בכפר Singleton, במערב סאסקס West Sussex, קיים מוזיאון יוצא דופן, המוקדש להצגת בניינים היסטוריים - לא רפרודוקציות, אלא בתים אמיתיים. מוזיאון Weald and Downland Living Museum, המשתרע על פני 40 דונם, מציג מעל 50 מבנים היסטוריים, המתוארכים מהמאה ה-10 עד המאה ה-19, אשר ניצלו מהריסה. כל בניין פורק בקפידה, הועבר מהאתר המקורי שלו ושוחזר בקפידה כאן באתר המוזיאון. במוזיאון תמצאו בתי מגורים, בתי חווה, קוטג'ים ששימשו את העובדים, חנויות, אסמים, בתי ספר, כנסיות ועוד, שנאספו מכל רחבי דרום אנגליה.

 

הבניינים מרוהטים ממש כמו שהיו בעבר, לכן, לבקר בבתים, זה כמו לעבור כמעט אלף שנים של חיים אנגלים כפריים. אתם יכולים לטפס במדרגות של בית מלאכה מהמאה ה-17, כדי לשכב על מיטת קש, לטחון קמח במטחנת מי מים מהמאה ה-17, או אפילו לטעום מעט תופינים במטבח טיודור משנת 1540.
המוזיאון הושק בשנת 1967 על ידי קבוצה קטנה של חובבים בראשות מייסד המוזיאון, Roy Armstrong, עליו השלום. המימון להקמת האתר נתרם על ידי המשורר הבריטי והפילנתרופ Edward James. המוצג הראשון שהגיע לאתר היה מטבח טיודור, שנעקר מבית שנהרס בקנט. זה היה ציון דרך מעודד לפרויקט שבדרך ולכן זכה להופיע בלוגו הראשון של המוזיאון. המוזיאון נפתח לקהל הרחב לראשונה בשנת 1970 עם שבעה בניינים, שכללו בין היתר, מלבד מטבח טיודור, גם בית חווה מהמאה ה -15 וחנות מימי הביניים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית מדריך
+כתבות מומלצות
ההר Fanjing Mountain בסין
מדריך
ההר Fanjing Mountain בסין
השמורה היא אתר בודהיסטי קדוש, בעל יופי טבעי, עם תצורות סלע יוצאות דופן ומגוון
אתר הנופש והספא AYANA, באלי
מדריך
אתר הנופש והספא AYANA, באלי
המקום מפורסם גם בזכות השקיעות המרהיבות שלו, שנראות טוב יותר מהבר Rock Bar האייקוני
בקתת הנופש Aura House בבאלי
מדריך
בקתת הנופש Aura House בבאלי
הוייב הוא של יוקרה בת קיימא, בתוך מבנה טרופי מדהים מבחינה אדריכלית, מעוצב כולו

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*