ממטבח שמתאים עצמו למצב הרוח ועד לאסלה שגם מנגבת. יום בחייו של האיש שיש לו כבר הכל: אפשר היה לצאת מהנחה שמי שיש לו כבר הכל, לא צריך שום דבר נוסף. אבל כבר שנו חכמינו: משביעו רעב. פשיטא, תמיד מי שהכי רעב הוא מי שהכי שבע. לכן, מי שיש לו כבר הכל, רוצה תמיד עוד יותר, ומאחר והוא גם מוכן לשלם על כך, מסתבר שיש תמיד מי שמוכן לספק כל פנטזיה שלו.

האיש שיש לו כבר הכל נכנס בבוקר למטבח, ומשליט בו באמצעות תאורת הלדים, צבעוניות תכלכלה, רכה ומרגיעה המתאימה למצב רוחו (למטבח Integration תאורת לדים צבעונית המתחלפת באמצעות שלט לכל מצב רוח. מחירו: 40 אלף יורו).
הוא מתיישב לאכול ארוחת בוקר דיאטטית עם נבטים שהנביט במנבטה חשמלית (חברת טריבסט האמריקאית מייצרת מנבטה חשמלית, המייצרת נבטים מזרעים ללא צורך באדמה ודישון. 665 שקל ברשת The Cook Store).

 

מכונת הקפה ''ונוס'' של ויקטוריה ארדואינו. 70,000 יורו

מכונת הקפה ”ונוס” של ויקטוריה ארדואינו. 70,000 יורו

כעת הוא לוחץ על כפתור הפליז המגולף בעבודת-יד שבמכונת הקפה “ונוס” שמייצרת ויקטוריה ארדואינו ומכין לעצמו ספל קפה (זו מכונת קפה המיוצרת בייצור אישי ובעבודת-יד, עם מספר סידורי כמו עבודת אמנות ואכן, היא מוצגת גם במוזיאונים. המכונה הראשונה יוצרה ב-1905, היא מיוצרת מ-983 חלקים מנחושת, פליז וכרום ובראשה פסלון נשר פורש כנפיים. מועדון הקפה מייבא אותה בהזמנה אישית תמורת 70 אלף יורו). נביחה מפונקת שמשמיע כלב הצ’יוואווה שלו מזכירה לו כי זו העת להאכיל אותו ואת החתול הסיאמי. אלה מנמנמים מפוהקים על הספות המעוצבות שלהם, המרופדות בבדי סאטן (ספות כאלה לחיות מחמד, הכוללות משענת ראש, אפשר להשיג באיקאה במחיר 375 שקל. בפלורליס מיטת כלב מעוצבת מברזל עם פיתוחים וסט תואם לאוכל ומים, במחיר 900 שקל). את ארוחת הבוקר שלהם אוכלים הכלב והחתול בסט כלים צבעוניים בעיצוב של אלסי (טולמנ’ס).

 

כיסא רך ומעוצב לחתול הבית. איקאה

 

כלי אוכל מעוצבים של אלסי. טולמנ'ס

כלי אוכל מעוצבים של אלסי. טולמנ’ס

הצצה מהירה בטורביליון שלו מראה כי הגיע הזמן להתחיל את היום (זהו שעון יד מזהב מתוצרת Frederique Constant מג’נבה, המיוצר במהדורה מוגבלת ולו מנגנון מכאני מיוחד עם גלגל סיליסיום. חברת מחוג וייס תספק אותו בהזמנה מיוחדת תמורת 180,000 שקל. לחילופין, אפשר לתלות על קיר הסלון תמונה של אומן השעונים איתי נוי, שהגדיל צילום של שעון קיר עתיק יומין לגודל אמיתי, חיבר לו מחוגים אמיתיים והתקין מאחוריו מנגנון זעיר המחקה את צלצול השעון המקורי. בארץ נמכרים שעונים של נוי בחנות התכשיטים Talin’s בבן-יהודה בתל-אביב).

 

שעון יד מזהב ב-180,000 שקל. מחוג וייס

שעון יד מזהב ב-180,000 שקל. מחוג וייס

לפני היציאה מהבית, הברשה זריזה לנעליים ב-Benny Brush, הלא הוא פסלון כלבלב מפלסטיק, הלובש מעיל המשמש כמברשת נעליים חשמלית ואף מקשקש בזנבו בעת מעשה. עיצוב של Stefano Giovannoni (הביטאט, 2,450 שקל).

 

כלבלב חשמלי להברשת נעליים. הביטאט

כלבלב חשמלי להברשת נעליים. הביטאט

כעת לוקח האיש שלנו את מפתחות הבית, לו מחובר מחזיק מפתחות מזהב לבן משובץ אבן רובי ויהלומים (עיצוב של בועז קאשי מככר המדינה, 12,000 שקל), ויוצא לרכב על אופניי הפרארי הספורטיביים שלו, בנתיבי המרחבים הירוקים שמחוץ לאחוזתו (את אופני CF4 COLNAGO FOR FERRARI מייצרת פרארי באיטליה, במפעל המייצר את חופות מכונית המרוץ פורמולה 1. הם עשויים קרבון עם מערכת הילוכים הרווחת בטור דה פראנס ומיוצרים בהתאמה אישית בגודל לפי דרישת הלקוח. כל דגם נושא חתימה אישית של היצרן וכך משמש גם כפריט לאספנים. להשיג: רוזן-מינץ, 49,899 שקל).

 

מחזיק מפתחות מתוכשט. בועז קאשי

מחזיק מפתחות מתוכשט. בועז קאשי

 

אופני פרארי קלי משקל, בהתאמה אישית. רוזן-מינץ

אופני פרארי קלי משקל, בהתאמה אישית. רוזן-מינץ

ויהי ערב

 

אסלה שגם מנגבת. חזי בנק

אסלה שגם מנגבת. חזי בנק

בערב לובש האיש שלנו חלוק ונכנס לחדר האמבטיה. הוא מתיישב על האסלה הממוחשבת שלו לעשות צרכיו, וכשהוא מסיים הוא פשוט רק לוחץ על הכפתור אשר מפעיל את המנגנון המנגב ושוטף את אחוריו אוטומטית, ללא צורך בנייר טואלט. האסלה מתוכנתת עם זיכרון המכיל את כל הפעולות ואופני הביצוע שהאיש לנו אוהב, יחד עם מד טמפרטורה השומר על האסלה בחום הרצוי לו (חזי בנק, 30,000 שקל).
כעת הוא נכנס למקלחון, מפעיל את תאורת הלדים הצבעוניים ואת ברזי העיסוי, המזרימים זרמי מים מרגיעים בכל חלקי גופו, בזמן שמערכת השמע שבמקלחון משמיעה מוסיקה נעימה (ברשת נגב אפשר לקנות תמורת 85,000 שקל, מקלחון עם זרמי מים בצורת מפל, ברזי עיסוי והמצויד גם בתאורה ובמערכת שמע. בספדה שבנמל תל-אביב נמכרת אמבטיית senseaurielle של חברת AQUAMASS, המצוידת במפזר ריח ארומתרפי, כוללת תרפיה בצבעים ומוסיקה נעימה לתרפיה ומשמשת גם כג’קוזי עם מסג’ עדין במיוחד. מחירה כ- 115,000 ₪. בחזי בנק מציעים ברזים המצוידים בתאורת לדים וצובעים את צבעי המים בטוש בכל צבעי הקשת ומחירם מ-15 ועד 50 אלף שקל).

 

מקלחון שעושה מסז', משמיע מוסיקה ומאיר בחדווה. רשת נגב

מקלחון שעושה מסז’, משמיע מוסיקה ומאיר בחדווה. רשת נגב

 

אמבטיה מצופה עור טבעי. מודי

אמבטיה מצופה עור טבעי. מודי

את הערב מסיים האיש שלנו מול הפלזמה הגדולה שבסלון שלו, כשהוא לוגם שמפניה מבקבוק שהוא דולה משמפניירת קורינתוס מכסף טהור (הצורפים, 8,500 שקל). ואז בדיוק מצלצל הטלפון המוכסף שלצד כורסת הטלוויזיה שלו וחברתו הטובה מודיעה לו שהיא בדרך אליו – ובידה מתנה מיוחדת שקנתה לו, משהו מיוחד שעדיין אין לו, הפתעה, הפתעה.

לכל הכתבות בקטגוריית מדריך
+כתבות מומלצות
ההר Fanjing Mountain בסין
מדריך
ההר Fanjing Mountain בסין
השמורה היא אתר בודהיסטי קדוש, בעל יופי טבעי, עם תצורות סלע יוצאות דופן ומגוון
אתר הנופש והספא AYANA, באלי
מדריך
אתר הנופש והספא AYANA, באלי
המקום מפורסם גם בזכות השקיעות המרהיבות שלו, שנראות טוב יותר מהבר Rock Bar האייקוני
בקתת הנופש Aura House בבאלי
מדריך
בקתת הנופש Aura House בבאלי
הוייב הוא של יוקרה בת קיימא, בתוך מבנה טרופי מדהים מבחינה אדריכלית, מעוצב כולו

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*