הבית הכתום והסגול בהילסבורו, ממוקם בסמוך לקטע של כביש מהיר ומהווה ציון דרך מושך מרחוק כבר שנים. הוא מכונה "בית פלינטסטון Flintstone House", בשל מראהו הנראה לקוח מסדרת הטלוויזיה המצוירת על משפחת פלינסטון שחייה בתקופת האבן.

 

פלורנס פאנג, מו”לית קבוצת עיתונים, רכשה את הבית ב-2.8 מיליון דולר בשנת 2017 ולקחה את שמו של הבית ברצינות: במקום להשתמש בו כבית מגורים, הפכה אותו למורת רוחם של שכניה, לבית פלינסטון משעשע, עם פסלי טירנוזאורוס רקס וברונטוזאור, עומדים לצד חייזרים ועב”ם, פסל של פרד פלינטסטון כוכב הסיטקום, משתרע שם בכניסה, עם המשפט המפורסם שלו “Yabba Dabba Doo” ויש גם אסטרונאוט העומד על הדשא ליד פטריות גדולות בכחול, אדום וירוק, ממותה צמרירית וצב נינג’ה.

 

 

העיר הילסבורו לא אהבה את שינוי היעוד של הבית והגישה תלונה נגד פאנג בבית המשפט העליון במרץ השנה, בה האשימה אותה בביצוע שינויים ללא אישורי תכנון או אישורי בנייה ובכך שהדינוזאורים והשלטים מהווים מטרד ציבורי. עורך דינה של הדיירת, האשים מצידו את תושבי העיר בשמרנות ובגזענות, מאחר ומרשתו ממוצא סיני.  בינתיים, עד שהתביעה תתברר בבית המשפט, הגברת פאנג אפשרה לעיתונאים להכנס אל הבית ולסקר אותו בתקשורת.
המשפט הסתיים ביוני 2021 בהסכם פשרה בין הצדדים, לפיו העיר תשלם לבעלת הבית 125,000 $ כיסוי הוצאות המשפט ובתמורה היא תתחייב להגיש בקשה להיתר על כל שינוי שתרצה לבצע בשטח החיצוני של הבית.
פסלי גן גדולים וראוותנים, מסתבר, אינם רק פנטזיה של הגברת פאנג, אלא אופנה רווחת ופושטת, מטבע הדברים בעיקר אצל בעלי אחוזות עם שטחים נרחבים: לאחרונה שמענו על זוג ג’ירפות בגודל טבעי, ממתכת, שהציב איש הייטק באחוזתו באוקלנד וסופרת מלואיזיאנה שמיקמה חמישה דרקונים מוארים ענקיים בחצר שלה והואשמה על ידי שכניה כמי שמקיימת סוג של פולחן דמוני. החדשות הטובות הן שיש עוד הרבה אפשרויות לקנות פסלים כאלה באינטרנט. אתם יכולים לרכוש ג’ירפת מתכת, גורילה בגובה 6 מטר תמורת 1,250 ליש”ט, או – אם כסף הוא בעיה – זאב בגודל טבעי מפולימרים, מיילל ללא הרף לירח תמורת 200 ליש”ט בלבד.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית חדשות
+כתבות מומלצות
באי הקטן הזה ביפן, אנשים חיים מעל 100. הנה איך.
חדשות
באי הקטן הזה ביפן, אנשים חיים מעל 100. הנה איך.
גבר אוקינאווי ממוצע חי 80 שנה ונשים 86 (זה בערך 6 שנים יותר מהממוצע
שלוש שותפות חדשות במשרד ישר אדריכלים
חדשות
שלוש שותפות חדשות במשרד ישר אדריכלים
  השותפות החדשות: רוני שימל, דנה לאונר, שירלי אדיב. העמיתות (אסוסייט): מיכל אורן, עדי
תלמידים יצרו הצללה סרוגה מרהיבה ובת קיימא, בספרד
חדשות
תלמידים יצרו הצללה סרוגה מרהיבה ובת קיימא, בספרד
ההצללה עשויה מבד ממוחזר והיא משתרעת על שטח של 500 מ”ר. הפרויקט נוצר לאחר שהמחלקה

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*