כששואלים דיירים מה הם אוהבים בבית שלהם, התגובה שלהם היא בדרך כלל הנופים והמיקום. מסתבר שבעלי בתים רבים מוכנים  לגור בבית קטן יותר, אם רק יהיה להם נוף נהדר. פה בדיוק אנחנו מבינים שהחלונות שמספקים נוף הם חיוניים. כל חדר בבית שלך יכול ליהנות מחלונות יפים, יש אינספור סגנונות עיצוב לבחירה ולפניכם מדריך קצר לכמה מהם.

חדר שמש מפרופיל בלגי של ארטפרו. עיצוב: אלעד כהן. צילום: רועי מזרחי

 

חלונות של מרווין בבית בדרום הארץ. הלל אדריכלים. צילום: עודד סמדר

 

אור טבעי הוא מקור לחיים בריאים
בני אדם דומים בעניין זה לצמחים ירוקים. כשהם נמצאים בחדר מואר טבעי, הם גדלים יפה וכשהם נחבאים בחושך הם נובלים. האור הטבעי הוא המקור לגוף ונפש בריאים, לרוח ולקשר לחוץ. לא משנה איך החלון שלך נראה ודא/י שבבית שלך יהיה מקור של אור טבעי בכל חדר, במידת האפשר.

 

 

מכניסים את החוץ אל מרחבי הסלון הביתי
מגמת טשטוש הגבולות בין פנים לחוץ, בה קירות הבלוקים הוחלפו בזכוכית, מלווה את התכנון האדריכלי כבר מספר שנים, אך נדמה שהשנה האחרונה בה כולנו ערכנו היכרות מחודשת עם הבית הפרטי שלנו, חיזקה לאין שיעור את הצורך שלנו להכניס את החוץ אל מרחבי הסלון הביתי, בין אם מדובר בבית צמוד קרקע או ווילה בשחקים.
היכולת לשמור על זגוגית נקיה מהפרעות טמונה בעובי הפרופיל.

 

פרופיל SLIM של חברת כוכב אלומיניום, בתכנון ועיצוב שירה בן עזרא. צלם: שי אפשטיין

 

לקבל מראה נוף נקי: פרופיל SLIM ייחודי בשוק פרופילי האלומיניום היוקרתיים
מתוך ההבנה שכדי לקבל מראה נוף נקי מהפרעות, נבקש פרופילים דקים ונמצא בשוק את פרופילי SLIM הדקים והמינימליסטיים, בהם מתמחה במיוחד חברת כוכב אלומיניום, המייצרת פרופילי מינימאל בכל סגנונות העיצוב.
כוכב היא סוג של סטארט אפ ישראלי לפיתוח מערכות אלומניום מינימליסטיות. חטיבת הפיתוח והייצור כולן כחול לבן, מציעות תפיסה חדשנית פורצת דרך שמבדלת את כוכב בשוק פרופילי האלומיניום היוקרתיים.
בנשוא זה ראוי ללכת בעקבות האדריכלים המובילים, אשר בוחרים במערכות ה-SLIM של כוכב לפרויקטים שלהם, מתוך הבנת יתרונותיה. גיא כספי, מנכ”ל כוכב אלומיניום, מסביר על ה- SLIM, שפותח על רקע היותו המבוקש ביותר בכל סגנון עיצובי “כחברה שמבוססת 100% פיתוח וייצור מקומי, אנחנו חיים את השוק ומרגישים את הדופק באופן קבוע. האדריכל מעדיף פרופיל אלומיניום מינימליסטי והעובדה שזהו תחום ההתמחות העיקרי של כוכב, יצרה סוג של חיבור סינרגטי ביננו ובין המתכננים”.

 

פרופיל SLIM של חברת כוכב אלומיניום, בתכנון ועיצוב שירה בן עזרא. צלם: שי אפשטיין

 

מערכות ה- SLIM המינימליסטיות מתאימות לכל סגנון עיצובי: כספי מוסיף על העובדה שה-SLIM מתאים לכל סגנון עיצובי “בעבר ניתן היה לחשוב שהמינימליסטי מתחבר רק לסגנונות מסוימים – תעשייתיים יותר. תחום ההתמחות של כוכב והיכולת להעמיק בו עוד ועוד ולהתמקד רק בו, מאפשרים לנו היום להציע לאדריכל גם פרופיל בלגי, שידוע כמתאים יותר לסגנון הכפרי, כפרופיל מינימליסטי. בעניין הזה מערכות ה- SLIM שפיתחנו הן בשורה של ממש ופתרון אמיתי לאדריכלים”.

 

פרופיל SLIM של חברת כוכב אלומיניום, אצל אדריכל ינון בן דוד. צלם: שי אפשטיין

 

פרופיל SLIM מספק תשובה מדויקת וממוקדת לאדריכלים בכל הקשור לפרופיל הדק: אדריכלים ומעצבים מנהלים פרויקטים מורכבים והם זקוקים לתשובה המדויקת והממוקדת ביותר וכשהם מקבלים אותה, הם יודעים להעריך אותה – מערכות ה- SLIM יודעות להעניק תשובה גם בכל הקשור לבידוד התרמי וליצירת מרקם אקלים נעים לשהות בחלל בו הן מותקנות. מערכות ה-SLIM משלבות אלמנטים מובנים שמעניקים רמה גבוהה של בידוד תרמי ואף מסייעים בחסכון באנרגיה ובהוצאות חשמל על חימום וקירור הבית.

 

פרופיל SLIM של חברת כוכב אלומיניום, אצל אדריכלית שרון וייזר. צלם: עודד סמדר

 

חוויית משתמש מתקדמת: פרופילי ה- SLIM המינימליסטיים יפים למראה, והנדסת האנוש שמאפיינת אותם מעניקה חוויית משתמש מהמתקדמות ביותר. גם כשמדובר במערכות רחבות או גבוהות במיוחד, המנגנונים המובנים מאפשרים להניע את המערכות בקלות ובנוחות.

 

בית ביודפת עם פרופיל SLIM של חברת כוכב אלומיניום, עיצוב: מיכל מטלון. צילום קרין רבנה.

 

צוותי התקנה אורגניים כחלק מהאסטרטגיה של כוכב: את ההתמחות ותהליכי הייצור הקפדניים ממשיכה מעטפת מקצועית של החברה שמלווה את לקוחותיה לאורך כל תהליך הייצור, עד ההתקנה בפרויקט. לכוכב צוותי התקנה אורגניים, שמכירים את המערכות, מודעים לניואנסים הקטנים ביותר ומעניקים בכך סיום מוצלח לשירות ולאיכות ההתקנה בפועל. כל זה מעיד על החשיבות שמעניקה החברה לאיכות ולמקצוענות לאורך כל שלבי התהליך – מפיתוח המוצרים ועד התקנתם בפרויקט.
מערכות ה-SLIM מייצגות באופן המדויק ביותר את תחום ההתמחות של החברה. לאחרונה עם השקת מניפת הגוונים החדשה, הם גם מגיעים בגימורים ובצבעים עכשוויים, בהם גווני חלודה, מטאל ונוספים, ומעניקים בכך רובד עיצובי ואסתטי שמשלים את המוצר.

 

פרופיל SLIM של חברת כוכב אלומיניום, עיצוב: מיכל מטלון- צילום: קרין רבנה

 

פרופיל SLIM של חברת כוכב אלומיניום. תכנון: שטיינמץ-לור. צלם: מיכאל תקווה

 

בחירת חלונות המחמיאים לחדר
אם נהגתם בחכמה ועיצבתם את הבית שלכם עם אדריכל או קבלן, בחנו את החלל בו יקבע החלון. תקרות גבוהות וחדרים רחבי נפח, יכולים להפיק תועלת מחלונות גבוהים מעל הקרקע או חלונות רב-קומתיים שאופייניים באטריומים ומבואות מרובות קומות. חדרים קטנים יותר יכולים עדיין לנצל את אור השמש והנוף בשפע עם חלונות בעלי גובה אדן נמוך יותר לרצפה. בחר/י סגנון שלוקח בחשבון את התכונות הטובות ביותר של החדר שלך.

 

חלונות מרווין במטבח של בית בשרון. עיצוב רנה דוקטור. צילום: שי אדם

 

פרופיל בלגי של ארטפרו. עיצוב: שוש ערמון. צילום: גלעד רדט

 

מסגר את הנוף המושלם מחוץ לביתך
אין כמו להתעורר לנוף ציורי של הים ​​או פארק ירוק דרך חלונות זכוכית מהרצפה עד התקרה, או ליהנות מאורות העיר המשתרעים לפניך דרך חלונות קיר המסך בדירה העירונית שלך. חלונות הם יותר מסתם פתחים בקיר, הם עוזרים לך למסגר את החוץ ולהכניס אותו לביתך. אם את/ה מעצב/ת את הבית שאת/ה בונה מההתחלה, קבע/י איזה נופים מושלמים את/ה רוצה לתפוס ואז בחר/י חלון שישפר אותם.

 

 

ויטרינות פרופיל בלגי של ארטפרו. תכנון:שרה עקנין. צילום ליאור טייטלר

 

חלונות מפרופיל בלגי מברזל
לחלונות בלגיים מברזל יתרונות רבים. הפרופיל הבלגי מיועד למסגור, תיחום ועיצוב של חלונות והוא נחשב לבעל מראה יוקרתי ונחשק במיוחד, לצד עמידות לאורך זמן של הברזל החזק. למרות שיוקרה עולה הרבה כסף ובעבר בעיקר בתי יוקרה הרשו לעצמם שימוש בפרופיל, הרי שדווקא כיום מחירו נוח ואפשרי לכל אניני הטעם באשר הם.
הפרופיל הבלגי מאפשר מיסגור פתחים כמו חלונות, דלתות וויטרינות, בקווים דקים, היוצרים מסגרת מינימאלית ומתאימים באופן טבעי ומושלם לכל פתח, מקנים תחושה של חלל גדול ורענן יותר, תוך שהם יוצרים חיבור בין החוץ לפנים. כאילו מסגרו את הנוף שבחוץ ליצירת אומנות. הודות לפרופיל הדק, הנוף נשמר ללא הפרעה.

 

ויטרינה פרופיל בלגי של ארטפרו. תכנון: אלון כהן צילום: שי אפשטיין

 

חברת ארטפרו היא שם נרדף לפרופיל הבלגי בארץ ואצלה תוכלו למצוא חלונות דלתות וויטרינות מפרופיל בלגי, מיוצרים בעבודת יד, לכל פתח הם יבצעו את התכנון שלו, העיצוב שלו, האלמנט האדריכלי שבו. ניתן לבחור את המגוון המבוקש מתוך מבחר אינסופי של צבעים. אפשר לבחור גימור בצבע של חלודה, המתאים לסגנון הכפרי “של פעם” ואפשר גם פשוט לשמור על צבעו הטבעי ושחור של הברזל, ליצירת מראה “תעשייתי”, בהשראת ה”לופט”. אפשר להתאים אותו לכל סגנון – מראה כפרי, או מודרני, נקי, או רבגוני. חלוקות רבות בתוך המסגרת בהשראת הבתים הישנים באירופה ובארה”ב, מעט קוים למראה “נקי”, או קשתות במראה אוריינטאלי.
בארטפרו תוכלו למצוא גם שלל סוגי זכוכיות לזיגוג החלונות, שגם הן לוקחות חלק בעיצוב ומשתתפות בסגנונות השונים: זכוכיות שקופות, חלביות, בעלות מרקם וטקסטורות ועוד.
חשוב ומומלץ לבצע את העבודה בפרופיל, באמצעות בעלי מקצוע מנוסים ובעלי מוניטין, שישמרו שהברזל לא יחליד או שהפרופיל יתעוות כתוצאה מכובד משקל או משינויי טמפרטורה. מאחורי חברת ארטפרו עשרות שנות פעילות, הם מייצרים הכל בהתאמה מלאה לדרישות הלקוח במפעל שלהם באזור התעשייה של אריאל ותוכלו לבקר באולם התצוגה שלהם ברמת השרון, המשתרע על פני 150 מ”ר ולהתרשם מחלונות ודלתות מפרופיל בלגי ברזל, מטבח חוץ ומגוון מוצרים מעוצבים מיוחדים עשויים מברזל ובעיצובים האופייניים למותג ארטפרו כמו ספריות, גופי תאורה, אדניות, שולחנות, מראות ויטרינות ועוד.

 

ויטרינות פרופיל בלגי וחלון bay של ארטפרו. תכנון:טלי זרחיה פומרוביץ. צילום: עידו עדן

 

חדר שמש בנוי מפרופיל בלגי של ארטפרו. תכנון: אלעד כהן צילום: רועי מזרחי

 

פרופיל בלגי של ארטפרו. עיצוב: יואב אמית. צילום: רועי מזרחי

 

פרופיל בלגי של ארטפרו. עיצוב: שרה עקנין. צילום: רועי מזרחי

 

פרופיל בלגי של ארטפרו. עיצוב: כרמית גת. צילום: איתי בנית

 

עיצוב וביצוע: ארטפרו. צילום: רועי מזרחי

 

פתיחת נוף התקרה עם חלונות גג
דרך נפלאה נוספת לנצל את האור הטבעי היא באמצעות צוהר. התקרה או ה”קיר החמישי” שלך, תמיד היו משטח שבעלי בתים רבים שוכחים ממנו בעת עיצוב הפנים שלהם. חלונות צוהר מציעים פרטיות ומקור של אור טבעי לחדרים, שבדרך כלל לא התאימו בגלל חוסר מקום לחלונות על הקירות החיצוניים. חלונות גג משמשים גם כמאפיין עיצובי ומגיעים בדגמים קבועים וניתנים להפעלה וניתן להתקין עליהם מנגנונים לשליטה באור.

 

פרופיל בלגי של ארטפרו. עיצוב: אדריכל יונתן מונג׳ק. צילום: גלעד רדט

 

שקלו מגוון פתרונות אטימות לצרכי הפרטיות שלך
האם יש לכם את החדר הזה בבית שבו הייתם רוצים שייכנס אור טבעי, אבל אתם גם צריכים פרטיות? חדרי האמבטיה הם דוגמה מצוינת לכך שהפרטיות היא בראש סדר העדיפויות, אך יש צורך גם בהכנסת אור. זכוכית שקופה מאפשרת לראות ישר דרכה, בעוד שזכוכית שקופה נפוצה בחלונות בלוקים מזכוכית בחדרי אמבטיה. הנוף מעורפל אך אור טבעי עדיין יכול להיכנס. ישנם יצרני חלונות רבים המציעים מגוון חלונות לפרטיות ולמפרט העיצוב שלך.

 

 

חלונות Clerstory מכניסים אור אך משאירים שטח קיר יקר פנוי
בבתים רבים שטח הקיר הוא יקר ערך. בין אם אתם אספני אמנות ואוהבים להציג יצירות אמנות על הקיר, או שאתם מעדיף פרטיות בקירות חיצוניים מסוימים, חלונות קלרסטורי הם הפתרון המושלם. הם ממוקמים גבוה ממפלס רצפת הגימור, בדרך כלל קרוב לקו הגג, כדי שעדיין יאפשר זרימת אור טבעי פנימה אך מפנה שטח קיר יקר. הם משמשים גם כמאפיין עיצובי על ידי אדריכלים, כדי לתת את המראה של קו הגג כמרחף מעל המבנה וניתן להשתמש בהם במגוון יישומים.

 

בית בשרון, עם חלונות של מרווין. שירלי דן אדריכליות. צילום: שי אדם

 

 

עצבו את החלונות שלכם סביב הכיוון של הנכס שלך
אם אתם בשלבי תכנון של ביתכם קחו בחשבון את המיקום הגיאוגרפי של ביתכם וכיצד ביתכם ימוקם על המגרש שלכם, בהתאם לשמש. אדריכלים וקבלנים כאחד יגידו לך “לטייל באתר” בעת בחירת מאפייני העיצוב של הבית שלך. אולי לא תרצו למקם קיר עם חלון מזכוכית בחדר שינה, שבו השמש המוקדמת מעירה אתכם עם הנץ השחר. שימו לב גם לשינויי אקלים עונתיים באזור שלכם, כדי למקסם את השינויים במזג אוויר חם וקר, בעת בחירת החלון הנכון.

 

חלונות עץ אלומניום מרווין, תריסי גלילה. בית בסביון בעיצוב שירלי דן. צילום: גלעד רדט

 

השתמשו במגוון צורות וגדלים של חלונות כדי ליצור עניין ויזואלי
יש לכם היצע של צורות וגדלים של חלונות – מישרים ומעוקלים ועד לחלונות בהתאמה אישית ויצרני חלונות יראו לכם את כל האפשרויות העומדות לרשותכם ולכן תנו לשאיפה העיצובית שלכם לצאת החוצה בבחירת החלונות המושלמים. אדריכלים רבים אוהבים לשחק עם חללים ולהציב חלונות בתצורות מעניינות שמושכות את העין, כמו גם מנצלים את הנופים המדהימים.

בחנו זיגוג סולארי כדי לחסוך באנרגיה
שיקול נוסף בבחירת חלונות, הוא שיקול כלכלי הנובע בידוד חום וקור דרך החלונות. מספר יצרני חלונות מוכרים זיגוג סולארי או חלונות שמונעים מאור אולטרה סגול או UV מזיק לחדור לביתך. האור יכול גם להדהות את הרהיטים שלך.

 

 

השתמשו בקיר החלון שלכם כ”יצירות אמנות” עבור פנים הבית
אין יצירה שתכניסו לביתם שהיא טובה יותר מהטבע. מטבח המשקיף על גינה מהממת דרך חלונות, אולי לא צריך הרבה צבע כדי להתחרות בנוף היפה. חלונות יכולים לעזור לכם להמציא מחדש את הפנים, על ידי שימוש בנוף כהשראה.

 

 

לרשותכם מערכות וטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות
בשנים האחרונות אנו עדים לביקוש מוגבר למערכת בסגנון עדין וצר לבתים בסגנון מודרני מינימליסטי. הביקוש החל בקרב אדריכלים כמו פיצו קדם ודן ישראלביץ, אשר בקשו דלתות אלומניום דקות וסמויות שמעניקות תחושה של פתח נקי ללא הפרעות . השאיפה שלהם היא שפנים הבית יהיה מחובר במקסימום לחצר הבית, ושהאלומיניום יהיה כמה שיותר סמוי מהעין. כמו כן עלתה הדרישה להעלים את המסילות המגושמות שהיוו מכשול אסתטי ופיסי בין החוץ לפנים, ושהדלתות והחלונות מצד אחד ינועו בצורה חלקה, ומצד שני יעמדו בתקנים מחמירים של אטימות ובידוד טרמי. חברת אוטימה OTIIMA , שמיוצגת על ידי מרווין ישראל, הייתה אחת הראשונות לפתח מערכות שיתנו מענה לכל הדרישות האלה ויגשימו את מהווי האדריכלים המודרניים.
אוטימה – מרווין מציעים בין השאר משקוף וכנף סמויים לחלוטין, כאשר קו הזכוכית בקו הקיר בהיקף מלא עם פרופיל שליבה בעובי 19 מ”מ בלבד. כמו כן ניתן לקבל עם מערכת גלגלים בכנף (במקום במסילה) ע”ג פס נירוסטה 5 מ”מ בלבד, במקום מסילה מלאה. אוטימה מרווין גם מציעים נועלים חשמליים סמויים לחלוטין בעלי יכולת אינטגרציה מלאה עם כל מערכות הבית החכם, ניתן לקבל גם עם מערכת הזזה חשמלית סמוייה לחלוטין. מגוון עצום של צבעים וכן קולקציית אנודייז במראה נירוסטה.

 

יצרני חלונות מומלצים לשרותכם

מרווין ישראל
אולם תצוגה: עתיר ידע 23 כפר סבא – 053-8096278

.Cochav Aluminium Co
מפעל ותצוגה: קיבוץ יגור. אולמות תצוגה: רח’ ספיר 1, הרצליה פיתוח. צפון – קיבוץ יגור. הגעה לאולמות תצוגה בתאום פגישה מראש בלבד, מכירות ושירות לקוחות בטלפון 6579*
פייסבוק / אינסטגרם

ארטפרו
טלפון 077-996-5984. ימים א’-ה’: 9:00-19:00. יום ו’: 9:00-15:00 (בתיאום מראש). אולם תצוגה ברחוב החרש 3, רמת השרון
פייסבוק אינסטגרם

לכל הכתבות בקטגוריית עיצוב פנים
+כתבות מומלצות
משפחה מיד מרדכי חוזרת לביתה החדש שננטש / מורן דויטש רוזנברג
עיצוב פנים
משפחה מיד מרדכי חוזרת לביתה החדש שננטש / מורן דויטש רוזנברג
  דבר המתכננת: הבית בן שתי הקומות, בשטח של כ-160 מ”ר. בקומת הקרקע מיקמתי
גם דירת מגורים, גם סטודיו לצילום וגם בוטיק אופנה / ליעד יוסף
עיצוב פנים
גם דירת מגורים, גם סטודיו לצילום וגם בוטיק אופנה / ליעד יוסף
  מה שנכון לניו-יורק, לונדון וברלין נכון גם לבת-ים: באזור התעשייה הדינמי והומה האדם,
רשמים מתערוכת העיצוב הבינלאומית במילאנו 2024
עיצוב פנים
רשמים מתערוכת העיצוב הבינלאומית במילאנו 2024
  מאות אלפי אדריכלים, מעצבים, ספקים וחובבי עיצוב נלהבים מכל רחבי הגלובוס, הציפו במחצית

כתיבת תגובה

הוספת תגובה חדשה, האימייל לא יוצג באתר*