דירת פנטהאוז בשרון, לתושבי חוץ, משפחה הגרה בארה"ב וביקשה בית נופש לחגים ולחופשות. משפחה חמה ומארחת, עם שפע של חברים וקרובים כאן בישראל, שמתקבצים סביבה בעת שהותה בארץ. הדירה שופצה ועוצבה כליל מחדש, כולל התשתיות.

לדברי שירלי דן, שתכננה ועיצבה את הפנטהאוז “היה לי חשוב ליצור עבורם קודם כל בית. כזה שירגיש בית אמיתי, ולא בית של חופשות וחגים. בית שלרגע לא ירגיש שהוא בית נופש. הסגנון הנבחר היה אירופאי, ובהתאם לכך כלל שפע חומרים טבעיים, הרבה מאוד נגרות, קרניזים, הרבה אבן ועץ, לייסטים ודקורים, תאורה עם זכוכיות, טפטים ועוד מוטיבים ואלמנטים שמאפיינים את העיצוב האירופי, שמוסיף הרבה גלאם ויוקרה.

 

 

 

 

החלל הציבורי מאוד מזמין ויחד עם זאת אוורירי. פרקט עץ כהה מכסה את החלל הציבורי. הסלון כולל ספות רביצה אלגנטיות על רגליים, ממוקמות בצורת ר, מול קיר כח מחופה אבנים טבעיות הכולל קמין נוסטלגי ואלגנטי. מנורת שנדלייר מתנוססת בסלון, עם אהילי זכוכית , ושולחן עץ סלוני במרכז הסלון.

 

 

 

 

 

 

עוד בחלל פינת אוכל בעלת רגלי מסגרת שחורות ופלטה מרהיבה עשויה משטח גרניט בגוון תכלת עם גידים, ומסביבו כסאות אוכל אלגנטיים בריפוד התואם את מערכות הישיבה בסלון. המטבח כולל מקומות אחסון רבים, אי דומיננטי לאחסון וישיבה הכולל גם מקרר יינות, קולט אדים נוסטלגי מעל עמדת הגז שבאי עצמו, תנור פרי סטנדינג, כאשר הכל מאובזר עם הרבה מאוד חשיבה עד לרמת הפרט. מטבח פתוח לחלל הציבורי וממנו יציאה למרפסת.

 

 

 

 

 

 

סוויטת ההורים מפנקת ומרווחת עם טפט ועליו מסגרות עם לייסטים של דקורים, מה שיוצר גב מיטה מאוד אירופאי ולוקח אותנו לערים אירופאיות מסוגננות. הסוויטה כוללת גם חדר ארונות ופינת רחצה. מיטת קפיטונאז’ מפנקת, כורסאת רביצה וכמובן יציאה למרפסת אינטימית לבני הזוג.
חדרי הרחצה ממשיכים את הסגנון הקלאסי שבא לידי ביטוי בברזי פליז בסגנון עתיק שבולטים על רקע הארונות והחיפויים בגווני לבן ואפור.

 

 

 

 

המרפסת תוכננה כעוד חלל לכל דבר ועניין. היא גדולה ומפנקת. יש בה את כל הפינוקים עבור המשפחה. היא כמו מראה של הפנים וכוללת מטבח חוץ עם כל הפסיליטיס, ספת רביצה גם היא בסגנון קפיטונאז’, פינת אוכל. אין ספק שכאשר המשפחה מגיע ארצה, היא בהחלט מרגישה שהיא חזרה הביתה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים - בתים
+כתבות מומלצות
בית בהוד השרון / אדריכל רון שפיגל
עיצוב פנים ישראלי
בית בהוד השרון / אדריכל רון שפיגל
  בני הזוג, תושבי העיר, רכשו מגרש פינתי באחד מרחובותיה המבוקשים, הגובל בצידו האחד
חיבורים מיוחדים בבית אלגנטי, עשיר וויזואלית וייחודי / דורית סלע
עיצוב פנים ישראלי
חיבורים מיוחדים בבית אלגנטי, עשיר וויזואלית וייחודי / דורית סלע
  הבית, שנבנה בשנות ה-90, ממוקם באחת מערי השרון. שטח המגרש הוא כדונם ושטח
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
עיצוב פנים ישראלי
פגמים איכותיים / מעצב הפנים ניצן הורוביץ
העיצוב התעשייתי יכול לייצר מגוון רחב של תתי סגנונות. עושה רושם שכולם משלבים בדרך

2 תגובות

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*