Inc., Tokyo
Tohokushinsha Film Corporation, Tokyo
Creative Director: Yuta Okuyama
Designer: Yukiko Kuribayashi
Production Companies:
Tohokushinsha Film Corporation, Tokyo
Active Cine Club, Tokyo
Iemoto, Tokyo
Deffence, Tokyo
Yuge Inc., Tokyo
Omnibus Japan Inc., Tokyo
Cutters Tokyo, Tokyo
Nouvelle Vague, Tokyo
Director: Show Yanagisawa
Producer: Takashi Aso, Tatsuya Sunohara, Hisamichi Kido, Chu Ikebe
Cinematographer: Ryoken Okamura
Creative Team: Yusuke Amagai, Yuki Yokoi, Keita Togawa, Masumi Nishibori
Design Firm: The Directors Guild, Tokyo
Digital Artist/Multimedia: Tetsuaki Matsumoto
Editor: Etsuko Kimura, Hanako Tabata, Kenichi Sasaki
Lighting Design: Atsutoshi Ueno
Music & Sound: Kazuyoshi Tonami
Product Manager: Takuya Omura
Sound Designer: Erito Ayaki
לכל הכתבות בקטגוריית וידאו
+כתבות מומלצות
מומחי השטיחים של ישראל
וידאו
מומחי השטיחים של ישראל
הפרויקט החל בקמפיין גיוס מומחים ברשתות החברתיות, במטרה למצוא מומחי שטיחים שישתתפו בתכנית טלוויזיה
על עיצוב בתי מלון, עם מיכאל אזולאי
וידאו
על עיצוב בתי מלון, עם מיכאל אזולאי
  הפרק עוסק בעיצוב פנים במלונות, עם המעצב מיכאל אזולאי, המסביר כיצד הוא משתמש
מציאות מדומה
וידאו
מציאות מדומה
הסטודיו היפני לאמנות קולקטיבית TeamLab, מותח את גבולות המציאות המדומה (virtual reality) למחוזות כמעט

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*