אחרי שנים של עשייה במשרד הקודם הרגשנו שאין הלימה בינו לבין התוכן שאנו מייצגים. החלטנו לצאת למהלך מכמה סיבות: האחת היא ליצור סביבת עבודה נעימה, נינוחה ואפקטיבית שתשקף את עולמות התוכן בהם אנו נוגעים ובד בבד ליצור חלל שמעביר מסר ללקוחות ומשקף תפיסת עיצוב משפחתית ויחד עם זאת מאוד נקייה. השתדלנו לצקת בחללים נגיעות של עיצוב כפרי, תעשייתי עם קריצה למודרני.

 

משרד אדריכלות שרה ונירית פרנקל, קרדיט איתי בנית (2)

 

משרד אדריכלות שרה ונירית פרנקל, קרדיט איתי בנית (3)

 

משרד אדריכלות שרה ונירית פרנקל, קרדיט איתי בנית (4)

 

משרד אדריכלות שרה ונירית פרנקל, קרדיט איתי בנית (5)

 

משרד אדריכלות שרה ונירית פרנקל, קרדיט איתי בנית (6)

 

אחד היסודות שהנחו אותנו זה לשמור על משרד בעל אופי משפחתי ומזמין- LOOK AND FEEL. ההוויה היא ביתית, האלמנטים המשרדיים מוטמעים ונסתרים. לא נכנסים ומיד נגלים ניירת וקלסרים, לא רואים יסודות טכניים. המדפסות לדוגמה יושבות בתוך ארון דקורטיבי ועם זאת פונקציונלי ונגיש לכל מחלקות המשרד, את הניירת החליפה מערכת שסורקת הכל לתוך מאגר מסמכים ממוחשב ואם במשרד הקודם על הקירות נתלו תמונות של בתים שתכננו, הרי שבנוכחי השארנו מקום לאמנות מסוג אחר והמצג של הפרויקטים מנוקזת למסך ייעודי שנמצא בחדר הישיבות.
לצאת לכזה מבצע הוא לא דבר של מה בכך עבור משרד פעיל שאמון על הרבה פרויקטים בשלבי עשייה שונים. באופן טבעי יש נטייה להישאב לתוך העשייה ולתת קדימות קודם כל ללקוחות. החלטנו לא להיות בלחץ ולתת לדברים להתקדם בקצב שלהם. לא הצבנו דד ליין כך שהתהליך לא פגע במהלך העבודה השוטף ובד בבד הצלחנו ליצור עבור לקוחותינו סביבה שמשקפת את העשייה והתחום שנשען על אסתטיקה ותכנון שמשתקפים היטב במשרד החדש.
גודלו של המשרד הוא כ-120 מ”ר, מכיוון שלחלל יש כיוון מאור אחד, היה חשוב לנו לנצל אותו בצורה המיטבית ולשטוף את החלל כולו באור טבעי עד כמה שניתן. המסה העיקרית של המחיצות שמגדירה את החללים עשויה זכוכית מה שאוטומטית יוצר תחושה רכה ואוורירית ובד בבד מאפשרת לאור הטבעי לשטוף גם את החללים הפנימיים יותר. בד בבד, את התאורה לחללים השונים בחרנו באופן מושכל. היא משלבת בין תאורה פונקציונלית ותאורת אווירה שמגבה ומותאמת לקונספט העיצוב.

 

משרד אדריכלות שרה ונירית פרנקל, קרדיט איתי בנית (7)

 

משרד אדריכלות שרה ונירית פרנקל, קרדיט איתי בנית (8)

 

משרד אדריכלות שרה ונירית פרנקל, קרדיט איתי בנית (9)

 

משרד אדריכלות שרה ונירית פרנקל, קרדיט איתי בנית (10)

 

משרד אדריכלות שרה ונירית פרנקל, קרדיט איתי בנית (11)

 

משרד אדריכלות שרה ונירית פרנקל, קרדיט איתי בנית (12)

 

משרד אדריכלות שרה ונירית פרנקל, קרדיט איתי בנית (13)

 

התכנון והעיצוב הקונספטואליים ניכרים עוד לפני הכניסה למשרד עצמו. היה חשוב לנו ליצור תמונת תכנון מוקפדת ומטופלת פנים וחוץ. עם הכניסה למשרד נחשפים ללובי ומעברו השני של הדלת המשרד של שרה. מיד לאחריו חדר ישיבות ובחלק הפנימי המשרד של נירית. האדריכלים יושבים בחלל משותף שזוכה להפרדה מושכלת שמאפשרת להם סביבת עבודה נוחה ואפקטיבית ובד בבד מאפשרת סיעור מוחות. חשוב היה לנו שחדר הישיבות יהווה מוקד מרכזי ודינמי שניתן לראות מכל איזור את ההתרחשות בו ובד בבד לא יפריע לעשיה השוטפת בשאר המחלקות.
הצבע הלבן שולטת במעטפת, בריהוט ובאקססוריז. הוא מחזיר היטב אור וגורם לחלל להראות גדול. על מנת להקנות לחלל מראה מרובד ועשיר הקפדנו לעבוד עם חומרים, דוגמאות ומרקמים שונים שיחד יוצרים את השלם. השתמשנו בטקסטורות וחומרים שמדגישים את מי שאנחנו- בניה של שכבות על שכבות,  תקרת עץ מולבנת , בריקים צבועים לבן, פרקט ומחיצות שבנויות ממסגרת נגרות בהירה, במרכזה ויטרינת זכוכית.

 

 

 

 

רתמנו את התאורה ככלי פונקציונלי ואווירתי. היה חשוב לנו להדגיש את חללי הפנים וגופי התאורה הדקורטיביים משמשים גם ככלי ליצור ממד מעניין המשלב בין צורות, גבהים ונפחים. בלובי הכניסה ובחדר הישיבות עומדות בעלות נוכחות אבל כאלה שמשתלבות בהרמוניה מוחלטת עם יתרת האלמנטים. התאורה הטכנית נסתרת ואין לה נוכחות מאסיבית בחלל. היה חשוב לנו בעת תכנונה לתת מענה ומאור אפקטיבי לכל חלל, במיוחד באיזורים בהם ממוקמים המחשבים שהם כלי העבודה המרכזי שלנו.
על אף שתפיסת התכנון של המשרד מגדירה אותה כחלל ביתי, לא ויתרנו על טכנולוגיות מתקדמות שהם כלי שרת מרכזי בעבודה של משרד אדריכלים. המערכות חכמות וממוחשבות. בנינו מאגר דאטא מקיף וכל זה מבלי שישתלט על עיצוב החלל.
חשוב שהלקוח ירגיש כבר מהרגע הראשון, עוד לפני שהוא עובר את מפתן הדלת, שהוא הגיע הביתה. שמזווית הראייה הראשונה שלו יבין שהוא עתיד לקבל מוצר מוקפד ברמת התכנון והדיזיין. באותה מידה חשוב היה לנו ליצור גם לעובדים חלל שירגישו בו טוב ונוח, שירגישו בטוחים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
מסעדת ילדים בלונדון, בהשראת הסרט על מפעל השוקולד
עיצוב פנים
מסעדת ילדים בלונדון, בהשראת הסרט על מפעל השוקולד
  “רצינו ליצור עולם קסום”, אומרים המעצבים Mizzi Studio “של יערות וגנים, שבהם בני
הווילה שעוצבה בהשראת קלאסיקות של מדע בדיוני
עיצוב פנים
הווילה שעוצבה בהשראת קלאסיקות של מדע בדיוני
  עיצוב הפנים ממשיך את הסגנון היוקרה העתידנית, עם מעלית הפועלת בלחץ אוויר, עטופה
מרומא העתיקה ועד גוגל: כיצד תוכן איכותי יביא לכם לקוחות
עיצוב פנים
מרומא העתיקה ועד גוגל: כיצד תוכן איכותי יביא לכם לקוחות
2 נואמים מבריקים היו בסנט ברומא העתיקה: כאשר הראשון היה מסיים לנאום, כל הסנט

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*