הגיל הוא רק מספר עבור זוג הקשישים Gunther Krabbenhoft & Britt Kanja מברלין. עבורם העולם הוא מסלול עבור תצוגת האופנה שלהם, בה הם מדגמנים כמו צעירים נמרצים. אחד מצילומיהם המשותפים, זכה להיות הצילום האהוב ביותר ב-Vogue השנה.

שני בני הזוג בשנות ה-70 לחייהם, הם חברים ותיקים ומוכרים בברלין, אשר חוגגים את שנות הדמדומים שלהם בסטייל. הם בין היתר כוכבי אינסטגרם, כשגונתר צבר למעלה מ-120,000 עוקבים ובריט מעל 60,000 עוקבים. כל אחד מהפוסטים שלהם באינסטגרם, אוצר במומחיות כדי להציג את הסגנון הייחודי שלהם ומציג אביזרים שנבחרו בקפידה כובעים, מטריות, תיקים ומקלות הליכה, מבלי לעבור את הגבול לדקדנס.
הפאשניסטית המפורסמת Britt Kanja היא בעיני התשובה הברלינאית לאודרי הפבורן. הפוסטים המושלמים של בריט מאפשרים הצצה לעיר הולדתה ברלין. כל תצלום מלווה בשיר או בציטוט מעורר השראה. היא הייתה רקדנית מקצועית שהופיעה בכל העולם והיא סמל ברליני קבוע בסצנת התרבות של העיר.
קראבנהופט בן ה-78, זכה לכינוי “סבא היפסטר” והוא כתב גם ספר בשם ‘פשוט היה עצמך – אתה אף פעם לא זקן מכדי להיות צעיר’ Just be Yourself-You’re Never Too Old to be Young, שהפך לרב מכר מעורר השראה לאלה שאוהבים לחיות בסגנון, או יותר נכון בסטייל, ככה זה נשמע טוב יותר. גונתר נולד בהנובר ועבד כשף במשך חמישים שנה. הוא היה נשוי ונולדה לו בת לפני שהוא יצא מהארון כהומוסקסואל. אף הוא גר כיום בברלין והקדיש שנים רבות למתן טיפול לחולי איידס בסוף חייהם.
מוסר ההשכל שגונתר ידוע בו הוא: “לא משנה מה קורה איתך, אם את/ה חושב/ת שנכשלת בחיים, יבוא היום בו תיראה/י בחולשה כח”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית תרבות
+כתבות מומלצות
האיקיאגי: איך למצוא מטרה שתגרום לנו לקום בשמחה בבוקר
תרבות
האיקיאגי: איך למצוא מטרה שתגרום לנו לקום בשמחה בבוקר
  ליפנים יש מילה המגדירה את התפיסה הזו: איקיגאי ikigai (ee-key-guy), שמתורגמת ל”סיבה להוויה
למה אנחנו מוקסמים מקטסטרופות?
תרבות
למה אנחנו מוקסמים מקטסטרופות?
  ברגע שפורצת מלחמה, אי שם בעולם, נניח באוקראינה, המלחמה יוצרת אצלנו ציפייה שיהיה
ב”יום שני הרטוב” בפולין, הבנים מרטיבים את הבנות והן נוקמות למחרת
תרבות
ב”יום שני הרטוב” בפולין, הבנים מרטיבים את הבנות והן נוקמות למחרת
בכפרים בפולין, היו גוררים את הנערות ומשליכים אותן לנהר, אך הן יכלו “לפדות” עצמן,

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*