הלקוחות, זוג פלוס 4 ילדים קטנים, רכשו פנטהאוז בין שתי קומות בכפר סבא. הם פנו ל"סטודיו טולה", מעצבות הפנים טל גל וליאת קדם, המספרות "הפרוייקט בתחילת הדרך אמור היה להסתכם בהלבשה בלבד. אולם המטבח במקור היה מאוד לא פרקטי עם נישות מוזרות ומזווה ללא גישה נוחה. הסברנו לבני הזוג למה לא כדאי להם להתפשר עם חלל שהוא כה דומיננטי ומרכזי כמו המטבח – הם הקשיבו והשינוי יצא לדרך".

 

בני הזוג בעלי טעם שונה לחלוטין, היא רצתה בית עם עיצוב כפרי ונגיעות רומנטיות והוא ביקש סגנון מודרני. “התפקיד שלנו כמעצבות הוא לגשר בין בני הזוג וליצור משהו ששניהם יתחברו בלי שאחד הצדדים ירגיש שהייתה כאן פשרה או ויתור. אגב, דווקא השוני ביניהם יצר משהו מאוד יוצא דופן, לא אוונגרדי, לא מוגזם, אלא מדויק ולא מוגדר כסגנון זה או אחר”.

 

 

 

 

מעצבות “סטודיו טולה” החליטו שקודם כל חובה למקם בכל חללי הבית פרקט, מוטיב דומיננטי שתורם משמעותית לאווירה.
בכניסה לבית אנו פוגשים מבואה שתפקידה לאפשר לבני המשפחה להתארגן לפני יציאה. עוד במבואה, ארון משרבייה בגוון כחול שמסתיר ארון חשמל, ומראת גוף גדולה.

 

 

 

בהמשך למבואה ממוקמת פינת אוכל עם קיר אמנות לא שגרתי שתוכנן באמצעות קרניזים – מוטיב מאוד טרנדי שמחבר בין הסגנון המודרני לנורדי. הקיר תוכנן כך שהוא ללא מסגרות רגילות, והקרניזים תוכננו בקומפוזיציה מעט שונה מהמקובל. פינת האוכל מלבנית עם כסאות מודרניים שמתכתבים עם קיר הקרניזים ומעליה גוף תאורה מעוגל.

 

 

 

 

מצד שמאל ממוקם הסלון, כאשר הספה שבו מהווה גם אלמנט חציצה. קיר הטלוויזיה גם הוא תוכנן מקרניזים ובעל גוון זהה שמתכתב עם המבואה של הבית. מזנון הטלוויזיה בגוון ניטרלי, דקיק ומעוגל בקצוות עם חירוץ מיוחד, שולחנות קפה מעוגלים במרכז הסלון ווילונות לבנים עוטפים את החלל.

 

 

 

 

המטבח נמצא בסמוך לסלון, ועבורו נבחר הגוון הכחול הכהה. בחירת גוון מצוינת ונכונה למטבח מעניין, טרנדי ויחד עם זאת על זמני ומעורר עניין. האריח סביב המטבח קלאסי ונקי עם פריסה מעניינת ושונה. גופי תאורה מעוגלים ומחורצים מעל האי, מוסיפים שובבות לחלל.

 

 

 

 

 

בקומה העליונה ממוקמת פינת משפחה, עם משרבייה שחורה שתוחמת אותה. הפינה בגווני שחור לבן משדרת הרבה רוגע ועדינות. מאחר ובני המשפחה אינם צופים בטלוויזיה אלא רק בסרטים, ממוקם שם מקרן.

 

 

 

סוויטת ההורים בעלת ריהוט ניטרלי משרה הרבה רוגע. שם הקיר כוח קיבל את מלוא תשומת הלב באמצעות קרניז בגוון פודרה, וגופי תאורה דקיקים בצדדים בגוון שחור ירוק. למרגלות המיטה ספסל אחסון נוח ופרטי אמנות תלויים על הקיר. הסוויטה כוללת מקלחת וחדר ארונות.

 

 

 

 

 

 

עוד באותה קומה ממוקם החדר בו לנים שני הילדים הקטנים. בחדר הושקעה מחשבה על מנת לתת לכל אחד מהם את הפינה שלו. הילד קיבל פינה כחולה עם סמלי גיבורי העל האהובים עליו. הילדה קיבלה קיר אמנות בצבעי הקשת. החדר עם תקרה נמוכה, שם גם ממוקם אחסון שממקסם את החלל.

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית בתים מעוצבים
+כתבות מומלצות
שש וילות נהנתניות בגוון אפרסק, בגואה
עיצוב פנים ישראלי
שש וילות נהנתניות בגוון אפרסק, בגואה
  פרויקט Baia Villas שתכננו JMA Mumbai, ממוקם במנדרם, צפון גואה, הודו, מורכב משש
כל הבתים בפניסולה פלורידה, נהרסו מההוריקן – חוץ מהבית הזה
עיצוב פנים ישראלי
כל הבתים בפניסולה פלורידה, נהרסו מההוריקן – חוץ מהבית הזה
  בני הזוג סיגלר גרו אז באזור פניסולה בפלורידה והם גם רצו שהבית החדש
איך יראו הבתים שלנו ב-20 שנה הבאות
עיצוב פנים ישראלי
איך יראו הבתים שלנו ב-20 שנה הבאות
בתים קטנים יותר בעוד שבית גדול יותר היה תמיד סימן להישג אישי, הרי שהבתים

תגובה אחת

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*