על פני מגרש בן דונם אחד, נדרשו האדריכלים לתכנן בית בן 300 מ”ר, עם בקשה מיוחדת – לשלב בבית אבן עתיקה מקומית, אשר נאספה עם השנים על-ידי בעל הבית.

 

unnamed (3)

 

unnamed (17)

 

unnamed (6)

 

unnamed (14)

 

unnamed (2)

 

unnamed

 

קיר האבן העתיק הפך לכן, לאלמנט הדומיננטי והמרכזי בתכנון, כשהוא מהווה ציר המוביל את האורחים מהכניסה למתחם, דרך הבית ועד סוף המגרש החוצה לחצר האחורית (וכך מפריד בין האיזור הציבורי לפרטי).
המודל הרעיוני התכנוני ובחירת החומרים, היה חיבור בין ארץ ישראל של תחילת המאה, המושבה העתיקה, כפריות וטבע – והמפגש עם קידמה, יוקרה והיי טק, הן בקווים ובצורות ההנדסיות של הבית והן בחומריות כגון נירוסטה של המטבח, רלסים מפלדה בגג, שיש איטלקי בכל הבית וכמובן תשתיות טכנולוגיות מהמתקדמות כראוי לוילות יוקרה.

 

unnamed (1)

 

unnamed (7)

 

unnamed (4)

 

unnamed (10)

 

unnamed (13)

 

unnamed (9)

 

unnamed (11)

 

unnamed (12)

 

unnamed (15)

 

unnamed (16)

 

unnamed (18)

 

unnamed (19)

 

אדריכלות ועיצוב פנים: שניידר אדריכלים,יהודית שניידר.

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
מרכז אמנות באדריכלות מסורתית, מרידה, מקסיקו
עיצוב פנים
מרכז אמנות באדריכלות מסורתית, מרידה, מקסיקו
  שחזור המבנה נמשך ארבע שנים והקפיד לשמר את האופי המקורי של האדריכלות ההיסטורית
הצוואה של האדריכל האיטלקי Carlo Scarpa: הוילה Ottolenghi
עיצוב פנים
הצוואה של האדריכל האיטלקי Carlo Scarpa: הוילה Ottolenghi
  וילה אוטלנגי הוזמנה בשנות ה-70 על ידי הרוזנת אוטלנגי כווילה למגוריה. זה היה
בית משותף המעוצב באריחים צבעוניים, בספרד
עיצוב פנים
בית משותף המעוצב באריחים צבעוניים, בספרד
                           

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*