לרגל יום החיוך העולמי, המותג להיגיינת השיניים והפה קולגייט, יוצא בקמפיין הפרסומי #FreeYourSmile שלו, המבקש לחזק את הביטחון העצמי ולעודד את מצב הרוח. בקמפיין משתתפים אנשים אותנטיים מן השורה, המתגאים במאפייני השיניים הייחודיים שלהם, כולל פלטה, רווחים בין השיניים וחיוכים א-סימטריים.

 

קולגייט מקווה להדגיש בכך את יופיו של החיוך אצל כל אינדיבידואל, ללא קשר לסטנדרטים חברתיים. מחקרים רפואיים בנושא, מוסיפים גם יתרונות בריאותיים הקשורים לחיוך ומגבירים את חשיבותה של יוזמה זו.
מסעות הפרסום של קולגייט נעים תמיד סביב מוטיב החיוך – אם זה Smile Out Loud, עם הוייה המתגרה והחוצפני ועד לקמפיין שהציג אנשים מאותגרים, שהצהירו שכאשר אמרו להם "אתם לא יכולים – חייכנו".

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית השראה
+כתבות מומלצות
המלון הפנטסטי Vermelho hotel בעיירת החוף הפורטוגלית
השראה
המלון הפנטסטי Vermelho hotel בעיירת החוף הפורטוגלית
                           
פנטזיה אמנותית במתחם הנופש הפורטוגלי Vermelho hotel
השראה
פנטזיה אמנותית במתחם הנופש הפורטוגלי Vermelho hotel
  בשיתוף פעולה עם האדריכלית המקומית Madalena Caiado, הוא עיצב את מלון ורמלו (שפירושו
נשים סרגו את מפת אירלנד והן מחפשות בית ליצירה
השראה
נשים סרגו את מפת אירלנד והן מחפשות בית ליצירה
  היצירה מציגה ציוני דרך, אתרים היסטוריים מרחבי האי אירלנד, כמו Glendalough, Croagh Patrick,

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.