הכפר מתגאה ב-19 בניינים עם מאפיינים אדריכליים צרפתיים מסורתיים, כולל בריכת שחייה, מגרש טניס, אורוות, קפלה, אולם ששימש כבית העם והכל מתפרש על פני דונמים - והמחיר של כל הטוב הזה הוצע במכירה פומבית במחיר התחלתי של 330,000 יורו בלבד.

 

 

במחיר מופרך שכזה, הכפר הנטוש Courbefy תפס עד מהרה את תשומת הלב של התקשורת הבינלאומית, אשר נתנה רוח גבית למכירה פומבית שהציעה כנחלה כפר צרפתי מסורתי שלם.
בכפר התגוררו בעבר 200 איש, אשר עברו להתגורר בו בשנות השבעים. החקלאות ממנה התפרנסו לא צלחה והניסיונות להפוך את המקום לכפר נופש נכשלו בשנות התשעים. התושב האחרון עזב לבסוף את קורבפי בשנת 2008. הבעלים שרכש והחזיק את הכפר כולו פשט בסופו של דבר את הרגל והכפר אירח עד עתה רק עוברי אורח סקרנים, ונדליסטים או פושעים.
בין אלה שהתחרו על רכישת הכפר, לאחר שזרקורי התקשורת הופנו אליו, היו כמה משקיעים בלגים שרצו להשתמש בו כמרכז לאנשים עם מוגבלות; חברת הפקות טלוויזיה שרצתה להשתמש בכפר כרקע לתכנית ריאליטי לעיצוב בתים, בה יאתגרו המתמודדים לשפץ את בתי הכפר וכמה מיליונרים לבנונים שביקשו אישור לבנות מנחת מסוקים במרכז הכפר. אבל היה זה הצלם הדרום קוריאני Ahea שזכה בנחלה במחיר מבצע של 520,000 יורו (שני מיליון שקל). אהאה, שהציג באותו זמן תערוכה בלובר בפריז, לא גילה ​​מה הוא עומד לעשות בכפר שרכש, אך על פי אתר האינטרנט שלו, הוא מתעניין מאוד בחקלאות אורגנית ומבקש לאפשר לטבע לצמוח כפי שהוא נועד, ללא התעללות ונזקים של בני אדם או “כל מעשה ידי אדם מכל סוג שהוא”.

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית חדשות
+כתבות מומלצות
באי הקטן הזה ביפן, אנשים חיים מעל 100. הנה איך.
חדשות
באי הקטן הזה ביפן, אנשים חיים מעל 100. הנה איך.
גבר אוקינאווי ממוצע חי 80 שנה ונשים 86 (זה בערך 6 שנים יותר מהממוצע
שלוש שותפות חדשות במשרד ישר אדריכלים
חדשות
שלוש שותפות חדשות במשרד ישר אדריכלים
  השותפות החדשות: רוני שימל, דנה לאונר, שירלי אדיב. העמיתות (אסוסייט): מיכל אורן, עדי
תלמידים יצרו הצללה סרוגה מרהיבה ובת קיימא, בספרד
חדשות
תלמידים יצרו הצללה סרוגה מרהיבה ובת קיימא, בספרד
ההצללה עשויה מבד ממוחזר והיא משתרעת על שטח של 500 מ”ר. הפרויקט נוצר לאחר שהמחלקה

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*