קמפיין הבחירות של ג'ו ביידן מפרסם סרטון חדש, המציג נשיאים וכלביהם, לרבות ג'ו ביידן וכלבו ומצביע על כך שדונלד טראמפ הוא הנשיא הראשון מזה למעלה ממאה שנה, שלא הייתה לו חיית מחמד.

בסרטון ניראה טראמפ מצהיר בעצרת בשנת 2019 מדוע לא ניראה לו להחזיק כלב “איך הייתי נראה מסתובב עם כלב על מדשאת הבית הלבן?”, אומר טראמפ בביטול.
לאחר מכן מוצגת תמונה של ביידן, מחבק את כלב הרועים הגרמני שלו ואחריה עולה כותרת: “בחר את בני האדם שלך בחוכמה” ‘Choose your humans wisely’.
באחד הראיונות שקיים, הסביר טראמפ כי אין לו את הזמן לדאוג לכלב, כל הרעיון שהוא כנשיא יחזיק אותו ניראה לו מזויף והתומכים שלו אוהבים אותו עם או בלי כלב. אשתו לשעבר איוונה טראמפ כתבה בזיכרונותיה בשנת 2017, שלמרות שטראמפ הסתדר זמן קצר עם הפודל שלה, צ’אפי, הוא “לא היה חובב כלבים”.
נשיאותו של טראמפ שברה מסורת ארוכה שהחלה בשנת 1897. לרוב השתמשו בכלבים כאמצעי לרכך את דימויו הנוקשה של הנשיא לקהל הבוחרים. חלק גדול מתפקידם היה בעיקר להצטלם איתם. כשהנשיא אובמה נבחר, הוא קיים את הבטחתו לבנותיו סשה ומליה, שהן יוכלו להכניס כלב לבית הלבן. לנשיא ג’ורג’ וו. בוש היה טרייר סקוטי בשם בארני. לזוג קלינטון היה לברדור רטריבר בשם באדי, שניחם ועזר לקלינטון, כך סופר, לעבור את משבר הרומן שלו עם מוניקה לוינסקי. לקלינטונים היה גם חתול בשם “גרביים”. הנשיא רונלד רייגן בחר לגדל חבורה של לבים וגם סוסים.
יחד עם זאת, טראמפ אינו היחיד באנטיפתיה לכלבים. לפני טראמפ, אנדרו ג’קסון היה הנשיא האחרון שכלל לא היו לו בעלי חיים.

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית חדשות
+כתבות מומלצות
באי הקטן הזה ביפן, אנשים חיים מעל 100. הנה איך.
חדשות
באי הקטן הזה ביפן, אנשים חיים מעל 100. הנה איך.
גבר אוקינאווי ממוצע חי 80 שנה ונשים 86 (זה בערך 6 שנים יותר מהממוצע
שלוש שותפות חדשות במשרד ישר אדריכלים
חדשות
שלוש שותפות חדשות במשרד ישר אדריכלים
  השותפות החדשות: רוני שימל, דנה לאונר, שירלי אדיב. העמיתות (אסוסייט): מיכל אורן, עדי
תלמידים יצרו הצללה סרוגה מרהיבה ובת קיימא, בספרד
חדשות
תלמידים יצרו הצללה סרוגה מרהיבה ובת קיימא, בספרד
ההצללה עשויה מבד ממוחזר והיא משתרעת על שטח של 500 מ”ר. הפרויקט נוצר לאחר שהמחלקה

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*