במידה ואתם רוצים להרגיש כמו ציפורים אוהבות, בקן אוהבים, המקום הזה בשבילכם.

 

כמה מטרים מהחוף הבריטי ליד ניוקווי בקורנוול, שוכן האי טוואן הזעיר. בקצה פסגתו של האי הסלעי הזה, בגובה 80 מטרים, נמצא קוטג’ רומנטי, שניתן להגיע לפתחו דרך גשר תלוי באורך מטר וחצי (אגב, הגשר התלוי היחיד בבעלות פרטית בבריטניה).
במקור היה זה בית תה ויקטוריאני, שהוסב בשנות ה-30, לבית אדוארדי עם שלושה חדרי שינה. מאז הוא שימש כבית נופש של לורדים וזוגות אריסטוקרטיים, ביניהם בנו של הפיזיקאי סר אוליבר ג’וזף לודג’, ממציא המצת. הבעלים האחרון, לורד ויסקונט לונג, מכר את הנכס בשנת 2012 ומאז הוא משמש כבית נופש המוצע להשכרה לבנית תמותה, שאינם אריסטוקרטים בהכרח. הנכס נקרא מאז “The House in The Sea”.
בעבר, ניוקואי הייתה מוכרת בתרבות מסיבות החוף המפורסמת שלה, עם שיכורים העורכים מסיבות ליליות רעשניות על החוף, סקס באוויר הפתוח וסמים. עד שלורד וליידי לונג רכשו את הנכס, ממש לא התחברו לוייב המקומי ואילצו את המועצה המקומית לחוקק חוק נגד הבערת מדורות על החוף, מכירת אלכוהול או התכנסות לילית של קהל גדול מדי.
כאמור, בשנת 2012 מכרו לורד וליידי לונג את הנכס ל- Unique Home Stays תמורת סכום המוערך במיליון ליש”ט וכעת הוא מוצע כבית נופש תמורת 5,575 ליש”ט לשבוע.
https://tinyurl.com/yasb77n9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית מדריך
+כתבות מומלצות
ההר Fanjing Mountain בסין
מדריך
ההר Fanjing Mountain בסין
השמורה היא אתר בודהיסטי קדוש, בעל יופי טבעי, עם תצורות סלע יוצאות דופן ומגוון
אתר הנופש והספא AYANA, באלי
מדריך
אתר הנופש והספא AYANA, באלי
המקום מפורסם גם בזכות השקיעות המרהיבות שלו, שנראות טוב יותר מהבר Rock Bar האייקוני
בקתת הנופש Aura House בבאלי
מדריך
בקתת הנופש Aura House בבאלי
הוייב הוא של יוקרה בת קיימא, בתוך מבנה טרופי מדהים מבחינה אדריכלית, מעוצב כולו

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*