האדריכל היפני Arata Isozaki, חבר לפני 5 שנים לפסל הבריטי אניש קאפור, כדי ליצור אולם קונצרטים מתנפח, היחיד מסוגו בעולם. האולם המתנפח Arc Nova, תוכנן להיות נייד הנייד ולהגיע לאזורים בטהוקו ביפן, אזורי הרס של רעידת האדמה וצונאמי ולהעניק תקווה ועידוד לתושבים מוכי האסונות, באמצעות מוסיקה.

 

arc-nova-inflatable-concert-hall-2017-2

המבנה יוצר מרצועות של פוליאסטר סגול וניתן היה לנפח אותו בתוך שעתיים, לגודל של 60 מטר רוחב ו-100 מטר גובה והוא יכל להכיל עד 500 אנשים.
בראיון ל”טלגרף” אמר אניש קאפור:” ארק נובה הוא אולם הקונצרטים הנייד הראשון. בחרנו באתר ב-Matsushima, אשר סובל חורבן מצונאמי, להיות האזור הראשון בו נמקם ונפעיל את האולם”.
אולם הקונצרטים הוקם בשיתוף עם מארגני פסטיבל לוצרן השוויצרי: “התמונות של האסונות שאירעו באזורים הללו, השאירו את חותמם על כולנו”, אמרו המארגנים. “עם ארק נובה אנו מקווים לתת לאנשים שנפגעו, משהו יותר מאשר הנאה רגילה ממוסיקה. יש כאן גם שילוב מרתק של אמנויות ותרבויות שונות, של ארכיטקטורה, עיצוב, מוזיקה פולקלוריסטית וקלאסית”.
מאז, האולם המתנפח, הדומה לבלון סגול וענק, המשיך לסייר באזורי אסון ולנחם את התושבים שבהם והוא גם התמקם באזורים כמו מרכז טוקיו, שם הוא קיים באוקטובר 2017, אירועים מוסיקליים והקרנת סרטים.

 

arc-nova-inflatable-concert-hall-1-652x435 arc-nova-inflatable-concert-hall-3-653x435 arc-nova-inflatable-concert-hall-4-653x435 arc-nova-inflatable-concert-hall-6 arc-nova-inflatable-concert-hall-7 arc-nova-inflatable-concert-hall-8 arc-nova-inflatable-concert-hall-2017-3 arc-nova-inflatable-concert-hall-2017-4

לכל הכתבות בקטגוריית חדשות
+כתבות מומלצות
באי הקטן הזה ביפן, אנשים חיים מעל 100. הנה איך.
חדשות
באי הקטן הזה ביפן, אנשים חיים מעל 100. הנה איך.
גבר אוקינאווי ממוצע חי 80 שנה ונשים 86 (זה בערך 6 שנים יותר מהממוצע
שלוש שותפות חדשות במשרד ישר אדריכלים
חדשות
שלוש שותפות חדשות במשרד ישר אדריכלים
  השותפות החדשות: רוני שימל, דנה לאונר, שירלי אדיב. העמיתות (אסוסייט): מיכל אורן, עדי
תלמידים יצרו הצללה סרוגה מרהיבה ובת קיימא, בספרד
חדשות
תלמידים יצרו הצללה סרוגה מרהיבה ובת קיימא, בספרד
ההצללה עשויה מבד ממוחזר והיא משתרעת על שטח של 500 מ”ר. הפרויקט נוצר לאחר שהמחלקה

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*